motyl Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 A więc tak jak wrzuce prawy wszystko jest ok. Jak wrzuce lewy mruga a potem przestaje. Znajomy był w ASO i powiedzieli że coś z kompem. Co wy na to? A może przełączniki pod kierownicą czy coś innego? Dodam że kropek to L-ka i ma prawie 300 tyś nalotu ale to raczej nie ma znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 > A więc tak jak wrzuce prawy wszystko jest ok. Jak wrzuce lewy mruga a > potem przestaje. Znajomy był w ASO i powiedzieli że coś z > kompem. Co wy na to? A może przełączniki pod kierownicą czy coś > innego? Dodam że kropek to L-ka i ma prawie 300 tyś nalotu ale > to raczej nie ma znaczenia. A nie masz wrażenia jakby mrugał trochę szybciej, bo jeśli tak to może szlak trafia którąś żaróweczkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GaGa90 Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 kiedyś, miałem podobne objawy ale nie w kropce tylko w fiescie i pomogło wyczyszczenie wtyczki i psikniecie WD-40 lub pokrewnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 > kiedyś, miałem podobne objawy ale nie w kropce tylko w fiescie i > pomogło wyczyszczenie wtyczki i psikniecie WD-40 lub pokrewnym WD40 na wtyczke? Przecież on prądu nie przewodzi i tylko pogorszysz tym sprawe. Na styki elektryczne stosuje się tylko i wyłącznie wazeline techniczną, ale odradzam, bo wystarczy, że zmostkuje ona 2 miejsca i znów problem. Na takie małe elementy niczym się nie smaruje, ani nie psika! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motyl Napisano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 > A nie masz wrażenia jakby mrugał trochę szybciej, bo jeśli tak to > może szlak trafia którąś żaróweczkę nie no raz mruga a raz nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GaGa90 Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 > WD40 na wtyczke? > Przecież on prądu nie przewodzi i tylko pogorszysz tym sprawe. > Na styki elektryczne stosuje się tylko i wyłącznie wazeline > techniczną, ale odradzam, bo wystarczy, że zmostkuje ona 2 > miejsca i znów problem. Na takie małe elementy niczym się nie > smaruje, ani nie psika! mi pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 Sprawdz poprzez awaryjne-wyeliminuj komputer jeśli będzie wszystko ok .... -Jeśli nie masz problem -jeśli jest dobrze połączenia w okolicy żarówek,przełącznika zespolonego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motyl Napisano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > Sprawdz poprzez awaryjne- awaryjne mrugają wszystkie 6 a po chwili lewa strona przestaje albo się żarzy > -Jeśli nie masz problem co robić? > -jeśli jest dobrze połączenia w okolicy żarówek,przełącznika > zespolonego rozebrałem lampy tylne - sucho. Po włączeniu lewego kierunku zapala się lampka spalonych żarówek i słychać jak coś od kierunków pstryka - przekaźnik - nie zlokalizowałem. Prawa miga ok. Jak to jest w kropce rozwiązane. W FAQ widzę że jest 6 pinów od sterowania kierunkami. Wyjąłem wtyczki przepsikałem preparatem do czyszczenia styków. Moze jakieś podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KusiK Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > A więc tak jak wrzuce prawy wszystko jest ok. Jak wrzuce lewy mruga a > potem przestaje. Znajomy był w ASO i powiedzieli że coś z > kompem. Co wy na to? A może przełączniki pod kierownicą czy coś > innego? Dodam że kropek to L-ka i ma prawie 300 tyś nalotu ale > to raczej nie ma znaczenia. Probowales zamienic zarowki z prawej do lewi i odwrotnie albo wymienic na nowa ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motyl Napisano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > Probowales zamienic zarowki z prawej do lewi i odwrotnie albo > wymienic na nowa ?? nie przekładałem. Wszystkie świecą. Lampy w środku jak z fabryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raspi0 Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > nie przekładałem. Wszystkie świecą. Lampy w środku jak z fabryki. dwa dni temu wyeliminowalem "dyskoteke" z tylu u ojca w sedici. Okazalo sie ze dwuwloknowa zarowka przepalila sie na jednym wloknie i opadla w ten sposob ze styknela sie z drugim wloknem powodujac zwarcie. Tez dochodzilismy do tego godzinami a okazala sie pierdoła. sprobuj podminic zarowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 rypnij dlonia w body compa - tam po lewej stronie kolumny kierowniczej. jezdzilem kiedys takim punto w ktorym lewe kierunki swirowaly tzm chwile dzialaly ok a pozniej im sie migalo szybciej. ewentualnie wymiana tegoz ustrojstwa Cie uratuje. poprawianie lutow nie przynioslo rezultatow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motyl Napisano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 > rypnij dlonia w body compa - tam po lewej stronie kolumny > kierowniczej. jezdzilem kiedys takim punto w ktorym lewe > kierunki swirowaly tzm chwile dzialaly ok a pozniej im sie > migalo szybciej. nie pomaga ewentualnie wymiana tegoz ustrojstwa Cie > uratuje. poprawianie lutow nie przynioslo rezultatow. tego się obawiałm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.