Skocz do zawartości

Piasta czy tuleje ?


seiko85

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie strasznie napierdziela jak sie jedzie po dziurach i nierownosciach. Czy to piasta czy tuleje. Jak chwyce tylnie kolo i zaczne ruszac to chodzi w rece na boki czuc pod reka jakby bylo nie dokrecone a podokrecane ok. Czekam na odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak w temacie strasznie napierdziela jak sie jedzie po dziurach i

> nierownosciach. Czy to piasta czy tuleje. Jak chwyce tylnie kolo

> i zaczne ruszac to chodzi w rece na boki czuc pod reka jakby

> bylo nie dokrecone a podokrecane ok. Czekam na odp

To chyba łożysko padło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Też bym obstawiał tuleje!!

> ja mam łożysko zajechane i tylko szumi, nic nie wali na dziurach!!

Ale jemu koło lata na boki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łapiąc za koło z oponą może być złudzenie że rusza się na boki jak łapie się za oponę

u mnie też waliło i waliło na przeglądzie facet mi powiedział że to amorek z tyłu a co wyszło że to bałwanka z tyłu już wcale nie było i na dziurach i nierównościach sprężynach waliła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> łapiąc za koło z oponą może być złudzenie że rusza się na boki jak

> łapie się za oponę

> u mnie też waliło i waliło na przeglądzie facet mi powiedział że to

kolego ale to czuc pod reka jakby kolo bylo nie dokrecone i czuc ewidentnie ze cale kolo chodzi

> amorek z tyłu a co wyszło że to bałwanka z tyłu już wcale nie

> było i na dziurach i nierównościach sprężynach waliła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziekowac mysle ze bedzie ok. A jeszcze jedno pytanko w seju kumpeli

> jak sie hamuje to tyl hamuje wczesniej a potem tyl czy moze sa

> zle podlaczone weze ?

Raczej nie waytogo.gif Duzo osob ma taka przypadlosc ze lapie tyl wczesniej. Na poczatek popatrz jakie ma z przodu hamulce (o ile jeszcze sa) a pozniej moznaby wymienic cylinderki - one wlasnie moga byc powodem hamowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kolego ale to czuc pod reka jakby kolo bylo nie dokrecone i czuc

> ewidentnie ze cale kolo chodzi

> > było i na dziurach i nierównościach sprężynach waliła

każde takie pukanie to jest właśnie kwestia szukania po kolei co to może być

a co do hamulcy to zobacz tylne cylinderki - stawiam że to będzie powód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hamujac nie musi w zakretach rekawa na sniegu uzywac

Ja mam podobnie, blokuje mi prawe tylne kolo. Szczegolnie po odpaleniu jak auto stoi na mrozie. Na poczatku bardzo a pozniej to jakos ustaje ( nie całkowicie) Spece mówią ze to przyczyna cylinderków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolo chodzi w rece

wiem ze trudno, ale zlap podczas telepania za wachacz i zobacz ktora czesc sie kolebie

czy samo kolo, czy kolo z wachaczem

W CC/SC nie ma lozysk stozkowych tak zeby na nich byl luz, jak by poslzo lozysko to bys slyszal chrobot, a przy wyzszych predkosciach wycie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem ze trudno, ale zlap podczas telepania za wachacz i zobacz ktora

> czesc sie kolebie

> czy samo kolo, czy kolo z wachaczem

> W CC/SC nie ma lozysk stozkowych tak zeby na nich byl luz, jak by

> poslzo lozysko to bys slyszal chrobot, a przy wyzszych

> predkosciach wycie

Juz zglupiaelm to mowisz ze niekoniecznie to piasta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam podobnie, blokuje mi prawe tylne kolo. Szczegolnie po

> odpaleniu jak auto stoi na mrozie. Na poczatku bardzo a pozniej

> to jakos ustaje ( nie całkowicie) Spece mówią ze to przyczyna

> cylinderków

zobacz które kolo z tyłu blokuje pierwsze i właśnie w tym kole wymień cylinderek miałem to samo

( spece na diagnostyce wymieniali przewodu gumowe od przedich hamulcy a to nic nie dało)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko tam z tego co mowila to tylnie kola naraz hamuja wczesniej

ale to jest tylko przez kilka pierwszych hamowań jak auto postoi np. kilka godzin?

u mnie padł jeden więc hamowało jedno dokładnie jakieś 3 do 5 pierwszych hamowań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale to jest tylko przez kilka pierwszych hamowań jak auto postoi np.

> kilka godzin?

> u mnie padł jeden więc hamowało jedno dokładnie jakieś 3 do 5

> pierwszych hamowań

z tego co mowila i niej jest tak caly czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zobacz które kolo z tyłu blokuje pierwsze i właśnie w tym kole wymień

> cylinderek miałem to samo

> ( spece na diagnostyce wymieniali przewodu gumowe od przedich hamulcy

> a to nic nie dało)

U mnie prawy tyl zlosnik.gif Na lewych zakretach jest fajnie zlosnik.gif Wymieniales tylko 1 cylinderek? Nie miales pozniej problemow z 2 strona ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie normalnie blokowało jedno koło z tyłu aż auto stawiało bokiem

> tak że pierwsze hamowania musiałem uważać żeby przy ostrzejszym

> hamowaniu nie postawić auta bokiem

Pytanie bylo do kolegi seiko zlosnik.gif Ja tez niestety auto na prostej drodze stawiam bokiem frown.gif gorzej jak cos jedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Juz zglupiaelm to mowisz ze niekoniecznie to piasta

..dokladnie

stuki w CC/SC w tylnej czesci to w 90% tulejki, potem same amorki, gasnica, oparcie kanapy, i inne swobodnie latajace elementy walajace sie w "bagazniku"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.