seiko85 Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 Jak w temacie strasznie napierdziela jak sie jedzie po dziurach i nierownosciach. Czy to piasta czy tuleje. Jak chwyce tylnie kolo i zaczne ruszac to chodzi w rece na boki czuc pod reka jakby bylo nie dokrecone a podokrecane ok. Czekam na odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Jak w temacie strasznie napierdziela jak sie jedzie po dziurach i > nierownosciach. Czy to piasta czy tuleje. Jak chwyce tylnie kolo > i zaczne ruszac to chodzi w rece na boki czuc pod reka jakby > bylo nie dokrecone a podokrecane ok. Czekam na odp To chyba łożysko padło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > To chyba łożysko padło Czyli piasta do wymiany ta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Czyli piasta do wymiany ta? Na to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hory555 Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Czyli piasta do wymiany ta? Łożysko szumi? A jak ci coś szczela jadąc po nierównościach to pewno tuleje wachaczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Na to wygląda Kolo chodzi w rece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 Też bym obstawiał tuleje!! ja mam łożysko zajechane i tylko szumi, nic nie wali na dziurach!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Łożysko szumi? Mi tam nic nie szumiało a koło latało na boki jak wściekłe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Też bym obstawiał tuleje!! > ja mam łożysko zajechane i tylko szumi, nic nie wali na dziurach!! Ale jemu koło lata na boki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Ale jemu koło lata na boki Kolo lata strasznie na boki. I jak to piasta to z jakim momentem dokrecac nakretke zeby nie za mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hory555 Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Kolo chodzi w rece Rozbierz i zobacz co się dzieje Piasta z łożyskiem to koszt ok 60 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 To jest inne walenie jak tuleje tuleje inaczej wala a to inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hory555 Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > To jest inne walenie jak tuleje tuleje inaczej wala a to inaczej. To po co pytałeś na początku czy to tuleje skoro wiesz jak wala tuleje? Sciagnij kolo, wyjmij beben i zobacz Wymien piaste i bedzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 Napiszcie z jakim momentem dokrecac srube ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hory555 Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Napiszcie z jakim momentem dokrecac srube ? 218 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 łapiąc za koło z oponą może być złudzenie że rusza się na boki jak łapie się za oponę u mnie też waliło i waliło na przeglądzie facet mi powiedział że to amorek z tyłu a co wyszło że to bałwanka z tyłu już wcale nie było i na dziurach i nierównościach sprężynach waliła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > 218 Dziekowac mysle ze bedzie ok. A jeszcze jedno pytanko w seju kumpeli jak sie hamuje to tyl hamuje wczesniej a potem tyl czy moze sa zle podlaczone weze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > łapiąc za koło z oponą może być złudzenie że rusza się na boki jak > łapie się za oponę > u mnie też waliło i waliło na przeglądzie facet mi powiedział że to kolego ale to czuc pod reka jakby kolo bylo nie dokrecone i czuc ewidentnie ze cale kolo chodzi > amorek z tyłu a co wyszło że to bałwanka z tyłu już wcale nie > było i na dziurach i nierównościach sprężynach waliła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hory555 Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Dziekowac mysle ze bedzie ok. A jeszcze jedno pytanko w seju kumpeli > jak sie hamuje to tyl hamuje wczesniej a potem tyl czy moze sa > zle podlaczone weze ? Raczej nie Duzo osob ma taka przypadlosc ze lapie tyl wczesniej. Na poczatek popatrz jakie ma z przodu hamulce (o ile jeszcze sa) a pozniej moznaby wymienic cylinderki - one wlasnie moga byc powodem hamowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 Hamujac nie musi w zakretach rekawa na sniegu uzywac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > kolego ale to czuc pod reka jakby kolo bylo nie dokrecone i czuc > ewidentnie ze cale kolo chodzi > > było i na dziurach i nierównościach sprężynach waliła każde takie pukanie to jest właśnie kwestia szukania po kolei co to może być a co do hamulcy to zobacz tylne cylinderki - stawiam że to będzie powód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hory555 Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Hamujac nie musi w zakretach rekawa na sniegu uzywac Ja mam podobnie, blokuje mi prawe tylne kolo. Szczegolnie po odpaleniu jak auto stoi na mrozie. Na poczatku bardzo a pozniej to jakos ustaje ( nie całkowicie) Spece mówią ze to przyczyna cylinderków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Kolo chodzi w rece wiem ze trudno, ale zlap podczas telepania za wachacz i zobacz ktora czesc sie kolebie czy samo kolo, czy kolo z wachaczem W CC/SC nie ma lozysk stozkowych tak zeby na nich byl luz, jak by poslzo lozysko to bys slyszal chrobot, a przy wyzszych predkosciach wycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > wiem ze trudno, ale zlap podczas telepania za wachacz i zobacz ktora > czesc sie kolebie > czy samo kolo, czy kolo z wachaczem > W CC/SC nie ma lozysk stozkowych tak zeby na nich byl luz, jak by > poslzo lozysko to bys slyszal chrobot, a przy wyzszych > predkosciach wycie Juz zglupiaelm to mowisz ze niekoniecznie to piasta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Ja mam podobnie, blokuje mi prawe tylne kolo. Szczegolnie po > odpaleniu jak auto stoi na mrozie. Na poczatku bardzo a pozniej > to jakos ustaje ( nie całkowicie) Spece mówią ze to przyczyna > cylinderków zobacz które kolo z tyłu blokuje pierwsze i właśnie w tym kole wymień cylinderek miałem to samo ( spece na diagnostyce wymieniali przewodu gumowe od przedich hamulcy a to nic nie dało) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 Tylko tam z tego co mowila to tylnie kola naraz hamuja wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Tylko tam z tego co mowila to tylnie kola naraz hamuja wczesniej ale to jest tylko przez kilka pierwszych hamowań jak auto postoi np. kilka godzin? u mnie padł jeden więc hamowało jedno dokładnie jakieś 3 do 5 pierwszych hamowań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > ale to jest tylko przez kilka pierwszych hamowań jak auto postoi np. > kilka godzin? > u mnie padł jeden więc hamowało jedno dokładnie jakieś 3 do 5 > pierwszych hamowań z tego co mowila i niej jest tak caly czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hory555 Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > zobacz które kolo z tyłu blokuje pierwsze i właśnie w tym kole wymień > cylinderek miałem to samo > ( spece na diagnostyce wymieniali przewodu gumowe od przedich hamulcy > a to nic nie dało) U mnie prawy tyl Na lewych zakretach jest fajnie Wymieniales tylko 1 cylinderek? Nie miales pozniej problemow z 2 strona ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > z tego co mowila i niej jest tak caly czas > > pierwszych hamowań po swoich doświadczeniach i szukaniu wpakowaniu kasy w węże na to co obstawiali spece ja stawiam na cylinderki ( 2 szt. koszt 20zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > U mnie prawy tyl Na lewych zakretach jest fajnie Wymieniales tylko > 1 cylinderek? Nie miales pozniej problemow z 2 strona ? nie miałem problemów do dzisiejszego dnia jest wszystko ok i koła hamują teraz jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hory555 Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > z tego co mowila i niej jest tak caly czas ale kola sie blokuja czy poprostu tyl hamuje mocniej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > ale kola sie blokuja czy poprostu tyl hamuje mocniej ? u mnie normalnie blokowało jedno koło z tyłu aż auto stawiało bokiem tak że pierwsze hamowania musiałem uważać żeby przy ostrzejszym hamowaniu nie postawić auta bokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hory555 Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > u mnie normalnie blokowało jedno koło z tyłu aż auto stawiało bokiem > tak że pierwsze hamowania musiałem uważać żeby przy ostrzejszym > hamowaniu nie postawić auta bokiem Pytanie bylo do kolegi seiko Ja tez niestety auto na prostej drodze stawiam bokiem gorzej jak cos jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seiko85 Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > ale kola sie blokuja czy poprostu tyl hamuje mocniej ? Z tego co mowila to tyl hamuje mocniej. Ale jutro jak bede robil z moim parchem to jej popytam co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Juz zglupiaelm to mowisz ze niekoniecznie to piasta ..dokladnie stuki w CC/SC w tylnej czesci to w 90% tulejki, potem same amorki, gasnica, oparcie kanapy, i inne swobodnie latajace elementy walajace sie w "bagazniku" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.