Gieniu Napisano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 Sprawa wygląda tak, dół z 1.2 (nowe panewki, nowe pierścienie, honowane cylindry), głowica najpierw była z 1.2 (poskładana na nowych uszczelniaszach) dzis założyłem głowice od 1.1 (zdjęta z silnika po ~100kkm z która nie było żadnych problemów - seria). Generanie bez różnicy która głowica silnik dymi gorzej od trabanta zalanego pół na pół olejem i benzyną W obu przypadkach świece po wyjęciu sa mokre w oleju. Jak była głowica z 1.2 mierzyłem kompresje , wyszła 13-14 bar zależnie od cylindra i po próbie olejowej 18-19 bar, więc dół wydaje się chyba być w porządku Macie jakieś pomysły co to może być?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 > Sprawa wygląda tak, dół z 1.2 (nowe panewki, nowe pierścienie, > honowane cylindry), głowica najpierw była z 1.2 (poskładana na > nowych uszczelniaszach) dzis założyłem głowice od 1.1 (zdjęta z > silnika po ~100kkm z która nie było żadnych problemów - seria). > Generanie bez różnicy która głowica silnik dymi gorzej od > trabanta zalanego pół na pół olejem i benzyną > W obu przypadkach świece po wyjęciu sa mokre w oleju. Jak była > głowica z 1.2 mierzyłem kompresje , wyszła 13-14 bar zależnie od > cylindra i po próbie olejowej 18-19 bar, więc dół wydaje się > chyba być w porządku > Macie jakieś pomysły co to może być?? A uszczelka? Sprawdź czy masz olej w płynie chłodzącym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gieniu Napisano 6 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 > A uszczelka? Sprawdź czy masz olej w płynie chłodzącym. Uszczelka po zdjęciu wygląda prawie jak nówka sztuka. Delikatnie tylko sa na niej odznaczone kanały wodne i olejowe, poza tym prosta jak linijka. W układzie chłodzenia w zbiorniczku zalana jest narazie woda i na jej powierzchni jest widac jakis osad, ale nie wygląda to jak olej tylko jak jakis syf... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 > Sprawa wygląda tak, dół z 1.2 (nowe panewki, nowe pierścienie, > honowane cylindry), głowica najpierw była z 1.2 (poskładana na > nowych uszczelniaszach) dzis założyłem głowice od 1.1 (zdjęta z > silnika po ~100kkm z która nie było żadnych problemów - seria). > Generanie bez różnicy która głowica silnik dymi gorzej od > trabanta zalanego pół na pół olejem i benzyną > W obu przypadkach świece po wyjęciu sa mokre w oleju. Jak była > głowica z 1.2 mierzyłem kompresje , wyszła 13-14 bar zależnie od > cylindra i po próbie olejowej 18-19 bar, więc dół wydaje się > chyba być w porządku > Macie jakieś pomysły co to może być?? Nowe pierścienie w nowych cylindrach muszą się dotrzeć. Sam widzisz, że po próbie olejowej cisnienie wzrosło (wlany olej uszczelnił co trzeba). Mój nowy silnik tez dymi, choc pewnie głównie w wyniku bogatej mieszanki. Ile Ci bierze oliwy na 1000km? W moim przypadku to 250ml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gieniu Napisano 6 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 > Nowe pierścienie w nowych cylindrach muszą się dotrzeć. Sam widzisz, > że po próbie olejowej cisnienie wzrosło (wlany olej uszczelnił > co trzeba). > Mój nowy silnik tez dymi, choc pewnie głównie w wyniku bogatej > mieszanki. > Ile Ci bierze oliwy na 1000km? > W moim przypadku to 250ml Nie wiem dokładnie ile mi bierze oleju bo narazie zrobiłem może 15-20 km. Jazda bym tego nie nazwał bo poza tym że robie za sobą zasłone dymną to samochód nie ma bardzo siły jechąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 > Nie wiem dokładnie ile mi bierze oleju bo narazie zrobiłem może 15-20 > km. Jazda bym tego nie nazwał bo poza tym że robie za sobą > zasłone dymną to samochód nie ma bardzo siły jechąć Łee no, po 20 km to się dopiero tłumiki i slady po tłustych łapach wypalają Pojeździj trochę więcej i dopiero się martw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gieniu Napisano 6 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2009 > Łee no, po 20 km to się dopiero tłumiki i slady po tłustych łapach > wypalają > Pojeździj trochę więcej i dopiero się martw Ok, zobaczymy czy to coś da Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > Łee no, po 20 km to się dopiero tłumiki i slady po tłustych łapach > wypalają > Pojeździj trochę więcej i dopiero się martw Ale on dymi lepiej od wojskowej zapory dymnej. W promieniu kilometra za nim zamiera ruch, bo bez radaru nie da się jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > Nie wiem dokładnie ile mi bierze oleju bo narazie zrobiłem może 15-20 > km. Jazda bym tego nie nazwał bo poza tym że robie za sobą > zasłone dymną to samochód nie ma bardzo siły jechąć powiem tak, robilem u siebie to samo procz cylindrow, i silnik nie kopci i nie bierze grama oleju i jest ogien porownujac przed remontem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gieniu Napisano 7 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > Ale on dymi lepiej od wojskowej zapory dymnej. W promieniu kilometra > za nim zamiera ruch, bo bez radaru nie da się jechać. wygląda to mniej więcej tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gieniu Napisano 7 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > powiem tak, robilem u siebie to samo procz cylindrow, i silnik nie > kopci i nie bierze grama oleju i jest ogien porownujac przed > remontem też mi się wydaje że nie powinno to wyglądać po remoncie tak jak na zdjęciu powyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > wygląda to mniej więcej tak mam pomysł, jak dojedziesz tym na borki to zrobimy wieczorem dysko i będzie niezła maszynka do dymu PS nawet jak pierścionki miały by się ułożyć/dotrzeć to na pewno czegoś takiego być nie powinno jeżeli na dwóch głowicach jest tak samo to może blok jest pęknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gieniu Napisano 7 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > mam pomysł, jak dojedziesz tym na borki to zrobimy wieczorem dysko i > będzie niezła maszynka do dymu > PS nawet jak pierścionki miały by się ułożyć/dotrzeć to na pewno > czegoś takiego być nie powinno > jeżeli na dwóch głowicach jest tak samo to może blok jest pęknięty na obu głowicach efekt ten sam... na wolnych obratach delikatnie widać dymek, w momencie dodania gazu robi się biało. W pierwszym momencie po otwarciu przepustnicy silnik sie "przydusza" i później z oporem i przerywaniem wkręca się na obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > też mi się wydaje że nie powinno to wyglądać po remoncie tak jak na > zdjęciu powyżej a co z paliwem, moze masz jakies mega liche paliwo, jakas woda w nim czy cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gieniu Napisano 7 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > a co z paliwem, moze masz jakies mega liche paliwo, jakas woda w nim > czy cos > a co z paliwem, moze masz jakies mega liche paliwo, jakas woda w nim > czy cos sprawdze jeszcze to bo zaraz po poskłdaniu zalałem na "pegesusie" (czy jakoś tak) troche benzyny. Swoją drogą że samochód wcześniej stał prawie 3 miesiace nie ruszany więc mogło się tam uzbierać troche wody, ale chyba i tak nie aż tyle żeby przez tyle czasu tak dymił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > wygląda to mniej więcej tak Uuuu Jesli jest taka masakra, to raczej nie są to pierścionki. Co z płynem chłodzacym, ubywa? Skoro czapki były dwie, to odpadają i może jest tak jak Huba pisze, że szklanka raczyła pęknąć :nie:wiem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuner Napisano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2009 > jeżeli na dwóch głowicach jest tak samo to może blok jest pęknięty kiedys miałęm taki efekt jak zamki na pierscieniach były na równo ułożone. A Gieniu dołu nie składał wiec cholera wie co tam jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.