Regan1 Napisano 1 Maja 2009 Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 Witam problem dotyczy Laguny II 2002r 1.9dci raz na dzien zaświeca mi się kontrolka od świec żarowych i właśnie od tego momentu auto traci moc, jest słabe tak jakby turbo nie działało. Wystarczy stanąć, wyłączyć silnik, odpalić na nowo i znów jest oki prosze o jakieś sugestie co a zuooo tam się kryje:) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 1 Maja 2009 Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 > prosze o jakieś sugestie co a zuooo tam się kryje:) Stary Laguna II to sama w sobie jest PURE EVIL A tak na serio jedz moze na jakiegos kompa i zobacz co jest 5 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan1 Napisano 1 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2009 > A tak na serio jedz moze na jakiegos kompa i zobacz co jest 5 . byłem i nic tam nie wychodzi bo bym musial jechac jak mi sie to zaswieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzymek Napisano 3 Maja 2009 Udostępnij Napisano 3 Maja 2009 Jeśli w L2 masz licznik bez wyświetlacza graficznego to symbol o którym piszesz i objawy wskazują na niedziałający/zawieszający się czujnik doładowania turbiny. Wymiana czujnika ok 50-100zł i problem powinien zniknąć o ile turbina jest sprawna. Po podłączeniu auta pod clipa powinno wskazać ten czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 3 Maja 2009 Udostępnij Napisano 3 Maja 2009 opisany objaw przypomina 'przeładowanie' turbosprężarki ; sprawdź czy działa elektrozawór sterujący geometrią turbosprężarki czy wężyki podciśnieniowe z niego idące nie są dziurawe , czarny scenariusz zapieczone kierownice w 'suszarce' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan1 Napisano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 > opisany objaw przypomina 'przeładowanie' turbosprężarki ; > sprawdź czy działa elektrozawór sterujący geometrią turbosprężarki > czy wężyki podciśnieniowe z niego idące nie są dziurawe , czarny > scenariusz zapieczone kierownice w 'suszarce' No ale jeszczce cos zauważyłem, jadąc z równą prędkością, trzymając pedał gazu w tej samej pozycji silnik niby ma te same obroty ale wygląda tak jakby sie turbina załączała i wyłączała- odczuwalne takie lekkie przyspieszanie i zwalnianie no i w tym momencie "puszcza dymki" z wydechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzymek Napisano 7 Maja 2009 Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 Bo właśnie ten czujnik o którym pisaliśmy struje praca turbiny, dolegliwości może być jeszcze wiele np. padnięty przepływomierz lub egr. Generalnie powinieneś podpiąć się pod kompa CLIP i żadne inne wtedy będzie wiadomo co na 99% jest przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.