misiekdrupi Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 Witam sąsiadów. Mam mały problem z 1,6 16V. Otóż nie chcę pracować na prawdopodobnie 4 garnuszku. Podejrzewam układ paliwowy. Zapłon wykluczyłem wszelkie czujniki wiązkę też. Po odpaleniu z tyłu chmuuurka dymu czuć spore przelanie w spalinach. Po dodaniu gazu do 2tys. jeszcze jakoś się kręci powyżej już sie nie da wejść. Silnik sie dławi i gaśnie. Rozbierałem listwę wtryskową. Wtryskiwacze były na równo zawalone syfem. Wydłubałem co się dało przemyłem. Po pierwszym odpaleniu było cacy po chwili wrócił do swojego foha. Filtr paliwa nowy, pompa sprawna. O co tu może chodzić. Dodam że jest instalka LPG i na niej smiga bezproblemowo. Nie podpinałem pod kompa bo na razie nie mam takiej możliwości. Ktoś ma jakieś pomysły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 jesteś pewny czy tylko na 4 garnku nie pali? Ściągaj fajki pokolei i obczaj czy pierwszy pali. Jeśli nie to cewka WN do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 Zaplon wykluczony napewno. Zmiana swiec cewek przewodow nic nie daje. Pomiary wszystkiego miernikiem zrobione. Definitywnie mi to wyglada na uklad paliwowy. Ale co i jak. Moze byc ze po odpieciu wtryskow czysczeniu itp cos sie poprzestawialo i komp wali na bledzie ktorys wtryskiwacz?? Przez co jest kosmicznie zalany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > Zaplon wykluczony napewno. Zmiana swiec cewek przewodow nic nie daje. > Pomiary wszystkiego miernikiem zrobione. Definitywnie mi to > wyglada na uklad paliwowy. Ale co i jak. Moze byc ze po odpieciu > wtryskow czysczeniu itp cos sie poprzestawialo i komp wali na > bledzie ktorys wtryskiwacz?? Przez co jest kosmicznie zalany a jak wyczysciles te wtrsyki ?? moze jest dalej brudny zapiecozny ?? jak sprawdziles pompe , sprawdzales cisnienie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > a jak wyczysciles te wtrsyki ?? moze jest dalej brudny zapiecozny > ?? jak sprawdziles pompe , sprawdzales cisnienie ?? Wtryski przeczyscilem wydlubujac syf od strony zasilania Zalalem nitro troszke sie tam cos rozpuscilo i tyle. Cisnienie sprawdzalem podpinajac manometr. Nie pamietam ile wynosilo ale ksiazkowo bylo. Pompe sprawdzalem przez podmianke na nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 Oki. Podpialem sie pdo lambde. Napiecie powinno sie zmieniac od 0,2-0,7V. Czy tak?? Przy silniku/sondzie zimnym/nej to napiecie stoi na poziomie 0,88-0,89V a gdy sie rozgrzeje napiecie stoi na 0,36V. Sonda sie poszla kochac. Odpiecie jej nie wnosi nic do pracy silnika. Dalej zalany w trupa i nierowno pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.