Skocz do zawartości

Nie pracuje na jednym garnuchu


misiekdrupi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam sąsiadów. Mam mały problem z 1,6 16V. Otóż nie chcę pracować na prawdopodobnie 4 garnuszku. Podejrzewam układ paliwowy. Zapłon wykluczyłem wszelkie czujniki wiązkę też. Po odpaleniu z tyłu chmuuurka dymu czuć spore przelanie w spalinach. Po dodaniu gazu do 2tys. jeszcze jakoś się kręci powyżej już sie nie da wejść. Silnik sie dławi i gaśnie. Rozbierałem listwę wtryskową. Wtryskiwacze były na równo zawalone syfem. Wydłubałem co się dało przemyłem. Po pierwszym odpaleniu było cacy po chwili wrócił do swojego foha. Filtr paliwa nowy, pompa sprawna. O co tu może chodzić. Dodam że jest instalka LPG i na niej smiga bezproblemowo. Nie podpinałem pod kompa bo na razie nie mam takiej możliwości. Ktoś ma jakieś pomysły. hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaplon wykluczony napewno. Zmiana swiec cewek przewodow nic nie daje. Pomiary wszystkiego miernikiem zrobione. Definitywnie mi to wyglada na uklad paliwowy. Ale co i jak. Moze byc ze po odpieciu wtryskow czysczeniu itp cos sie poprzestawialo i komp wali na bledzie ktorys wtryskiwacz?? Przez co jest kosmicznie zalany hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zaplon wykluczony napewno. Zmiana swiec cewek przewodow nic nie daje.

> Pomiary wszystkiego miernikiem zrobione. Definitywnie mi to

> wyglada na uklad paliwowy. Ale co i jak. Moze byc ze po odpieciu

> wtryskow czysczeniu itp cos sie poprzestawialo i komp wali na

> bledzie ktorys wtryskiwacz?? Przez co jest kosmicznie zalany

a jak wyczysciles te wtrsyki ?? moze jest dalej brudny zapiecozny ?? jak sprawdziles pompe , sprawdzales cisnienie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak wyczysciles te wtrsyki ?? moze jest dalej brudny zapiecozny

> ?? jak sprawdziles pompe , sprawdzales cisnienie ??

Wtryski przeczyscilem wydlubujac syf od strony zasilania Zalalem nitro troszke sie tam cos rozpuscilo i tyle. Cisnienie sprawdzalem podpinajac manometr. Nie pamietam ile wynosilo ale ksiazkowo bylo. Pompe sprawdzalem przez podmianke na nowa zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki. Podpialem sie pdo lambde. Napiecie powinno sie zmieniac od 0,2-0,7V. Czy tak?? Przy silniku/sondzie zimnym/nej to napiecie stoi na poziomie 0,88-0,89V a gdy sie rozgrzeje napiecie stoi na 0,36V. Sonda sie poszla kochac. Odpiecie jej nie wnosi nic do pracy silnika. Dalej zalany w trupa i nierowno pracuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.