sfiatowiec Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 Miał ktoś może zostawiony tylko ostatni seryjny tłumik w CCS, a z reszty zrobiony przelot? Bo zastanawiam się czy to za głośno nie będzie, jak zrobię przelot z kata i wywalę środkowy tłumik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuzi1 Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 Jak dasz tylko końcowy z kanta, to będzie głośno a po czasie jak sie jeszcze troche przepali to jeszcze głośniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vzir Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > Miał ktoś może zostawiony tylko ostatni seryjny tłumik w CCS, a z > reszty zrobiony przelot? Bo zastanawiam się czy to za głośno nie > będzie, jak zrobię przelot z kata i wywalę środkowy tłumik... jak tak miałem zrobiony pierdział beznadziejenie ten z kanta lepiej nadaje sie tylko jeszcze jakieś przelot w środku by sie przydał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > Jak dasz tylko końcowy z kanta, to będzie głośno a po czasie jak sie > jeszcze troche przepali to jeszcze głośniej Ale ja myślałem o zostawieniu seryjnego końcowego z CCS. I dlatego interesuje mnie czy ktoś tak próbował... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > jak tak miałem zrobiony pierdział beznadziejenie ten z kanta lepiej > nadaje sie tylko jeszcze jakieś przelot w środku by sie przydał Ale nie za głośno było? Dało radę jeździć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuzi1 Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > Ale ja myślałem o zostawieniu seryjnego końcowego z CCS. I dlatego > interesuje mnie czy ktoś tak próbował... Sorki, zle odczytalem posta. Wydaje mi sie, że nie będzie bardzo głośno. Też sam nad tym ostatnio myślałem. Jak wytniesz ten środkowy to daj znać jak to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vzir Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > Ale nie za głośno było? Dało radę jeździć? czy dało rade to niestety pojęcie względne:D. ale głosno nie było, dla mnie ok. masakra to była jak sie urwał na jednej hopce.... fakt jest taki, ze z takim wydechem jak gdzieś jechałem to skronie mi nie pulsowały od nadmiernego hałasu pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > Sorki, zle odczytalem posta. > Wydaje mi sie, że nie będzie bardzo głośno. Też sam nad tym ostatnio > myślałem. Jak wytniesz ten środkowy to daj znać jak to chodzi Ok! Jak to zrobię w przyszłym tygodniu, to napiszę Ci jakie są tego efekty. Tylko ja też od razu chcę wywalić wkład katalizatora i wspawać rurę przelotową przez puszkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > czy dało rade to niestety pojęcie względne:D. ale głosno nie było, > dla mnie ok. masakra to była jak sie urwał na jednej hopce.... > fakt jest taki, ze z takim wydechem jak gdzieś jechałem to skronie mi > nie pulsowały od nadmiernego hałasu > pozdro Bo chodzi mi o to, żeby nie przekroczyć granicy 90 dB, ale jak mówisz, że nie było głośno to ok. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > Miał ktoś może zostawiony tylko ostatni seryjny tłumik w CCS, a z > reszty zrobiony przelot? Bo zastanawiam się czy to za głośno nie > będzie, jak zrobię przelot z kata i wywalę środkowy tłumik... u siebie mam 1.2 8v i wydech ze sportinga, kilka miesiecy temu wywalilem srodkowy i dalem rurke, zero roznicy w glosnosci, mysle ze sporo daje kat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 > u siebie mam 1.2 8v i wydech ze sportinga, kilka miesiecy temu > wywalilem srodkowy i dalem rurke, zero roznicy w glosnosci, > mysle ze sporo daje kat. No też mi się tak wydaje, że kat sporo wycisza. Ale zastanawiałem się czy jak wywalę oprócz kata jeszcze środkowy, to czy nie będzie za głośno. Ale jak mówisz, że środkowy nic nie daje to ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 7 Maja 2009 Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 > Miał ktoś może zostawiony tylko ostatni seryjny tłumik w CCS, a z > reszty zrobiony przelot? Tak. Ale dźwięk mi się nie podobał coś między traktorem, czajnikiem a polonezem Głośno nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ComfortX Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Miał ktoś może zostawiony tylko ostatni seryjny tłumik w CCS, a z > reszty zrobiony przelot? Bo zastanawiam się czy to za głośno nie > będzie, jak zrobię przelot z kata i wywalę środkowy tłumik... odpuść sobie, nie warto, dźwiek beznadziejny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > odpuść sobie, nie warto, dźwiek beznadziejny. To co polecacie w zamian? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Behemot510 Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Miał ktoś może zostawiony tylko ostatni seryjny tłumik w CCS, a z > reszty zrobiony przelot? Bo zastanawiam się czy to za głośno nie > będzie, jak zrobię przelot z kata i wywalę środkowy tłumik... U mnie w seryjnym sportingu mam strumienicę zamiast kata i końcowy od SC 1.1; poza tym zwykła rura. Przy spokojnej jeździe jest cichutko. Odzywa się dopiero na wyższych obrotach, ale nie jest głośno i jak dla mnie brzmi ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 U mnie jest strumienica zamiast kata, a na koncu tlumik z kredensa. Dzwiek mi osobiscie podoba sie bardzo, a jak jedziesz do 3.5tys obr/min to jest wzglednie cicho, tzn. da sie pogadac z tym na prawym, czy przez telefon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomyw84 Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > To co polecacie w zamian? N-kowy wydech od weglarskiego tylko katalizator zostawiasz no chyba ze wyrzucisz i wtedy z tym wydechem to bedzie glooosno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 > N-kowy wydech od weglarskiego tylko katalizator zostawiasz no chyba > ze wyrzucisz i wtedy z tym wydechem to bedzie glooosno Na razie to chcę zrobić, żeby było głośniej niż seria, ale jak najtańszym kosztem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomyw84 Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > Na razie to chcę zrobić, żeby było głośniej niż seria, ale jak > najtańszym kosztem Rozumiem to tylko wyciecie kata bo zabawy z tlumikami od duzego fiata juz przerabialem efekt: zmiana koncowego -praktycznie zero efektu bardziej buczy jak sie nagrzeje efekt dzwiekowy seria, natomiast taki tlumik bez srodkowego efekt dzwiekowy buczenie glosniejsze bardziej denerwujace jak sie jedzie, rajdowego soundu brak wiec jak dla mnie to tylko katalizator i wtedy juz kombinowac A jak wytniesz kata wstawisz rure i zostawisz koncowy to bedzie glosno i watpie ze sie miescil w 93dB, kumpel mial tak w seju tylko koncowy orginalny reszta sama rura to sie darlo no teraz ma 2 tlumiki org. i jest nawet fajnie pomruk jest, wiec najlepiej wytnij kata i zobaczysz najwyzej wtedy srodkowy wyjmiesz tak mysle Ale jak dla mnie z tylko z tym koncowym chodzil pieknie rajdowy sound gwarantowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Venomass Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 Ja u siebie mialem od plecionki caly przelot i ultera na koncu jesli chodzi o poziom halasu to byl spory. Fajny pomruk na wiekszych obrotach duzy halas, w trase raczej malo przyjemne, do 100 km na wydechu mozna bylo zrobic bez bolacej glowy pozniej to juz trudne do wytrzymania. Po czasie zmienony wydech od plecinonki nowa rura i koncowy oryginal 1,1 i wydech bardzo cichy, w kabinie nic nie halasuje, komfortowo sie jezdzi, ladny pomruk powyzej 3000. W trasy zaden problem wydech wogle nie dokucza, a jak ma sie wkrecac to na sportowo brzmi. W obu przypadkach bez kata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek411 Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 A co myślicie o kompletnym wydechu oferowanym przez Michael tuning, tylko kolektor wydechowy seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > Rozumiem to tylko wyciecie kata bo zabawy z tlumikami od duzego fiata > juz przerabialem efekt: zmiana koncowego -praktycznie zero > efektu bardziej buczy jak sie nagrzeje efekt dzwiekowy seria, > natomiast taki tlumik bez srodkowego efekt dzwiekowy buczenie > glosniejsze bardziej denerwujace jak sie jedzie, rajdowego > soundu brak wiec jak dla mnie to tylko katalizator i wtedy juz > kombinowac > A jak wytniesz kata wstawisz rure i zostawisz koncowy to bedzie > glosno i watpie ze sie miescil w 93dB, kumpel mial tak w seju > tylko koncowy orginalny reszta sama rura to sie darlo no teraz > ma 2 tlumiki org. i jest nawet fajnie pomruk jest, wiec > najlepiej wytnij kata i zobaczysz najwyzej wtedy srodkowy > wyjmiesz tak mysle > Ale jak dla mnie z tylko z tym koncowym chodzil pieknie rajdowy sound > gwarantowany No właśnie o ten rajdowy sound chodzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > No właśnie o ten rajdowy sound chodzi! Słuchaj bo widzę że nie bardzo dalej wiesz co zrobić. Więc tak jak chcesz mieć jakis tam rajdowy pomruk to wywal kata wywal środkowy i na koniec załaduj 125p (to jesli chodzi o tani koszt) taki zestaw juz dosyć ładnie krzyczy. Jak wywalisz wszystko czyli kat i srodkowy a koniec dasz serie czy to z ccs czy z scs to biedzie gówn..., będzie cicho, a jak zrobisz przelot na koniec kanta to już potem wg gustu możesz np dołozyc środkowy jak ci będzie za głośno. Chociaż nie wiem co byś robił jak na koniec dasz serie to bedzie cichooo, prawie jak seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > A jak wytniesz kata wstawisz rure i zostawisz koncowy to bedzie > glosno i watpie ze sie miescil w 93dB, kumpel mial tak w seju > tylko koncowy orginalny reszta sama rura to sie darlo no teraz > ma 2 tlumiki org. i jest nawet fajnie pomruk jest, wiec > najlepiej wytnij kata i zobaczysz najwyzej wtedy srodkowy > wyjmiesz tak mysle > Ale jak dla mnie z tylko z tym koncowym chodzil pieknie rajdowy sound > gwarantowany To nie wiem co kumpel miał za końcowy bo ja tak latałem kupe czasu od kolektora az do końcowego przelot (końcowy ccs) i dla mnie to było niczym seria więc nie wiem jak mu sie to darło, no ale może ja głuchy jestem chociaż młody jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > Słuchaj bo widzę że nie bardzo dalej wiesz co zrobić. Więc tak jak > chcesz mieć jakis tam rajdowy pomruk to wywal kata wywal > środkowy i na koniec załaduj 125p (to jesli chodzi o tani koszt) > taki zestaw juz dosyć ładnie krzyczy. Jak wywalisz wszystko > czyli kat i srodkowy a koniec dasz serie czy to z ccs czy z scs > to biedzie gówn..., będzie cicho, a jak zrobisz przelot na > koniec kanta to już potem wg gustu możesz np dołozyc środkowy > jak ci będzie za głośno. Chociaż nie wiem co byś robił jak na > koniec dasz serie to bedzie cichooo, prawie jak seria. No to widzę, że opinie są podzielone... Jedni piszą, że super, drudzy, że totalna kicha... Więc na razie wywalę wszystko i zostawię seryjny ostatni, a jakby coś to podmienię go na tłumik od Kredensa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 Ja polecam moje rozwiazanie, ewentualnie czytalem, ze mozna zrobic tak, ze dajesz rure sama, a na koncu kata. Ale podobno jest glosno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomyw84 Napisano 11 Maja 2009 Udostępnij Napisano 11 Maja 2009 > To nie wiem co kumpel miał za końcowy bo ja tak latałem kupe czasu od > kolektora az do końcowego przelot (końcowy ccs) i dla mnie to > było niczym seria więc nie wiem jak mu sie to darło, no ale może > ja głuchy jestem chociaż młody jestem On miał go troche przezartego juz wiec w srodku pewnie nic nie bylo w tym koncowym i dlatego i glosno bylo sie dowiedzialem ostatnio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal71 Napisano 11 Maja 2009 Udostępnij Napisano 11 Maja 2009 > dajesz rure sama, a na koncu kata. Ale podobno jest > glosno. Bedzie ryczeć jak trzeba, nawet za bardzo sprawdzone w N-kowym seju (a moze w A grupie, nie pamiętam setupu) U siebie testowałem chyba przez 2 lata zestaw: katalizator, tłumik srodkowy seria, tlumik z kanta na koncu i było ok, na pewno glosniej niz seria. Aktualnie od kolektora do koncowego mam rurke fi 45 mm i na koncu customowy tlumik (nie przelotowy). Gra to bardzo fajnie, duzo glosniej niz seria, ale ciszej niz wypalony tlumik z kanta. Miałem kiedyś chwilowo seryjny wydech z wybebeszonym koncowym tlumikiem (bez tej waty) i powiem ze chyba najbardziej mi sie podobał ten dzwięk - żaden bas tylko takie metaliczne wrrrrrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2009 > Miałem kiedyś chwilowo seryjny wydech z wybebeszonym koncowym > tlumikiem (bez tej waty) i powiem ze chyba najbardziej mi sie > podobał ten dzwięk - żaden bas tylko takie metaliczne wrrrrrr No to też jest ciekawe rozwiązanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 12 Maja 2009 Udostępnij Napisano 12 Maja 2009 Ja mam u siebie 1,2 8V i wydech mam pełny przelot na dwóch tłumikach i bez kata. Chodzi swietnie, znacznie głośniej niż seria, ale tak do 3-3,5krpm jest dosyć komfortowo, powyżej pilot będzie musiał troszkę podnieść ton, ale nawet depcząc da się pogadać w samochodzie. Drzeć się nie trzeba Słychać, że wydech robiony itp. ale jak dla mnie jest idealnie W trasie jest luksik A, wydech mam na fi50. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 14 Maja 2009 Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 > Ja mam u siebie 1,2 8V i wydech mam pełny przelot na dwóch tłumikach > i bez kata. Chodzi swietnie, znacznie głośniej niż seria, ale > tak do 3-3,5krpm jest dosyć komfortowo, powyżej pilot będzie > musiał troszkę podnieść ton, ale nawet depcząc da się pogadać w > samochodzie. Drzeć się nie trzeba Słychać, że wydech robiony > itp. ale jak dla mnie jest idealnie W trasie jest luksik > A, wydech mam na fi50. ja mam przelot od kolektora a koncowy ala mugen i jest strasznie, jakie masz te dwa tlumiki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.