skalek Napisano 21 Maja 2009 Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 Witam Jaka jest minimalna grubość tarcz hamulcowych przednich w V-B ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 21 Maja 2009 Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 > Witam > Jaka jest minimalna grubość tarcz hamulcowych przednich w V-B ?? ja mialem nowki 24mm a min bylo 21mm ale to tez zalezy od tarcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 > ja mialem nowki 24mm a min bylo 21mm ale to tez zalezy od tarcz No u mnie oryginały są. Ale nie ma jakiegoś przyjętego standardu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 21 Maja 2009 Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 > No u mnie oryginały są. Ale nie ma jakiegoś przyjętego standardu Standartu nie ma,u ciebie sa tarcze (w dieslu)nówki 24mm ,przy 21 mm producent przewiduje wymiane Tak dla rozpoznania symobol lukasa to DF1625(tarczy oczywiscie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 21 Maja 2009 Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 zobacz czy nie masz jakichs nadzwyczajnych wzerow i pekniec i czy ten schodek na obwodzie nie jest za duzy - nie wiem jak to Ci opisac - bedziesz wiedzial wiekszosc tarcz do viki (sklepy int.) ma 24-25mm i min 21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 > Standartu nie ma,u ciebie sa tarcze (w dieslu)nówki 24mm ,przy 21 mm > producent przewiduje wymiane No to muszę pomierzyć, bo różnica nie jest duża a rancik na tarczy jest Ale jak to zrobić suwmiarka przecież zmierzy razem z rantem > Tak dla rozpoznania symobol lukasa to DF1625(tarczy oczywiscie). Dzięki jak będę kupował to na pewno lucas'y To jest nr dla tarcz na 4 śruby Mam zmieniać klocki i nasunął mi się temat tarcz przy okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 > zobacz czy nie masz jakichs nadzwyczajnych wzerow i pekniec Tarcze ładne gładziutkie są >i czy ten schodek na obwodzie nie jest za duzy No jest, ale chyba nie taki duży > wiekszosc tarcz do viki (sklepy int.) ma 24-25mm i min 21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal___ Napisano 21 Maja 2009 Udostępnij Napisano 21 Maja 2009 > Witam > Jaka jest minimalna grubość tarcz hamulcowych przednich w V-B ?? Mikoda podaje dopuszczalną minimalną grubość 22mm. Nowa Mikoda ma 25mm. Nie wiem czy dobrą tarczę wybrałem ale norma jest bo każdy producent w katalogu ją podaje. Możesz wejść na stronę mikody lub na sklep inter-carsu i tam są podane minimalne grubości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > Mikoda podaje dopuszczalną minimalną grubość 22mm. No i u mnie jest niepełne 23 mm wytrzymają jedne klocki, czy lepiej nowe kupić i założyć razem z klockami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 22 Maja 2009 Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > No i u mnie jest niepełne 23 mm wytrzymają jedne klocki, czy lepiej > nowe kupić i założyć razem z klockami Spokojnie ,założ klocki,jedna wymiane przejeździsz.Co do Mikody,raczej mam słabe zdanie o tej firmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 22 Maja 2009 Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > No i u mnie jest niepełne 23 mm wytrzymają jedne klocki, czy lepiej > nowe kupić i założyć razem z klockami Ja bym już kupił i założył cały nowy komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > Ja bym już kupił i założył cały nowy komplet Powiem, że mam dylemat, bo szkoda jeszcze dobre tarcze wyrzucać, ale na bezpieczeństwie oszczędzać nie chcę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 22 Maja 2009 Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > Powiem, że mam dylemat, bo szkoda jeszcze dobre tarcze wyrzucać, ale > na bezpieczeństwie oszczędzać nie chcę Żadna oszczedność i dylemat,jeśli tarcze nie są ,,zwichrowane'',to ku średniej klasy klocki i ,,finish him'' Żebyś wiedzial jak ludzie oszczedaja przynoszą tarcze jak listek papieru i klocki których nie ma tzn prawie blacha trze o blache. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > Żadna oszczedność i dylemat,jeśli tarcze nie są ,,zwichrowane'' NIc nie bije przy hamowaniu > średniej klasy klocki i ,,finish him'' Mam już lucasy > Żebyś wiedzial jak ludzie oszczedaja przynoszą tarcze jak listek > papieru i klocki których nie ma tzn prawie blacha trze o blache. Domyślam się ale nie zdają sobie sprawy chyba jak ryzykują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 22 Maja 2009 Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 Jeśli masz 23mm, tarcze są proste, rant jest nie wielki, nie popękane i nie fioletowe to... zostaw. Nic im nie będzie jak wymiar spadnie do 20.5mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal___ Napisano 22 Maja 2009 Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 A tak z ciekawości zapytam jak zmierzyłeś grubość tarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > A tak z ciekawości zapytam jak zmierzyłeś grubość tarczy? suwmiarką, nawet koła nie ściągałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal___ Napisano 22 Maja 2009 Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > suwmiarką, nawet koła nie ściągałem To w takim razie ma 23mm razem z rantami bo zwykłą suwmiarką nie da się zmierzyć bez rantów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > To w takim razie ma 23mm razem z rantami bo zwykłą suwmiarką nie da > się zmierzyć bez rantów da się bo jest "podcięta" na końcach Ale sam miałem takie wątpliwości na początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal___ Napisano 22 Maja 2009 Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > da się bo jest "podcięta" na końcach To co Ty jej zrobiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > To co Ty jej zrobiłeś? Nic fota na szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal___ Napisano 22 Maja 2009 Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > Nic fota na szybko Ja myślałem, że tarcze masz podciętą Skoro takie podcięcie na suwmiarce stykneło do ominięcia rantu to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > Ja myślałem, że tarcze masz podciętą > Skoro takie podcięcie na suwmiarce stykneło do ominięcia rantu to > jest No właśnie wydawało sie nie opierać ale zasiałeś we mnie ziarnko niepewności Jaki jest inny sposób zmierzenia tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal___ Napisano 22 Maja 2009 Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > No właśnie wydawało sie nie opierać ale zasiałeś we mnie ziarnko > niepewności Jaki jest inny sposób zmierzenia tego Suwmiarką do pomiaru tarcz albo trzeba zmodyfikować posiadaną Jak nie zdejmowałeś koła to lepiej pomierz jeszcze raz tą tarczę po zdjęciu koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 > Suwmiarką do pomiaru tarcz albo trzeba zmodyfikować posiadaną Jak > nie zdejmowałeś koła to lepiej pomierz jeszcze raz tą tarczę po > zdjęciu koła. Jutro zrobię "tuning" suwmiarki i zrobie to jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 24 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2009 > Suwmiarką do pomiaru tarcz albo trzeba zmodyfikować posiadaną Zrobiłem tjun suwmiarki i ponownie pomierzyłem i okazało sie, że pomiar pierwszy był poprawny Zrobiłem też foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 24 Maja 2009 Udostępnij Napisano 24 Maja 2009 Cacy tarcza - następne klocki dożyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2009 > Jutro zrobię "tuning" suwmiarki i zrobie to jak należy a po co ? Nie szkoda suwmiarki? Bierzesz jakies dystanse np dwie płaskie płytki lub dwie nakrętki lub etc... Podkładasz pomiędzy krawędzie suwmiarki a tarcze, mierzysz i odejmujesz grubość dystansów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2009 A to co to? Nie wygląda fajnie. Czy to pękniecie czy tylko światło robi psikusa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 > A to co to? Auto było myte i to są ślady po myciu właśnie (ta plama), pozostałe to światło odbite na tarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 8 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2009 Czy normalnym objawem jest grzanie się tarczy po wymianie klocków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal___ Napisano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2009 > Czy normalnym objawem jest grzanie się tarczy po wymianie klocków Normalne. Energia którą pochłania tarcza przy hamowaniu musi się w coś zamienić i jest to ciepło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2009 > Normalne. Energia którą pochłania tarcza przy hamowaniu musi się w > coś zamienić i jest to ciepło. Wiem to przecież. Ale chodzi mi o to, że po wymianie klocków tarcza wydaje się grzać mocniej. Tak jakby klocki cały czas lekko tarły o tarcze, nawet lekkie hamowanie skutkuje gorącą tarczą po zatrzymaniu. Nie wiem jak było wcześniej bo nie sprawdzałem Czy taki objaw może być spowodowany tym, że klocki układają się (dopasowują do starej tarczy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2009 > Czy taki objaw może być spowodowany tym, że klocki układają się > (dopasowują do starej tarczy) Prawdopodobnie tak. Klocki imo muszą się dotrzeć i tyle. Ja po wymianie klocków i tarcz na początku miałem chwilę docierania i generalnie klocki z tarczami się grzały a do tego troszkę śmierdziało. Jakieś 100 km jeździłem delikatnie hamując, żeby się wszystko ułożyło i teraz wygląda że jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2009 > Czy taki objaw może być spowodowany tym, że klocki układają się > (dopasowują do starej tarczy) Dokładnie jest tak jak napisałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2009 > Dokładnie jest tak jak napisałeś Dziś traska 150km i już wszystko ok Dzięki wam za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.