waho Napisano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2009 Strasznie mi zaczęło śmierdzieć spalinami w kabinie, po otwarciu maski okazało się że pourywały mi się śruby(3 z 4) łączące kolektror wydechowy z dwururką (nie mogę skojarzyć innej nazwy). Nabyłem śruby na oko,4x M8x40mm no i pasztet bo za grube, tam idzie M7? w moim super zaopatrzonym (jak za PRL'U) sklepie metalowym pani takiej nie miała, nie ma i nigdy mieć nie będzie załamka. A M6 chyba już za małe będą chyba że by kupić klasy 8.8 Jaki tam idzie dokładnie rozmiar śruby? Bo trzyma mi się to wszystko teoretycznie tylko na rdzy. Zembowicza studiowałem i albo za słabo albo nie ma nic na ten temat. Szklana kula (EPER) mówi że M8 ide no jeszcze raz sprawdzić. Pozdrowił Edit 1 Eper swoje a ja swoje M8 tam nie wchodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mamil Napisano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2009 M8 na klucz 12 Jesli chcesz miec zrobione dobrze kup oryginalne, podejzewam ze sa z odpowiedniego stopu, zamienniki od oslony termicznej rwaly sie przy kazdej probie odkrecenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zorzyk2 Napisano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2009 Nie wchodzą bo blokuje rdza-nagar. Może być też tak, że otwór uległ zmniejszeniu, zagnieciony ciągle napiętą śrubą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.