Skocz do zawartości

zawieszenie twardsze , spreżyny itp


torba

Rekomendowane odpowiedzi

Mam wielką prośbę niech mi ktoś zasugeruje co mam najlepiej zrobić żeby znikł mój problem grinser006.gif

Mianowicie po wymianie większych kół na 14 cali i przy załadowaniu auta w 4 osoby przy nie równej drodze uderzają koła o nadkola. Auto się troche podniosło i bardzo mnie to cieszy bo przynajmniej nie haratam o progi zwalniające ale w zamian już jedno nadkole mam pęknięte. Nie chce go zniżać chce żeby był taki wysoki jak teraz ale żeby był twardy. I tu moje pytanie co musze wymienić i na co ? twardsze sprężyny ? czy amroki również ?

Prosze o porade i z góry dziękuje smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam wielką prośbę niech mi ktoś zasugeruje co mam najlepiej zrobić

> żeby znikł mój problem

> Mianowicie po wymianie większych kół na 14 cali i przy załadowaniu

> auta w 4 osoby przy nie równej drodze uderzają koła o nadkola.

> Auto się troche podniosło i bardzo mnie to cieszy bo

> przynajmniej nie haratam o progi zwalniające ale w zamian już

> jedno nadkole mam pęknięte. Nie chce go zniżać chce żeby był

> taki wysoki jak teraz ale żeby był twardy. I tu moje pytanie co

> musze wymienić i na co ? twardsze sprężyny ? czy amroki

> również ?

> Prosze o porade i z góry dziękuje

Twardsze amorki albo wrzuć gumy usztywniające w springi z tyłu. Swoją drogą nie dziwię się że trze bo masz niezły balon na tym felunku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Twardsze amorki albo wrzuć gumy usztywniające w springi z tyłu. Swoją

> drogą nie dziwię się że trze bo masz niezły balon na tym felunku

no no balony są ale wszystko opanujemy zeby.GIF

czyli wystarczy wymiana amorków i gumy na springi ? i bydzie dobrze ? palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item646192671_gumy_pod_sprezyne_opel_daewoo_fiat_i_inne.html

http://www.allegro.pl/item648034847_gumy_regenerujace_zuzyte_sprezyny_najlepsze_grati.html

o takie gumy chodzi ?

w tych pierwszych to zapewne sie podniesie troche do góry a nie o to chodzi żeby był jeszcze wyższy.

te drugie chyba bardziej sie nadadzą niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam wielką prośbę niech mi ktoś zasugeruje co mam najlepiej zrobić

> żeby znikł mój problem

> Mianowicie po wymianie większych kół na 14 cali i przy załadowaniu

> auta w 4 osoby przy nie równej drodze uderzają koła o nadkola.

> Auto się troche podniosło i bardzo mnie to cieszy bo

> przynajmniej nie haratam o progi zwalniające ale w zamian już

> jedno nadkole mam pęknięte. Nie chce go zniżać chce żeby był

> taki wysoki jak teraz ale żeby był twardy. I tu moje pytanie co

> musze wymienić i na co ? twardsze sprężyny ? czy amroki

> również ?

> Prosze o porade i z góry dziękuje

Jak tylko tył trze to zrób sobie podkładki dystansowe pod odbojniki przy tylnej belce np. z gumy z pasa transmisyjnego biglaugh.gif Sprawdzone i działa idealnie. Niestety drewno po jakimś czasie się rozlatuje, a do metalowych nie miałem przekonania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://www.allegro.pl/item646192671_gumy_pod_sprezyne_opel_daewoo_fiat_i_inne.html

> http://www.allegro.pl/item648034847_gumy_regenerujace_zuzyte_sprezyny_najlepsze_grati.html

> o takie gumy chodzi ?

> w tych pierwszych to zapewne sie podniesie troche do góry a nie o to

> chodzi żeby był jeszcze wyższy.

> te drugie chyba bardziej sie nadadzą

Te drugie ok z tym że będzie trochę twardszy z tyłu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpakowałem po jednej gumie na tyły zapakowałem 3 chopiska na tylne siedzenia i troszke lepiej jest ale dalej haratam na nierównościach , tak myśle czy nie wrzucić po dwie gumy ale czy sprężyna nie pęknie. ? niewiem.gif

Jakoś doraźnie bym musiał to zabezpieczyć.

Poza tym jak uzbieram fundusze to chciałbym wymienić na tył amorki i springi wszystko na twarde ale takie żeby nie obniżały. Czy ktoś może mi polecić jakieś modele takich rzeczy albo jakiś kumaty serwis w obrębie Mysłowic, który zna się na rzeczy smile.gif bo ja sie dopiero ucze hehe grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wpakowałem po jednej gumie na tyły zapakowałem 3 chopiska na tylne

> siedzenia i troszke lepiej jest ale dalej haratam na

> nierównościach , tak myśle czy nie wrzucić po dwie gumy ale czy

> sprężyna nie pęknie. ?

> Jakoś doraźnie bym musiał to zabezpieczyć.

> Poza tym jak uzbieram fundusze to chciałbym wymienić na tył amorki i

> springi wszystko na twarde ale takie żeby nie obniżały. Czy

> ktoś może mi polecić jakieś modele takich rzeczy albo jakiś

> kumaty serwis w obrębie Mysłowic, który zna się na rzeczy bo

> ja sie dopiero ucze hehe

Odnośnie drugiej gumy, ja kupując uniaka z tyłu miałem springi -60 i po dwie gumy, auto było sztywne jak jasna cholera i sprężyny praktycznie w ogóle nie miały skoku. Teraz mam -40 bez gum i jest miodzio. Chociaż nigdy u mnie nie jechały z tyłu 2 osoby, ewentualnie jedna 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja sobie dziś będę zakładać nowe Kayaby gazowe do tyłu

a mi moje Koni Sport okazały się w tym setupie trochę za twarde i trzeba było je wyregulować. Teraz jest miód grinser006.gif

nie ma porównania z seryjnymi amorami + niższe springi.

jednak dobry amor to podstawa waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odnośnie drugiej gumy, ja kupując uniaka z tyłu miałem springi -60 i

> po dwie gumy, auto było sztywne jak jasna cholera i sprężyny

> praktycznie w ogóle nie miały skoku. Teraz mam -40 bez gum i

> jest miodzio. Chociaż nigdy u mnie nie jechały z tyłu 2 osoby,

> ewentualnie jedna

hmm Kuba tak sie zastanawiam jakby torba z 1,4 standardy włożył co by się stało - one są troche twardsze czy mi sie tylko wydawowywuje smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmm Kuba tak sie zastanawiam jakby torba z 1,4 standardy włożył co by

> się stało - one są troche twardsze czy mi sie tylko wydawowywuje

jak są tylko troche twardze to obawiam się ze by nie wystarczyło biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a mi moje Koni Sport okazały się w tym setupie trochę za twarde i

> trzeba było je wyregulować. Teraz jest miód

> nie ma porównania z seryjnymi amorami + niższe springi.

> jednak dobry amor to podstawa

Zobaczymy, jeszcze nie odbyłem jazd testowych, ale amorki już wymienione. W porównaniu z tym co wydobyłem z auta to wysuwają się jakieś 3x wolniej, hehe. Zawias u mnie z tyłu i tak dużo nie pracuje, bo mam gumy podłożone pod odbojniki, żeby kółka o nadkola nie tarły biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.