torba Napisano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2009 Mam wielką prośbę niech mi ktoś zasugeruje co mam najlepiej zrobić żeby znikł mój problem Mianowicie po wymianie większych kół na 14 cali i przy załadowaniu auta w 4 osoby przy nie równej drodze uderzają koła o nadkola. Auto się troche podniosło i bardzo mnie to cieszy bo przynajmniej nie haratam o progi zwalniające ale w zamian już jedno nadkole mam pęknięte. Nie chce go zniżać chce żeby był taki wysoki jak teraz ale żeby był twardy. I tu moje pytanie co musze wymienić i na co ? twardsze sprężyny ? czy amroki również ? Prosze o porade i z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2009 > Mam wielką prośbę niech mi ktoś zasugeruje co mam najlepiej zrobić > żeby znikł mój problem > Mianowicie po wymianie większych kół na 14 cali i przy załadowaniu > auta w 4 osoby przy nie równej drodze uderzają koła o nadkola. > Auto się troche podniosło i bardzo mnie to cieszy bo > przynajmniej nie haratam o progi zwalniające ale w zamian już > jedno nadkole mam pęknięte. Nie chce go zniżać chce żeby był > taki wysoki jak teraz ale żeby był twardy. I tu moje pytanie co > musze wymienić i na co ? twardsze sprężyny ? czy amroki > również ? > Prosze o porade i z góry dziękuje Twardsze amorki albo wrzuć gumy usztywniające w springi z tyłu. Swoją drogą nie dziwię się że trze bo masz niezły balon na tym felunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torba Napisano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2009 > Twardsze amorki albo wrzuć gumy usztywniające w springi z tyłu. Swoją > drogą nie dziwię się że trze bo masz niezły balon na tym felunku no no balony są ale wszystko opanujemy czyli wystarczy wymiana amorków i gumy na springi ? i bydzie dobrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2009 > no no balony są ale wszystko opanujemy > czyli wystarczy wymiana amorków i gumy na springi ? i bydzie dobrze ? Jak masz kasę to wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torba Napisano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2009 http://www.allegro.pl/item646192671_gumy_pod_sprezyne_opel_daewoo_fiat_i_inne.html http://www.allegro.pl/item648034847_gumy_regenerujace_zuzyte_sprezyny_najlepsze_grati.html o takie gumy chodzi ? w tych pierwszych to zapewne sie podniesie troche do góry a nie o to chodzi żeby był jeszcze wyższy. te drugie chyba bardziej sie nadadzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2009 > Mam wielką prośbę niech mi ktoś zasugeruje co mam najlepiej zrobić > żeby znikł mój problem > Mianowicie po wymianie większych kół na 14 cali i przy załadowaniu > auta w 4 osoby przy nie równej drodze uderzają koła o nadkola. > Auto się troche podniosło i bardzo mnie to cieszy bo > przynajmniej nie haratam o progi zwalniające ale w zamian już > jedno nadkole mam pęknięte. Nie chce go zniżać chce żeby był > taki wysoki jak teraz ale żeby był twardy. I tu moje pytanie co > musze wymienić i na co ? twardsze sprężyny ? czy amroki > również ? > Prosze o porade i z góry dziękuje Jak tylko tył trze to zrób sobie podkładki dystansowe pod odbojniki przy tylnej belce np. z gumy z pasa transmisyjnego Sprawdzone i działa idealnie. Niestety drewno po jakimś czasie się rozlatuje, a do metalowych nie miałem przekonania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2009 > http://www.allegro.pl/item646192671_gumy_pod_sprezyne_opel_daewoo_fiat_i_inne.html > http://www.allegro.pl/item648034847_gumy_regenerujace_zuzyte_sprezyny_najlepsze_grati.html > o takie gumy chodzi ? > w tych pierwszych to zapewne sie podniesie troche do góry a nie o to > chodzi żeby był jeszcze wyższy. > te drugie chyba bardziej sie nadadzą Te drugie ok z tym że będzie trochę twardszy z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torba Napisano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2009 wpakowałem po jednej gumie na tyły zapakowałem 3 chopiska na tylne siedzenia i troszke lepiej jest ale dalej haratam na nierównościach , tak myśle czy nie wrzucić po dwie gumy ale czy sprężyna nie pęknie. ? Jakoś doraźnie bym musiał to zabezpieczyć. Poza tym jak uzbieram fundusze to chciałbym wymienić na tył amorki i springi wszystko na twarde ale takie żeby nie obniżały. Czy ktoś może mi polecić jakieś modele takich rzeczy albo jakiś kumaty serwis w obrębie Mysłowic, który zna się na rzeczy bo ja sie dopiero ucze hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2009 > wpakowałem po jednej gumie na tyły zapakowałem 3 chopiska na tylne > siedzenia i troszke lepiej jest ale dalej haratam na > nierównościach , tak myśle czy nie wrzucić po dwie gumy ale czy > sprężyna nie pęknie. ? > Jakoś doraźnie bym musiał to zabezpieczyć. > Poza tym jak uzbieram fundusze to chciałbym wymienić na tył amorki i > springi wszystko na twarde ale takie żeby nie obniżały. Czy > ktoś może mi polecić jakieś modele takich rzeczy albo jakiś > kumaty serwis w obrębie Mysłowic, który zna się na rzeczy bo > ja sie dopiero ucze hehe Odnośnie drugiej gumy, ja kupując uniaka z tyłu miałem springi -60 i po dwie gumy, auto było sztywne jak jasna cholera i sprężyny praktycznie w ogóle nie miały skoku. Teraz mam -40 bez gum i jest miodzio. Chociaż nigdy u mnie nie jechały z tyłu 2 osoby, ewentualnie jedna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misq Napisano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2009 Zbyt twardy tył w uniakach raczej nie jest dobrą opcją bo auto zaczyna zachowywać się jak piłeczka pingpongowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 > Zbyt twardy tył w uniakach raczej nie jest dobrą opcją bo auto > zaczyna zachowywać się jak piłeczka pingpongowa A ja sobie dziś będę zakładać nowe Kayaby gazowe do tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 > A ja sobie dziś będę zakładać nowe Kayaby gazowe do tyłu a mi moje Koni Sport okazały się w tym setupie trochę za twarde i trzeba było je wyregulować. Teraz jest miód nie ma porównania z seryjnymi amorami + niższe springi. jednak dobry amor to podstawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woncki Napisano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 > Zbyt twardy tył w uniakach raczej nie jest dobrą opcją bo auto > zaczyna zachowywać się jak piłeczka pingpongowa wiesz to z autopsji czy tylko spekulujesz ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woncki Napisano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 > Odnośnie drugiej gumy, ja kupując uniaka z tyłu miałem springi -60 i > po dwie gumy, auto było sztywne jak jasna cholera i sprężyny > praktycznie w ogóle nie miały skoku. Teraz mam -40 bez gum i > jest miodzio. Chociaż nigdy u mnie nie jechały z tyłu 2 osoby, > ewentualnie jedna hmm Kuba tak sie zastanawiam jakby torba z 1,4 standardy włożył co by się stało - one są troche twardsze czy mi sie tylko wydawowywuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torba Napisano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 > hmm Kuba tak sie zastanawiam jakby torba z 1,4 standardy włożył co by > się stało - one są troche twardsze czy mi sie tylko wydawowywuje jak są tylko troche twardze to obawiam się ze by nie wystarczyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woncki Napisano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 > jak są tylko troche twardze to obawiam się ze by nie wystarczyło dałbym Ci swoje springi ale mam -60 -60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 > a mi moje Koni Sport okazały się w tym setupie trochę za twarde i > trzeba było je wyregulować. Teraz jest miód > nie ma porównania z seryjnymi amorami + niższe springi. > jednak dobry amor to podstawa Zobaczymy, jeszcze nie odbyłem jazd testowych, ale amorki już wymienione. W porównaniu z tym co wydobyłem z auta to wysuwają się jakieś 3x wolniej, hehe. Zawias u mnie z tyłu i tak dużo nie pracuje, bo mam gumy podłożone pod odbojniki, żeby kółka o nadkola nie tarły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.