spruchberyl Napisano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 panowie cos mi sie spitolilo auto do 5500 jedzie calkowicie noormalnie turbo laduje i wszytko jest pieknie a nagle przy okolo 5500 jest dupa czarna dziura auto przestaje ciagnac zaczyna zwalniac poczym znowu zaczyna cignac i znowu tylko do 5500 a jak sprawdzalem na postoju czyli bez obciazenia to wkreca sie normalnie powyzej 6000 ktos ma jakis pomysl co to moze byc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spruchberyl Napisano 19 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 zadnych propozycji bo nie wiem za co sie brac czy szukac nowego map sensora czy moze pompa paliwa nie wyrabia ?? jakie by byly objawy walnietego CPW albo padnietego regulatora cisnienia paliwa???a moze jest gdzies dziura w wezach od turbo i poprostu powyzej 5500 dostaje zamalo powietrza i go zalewa mozliwe to ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 Nieee, to chyba swińska grypa siakas czy cuś Ja miałem z tym problem, Tomicento, Drabek, ktos jeszcze... Za chwile okaże sie, ze TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yelen Napisano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 > Nieee, to chyba swińska grypa siakas czy cuś > Ja miałem z tym problem, Tomicento, Drabek, ktos jeszcze... > Za chwile okaże sie, ze TTTM nastepny jak dojdziesz co i jak to daj znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spruchberyl Napisano 19 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 ale co nikt sobie z tym rady nie dal czy jak?? a jak u was z programem byl na swini czy normalnie remap ecu robiony?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hellfire Napisano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2009 > zadnych propozycji bo nie wiem za co sie brac czy szukac nowego map > sensora czy moze pompa paliwa nie wyrabia ?? jakie by byly > objawy walnietego CPW albo padnietego regulatora cisnienia > paliwa???a moze jest gdzies dziura w wezach od turbo i poprostu > powyzej 5500 dostaje zamalo powietrza i go zalewa mozliwe to ??? To może być jakaś zaraza... http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Board=seicento&Number=282457806 http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Board=seicento&Number=282479594 Objaw walniętego CPW to zapalająca się marchewa tuż przed wystąpieniem odczuwalnych objawów. Niewyrabiającą pompę paliwa sprawdzisz podłączając manometr do listwy paliwowej i sprawdzając czy ciśnienie paliwa nie spada przy dużym obciążeniu. Walnięty MAP będzie widać na komputerze Lewe powietrze to już jest kwestia poszukania, ale chyba czujniki powinny i tak poprawnie zmierzyć ilość powietrza. Na badaniu AFR zobaczyłbyś co się dzieje z mieszanką przy tych 5000-5500 rpm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spruchberyl Napisano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2009 to mnie nie pocieszyliscie aczkolwiek jest kilka roznic powyzsze przypadki sa w 1.2 16V a moj to 1,2 8V TURBO wychodzi na to ze wirus sie zmutowal i zaczol zarazac inne modele nic zaczne od sprawdzania wszytkich mas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spruchberyl Napisano 27 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2009 panowie da rade jakos sprawdzic Czujnik Polozenia Przepustnicy bez podmianki i bez djagnostyki komputerowej?? bo generalnie u mnie z ta odcina jest tak ze jak pedal jest wcisniety do oporu to 5000-5500 i dupa dalej nie kreci tylko sie dlawi jak popuszcze do okolo 3/4 wcisniecia gazu wkreca sie do odciecia zarowno na luzie jak i pod obciazeniem dlatego zaczolem podejzewac CPP tylko nie mam zadnego na podmianke a i z diagnostyka ciezko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hellfire Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > panowie da rade jakos sprawdzic Czujnik Polozenia Przepustnicy bez > podmianki i bez djagnostyki komputerowej?? Możesz podłączyć do omomierza i porównać z wartościami z książki > bo generalnie u mnie z ta odcina jest tak ze jak pedal jest wcisniety > do oporu to 5000-5500 i dupa dalej nie kreci tylko sie dlawi jak > popuszcze do okolo 3/4 wcisniecia gazu wkreca sie do odciecia > zarowno na luzie jak i pod obciazeniem dlatego zaczolem > podejzewac CPP tylko nie mam zadnego na podmianke a i z > diagnostyka ciezko Czyli dokładnie to co u mnie. Sprawdź ustawienie rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > panowie cos mi sie spitolilo auto do 5500 jedzie calkowicie > noormalnie turbo laduje i wszytko jest pieknie a nagle przy > okolo 5500 jest dupa czarna dziura auto przestaje ciagnac > zaczyna zwalniac poczym znowu zaczyna cignac i znowu tylko do > 5500 a jak sprawdzalem na postoju czyli bez obciazenia to wkreca > sie normalnie powyzej 6000 ktos ma jakis pomysl co to moze > byc?? U mnie przy 1.2 NA jak stroilismy to objaw zrobił się taki że auto prsy 5500 rpm łapało odcinkę a potem jak przeszło przez ten moment za pomocą wciśniętej oporowo prawej nogi szedł aż do 7500 rpm - komputer wyzionął ducha po około 10 minutach - rozjechał się główny program w kompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > panowie da rade jakos sprawdzic Czujnik Polozenia Przepustnicy bez > podmianki i bez djagnostyki komputerowej?? > bo generalnie u mnie z ta odcina jest tak ze jak pedal jest wcisniety > do oporu to 5000-5500 i dupa dalej nie kreci tylko sie dlawi jak > popuszcze do okolo 3/4 wcisniecia gazu wkreca sie do odciecia > zarowno na luzie jak i pod obciazeniem dlatego zaczolem > podejzewac CPP tylko nie mam zadnego na podmianke a i z > diagnostyka ciezko miałem tak jak stroiłem punto 1.2 8V turbo winna okazała się pompa objaw był dokładnie taki sam że przy butowaniu dochodziło do pewnego momentu i mocne zadławienie ale jak się dodawało lekko gazu to auto dokręcało się do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spruchberyl Napisano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 a stan sie pogarszal?? bo poczatkowo auto jedzilo calkiem normalnie tyle ze wczesniej odcinalo teraz zaczol juz szarpac i gaz to trzeba ustawiac w okreslonych pozycjach zeby gdzies dojechac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > a stan sie pogarszal?? > bo poczatkowo auto jedzilo calkiem normalnie tyle ze wczesniej > odcinalo teraz zaczol juz szarpac i gaz to trzeba ustawiac w > okreslonych pozycjach zeby gdzies dojechac ?? nie, cały czas było tak samo wymieniliśmy pompę na słabszą wydajnością i pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spruchberyl Napisano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2009 no i u mnie problem rozwiazany okazalo sie ze mialem nieszczelnosc w ukladzie dolotowym przezco na wysokich obrotach spadalo cisnienie i mnie poprostu zalewalo dlatego auto sie nie wkrecalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.