Skocz do zawartości

Mitsubishi Outlander - info potrzebne


optiview

Rekomendowane odpowiedzi

poszukuje wszelakich infomacji na temat tego auta, zarowno I jak i II generacji, silinik benzynowy, najchetniej turbo:

dane techniczne, wymiary kufra, zawieszenie(czy stuka, jak wytrzymuje nasze drogi,jak z wymiana),skrzynia automat (wady,zalety),ogolne wrazenia.

Dzieki za info,linki,opisy itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poszukuje wszelakich infomacji na temat tego auta, zarowno I jak i II

> generacji, silinik benzynowy, najchetniej turbo:

> dane techniczne, wymiary kufra, zawieszenie(czy stuka, jak wytrzymuje

> nasze drogi,jak z wymiana),skrzynia automat (wady,zalety),ogolne

> wrazenia.

> Dzieki za info,linki,opisy itp.

Tak na szybko z tego co pamiętam dot. I gen 2.0 TURBO:

- przyspieszenie - 7,1 sek do 100 km/h

- spalanie - ok. 15/16 litrów po mieście

- bagażnik - koszmarnie mały - ok. 250 litrów do linii okien

- materiały - średnio przyjemne w dotyku ale dobrze spasowane

- wnętrze - spartańskie.... jakby z poprzedniej epoki

- radość z jazdy - ogromna.... zlosnik.gif

- skrzynia biegów - brak automatu

- zawieszenie - bardzo trwałe i dość ciche

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak na szybko z tego co pamiętam dot. I gen 2.0 TURBO:

> - przyspieszenie - 7,1 sek do 100 km/h

> - spalanie - ok. 15/16 litrów po mieście

typowa jazda po miescie?? korki, od swiatel do swiatel?

a pamietasz moze jak w trasie??

> - bagażnik - koszmarnie mały - ok. 250 litrów do linii okien

yikes.gif toz to akwaria sa wieksze.

hmm.gif czy ty aby na pewno myslisz o Outlanderze?? ze zdjeci wyglada na nieco wiekszy

> - materiały - średnio przyjemne w dotyku ale dobrze spasowane

ok.gif

> - wnętrze - spartańskie.... jakby z poprzedniej epoki

> - radość z jazdy - ogromna....

> - skrzynia biegów - brak automatu

buu.gif

> - zawieszenie - bardzo trwałe i dość ciche

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poszukuje wszelakich infomacji na temat tego auta, zarowno I jak i II

> generacji, silinik benzynowy, najchetniej turbo:

> dane techniczne, wymiary kufra, zawieszenie(czy stuka, jak wytrzymuje

> nasze drogi,jak z wymiana),skrzynia automat (wady,zalety),ogolne

> wrazenia.

> Dzieki za info,linki,opisy itp.

zobacz na forum mitsumaniaki

tam jest dział outlandera.

I generacja

do zawiechy to jest twarda

ostatnio wymieniałem łącznik stabilizatora (55 PLN - nie oryginał ale japoński - w ASO 450 PLN komplet) i gumy stabilizatora (po 39 PLN w ASO).

rdzewieje od spodu na wzmocnieniach (ASO mówi że gwara nie obejmuje - już ma 5 lat auto a nie na wylot dziura, wiec na lakier już nie ma gwarancji a na perforacje jeszcze nie).

nie turbo 2.0 pali 12-13 w miescie i ok 9 na trasie.

bagażnik płytki, fotele wygodne, klima słaba porównując do avensis, w miarę cichy ale wysokoobrotowy silnik, idzie dopiero powyżej 4 tysi, przy 100 km/h jest 3 tys obrotów.

dobra widoczność dookoła.

pali tyle bo cieżki jest 1600 kg waży a silnik tylko 136 km.

aha. roczniki 2003 i 2004 coś miały z lampami przedmini. pekał plastik wiec nie musi to oznaczać kolizji jak nowe lampy są albo młodsze - ASO wymieniało.

mi nie pasuje tylko sprzegło w nim. potrafi szarpnać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> typowa jazda po miescie?? korki, od swiatel do swiatel?

Ciężko powstrzymać nogę.... zlosnik.gif

> a pamietasz moze jak w trasie??

W trasie ok. 7-8 - ale jazda baaaaaardzo spokojna.

> toz to akwaria sa wieksze.

> czy ty aby na pewno myslisz o Outlanderze?? ze zdjeci wyglada na

> nieco wiekszy

Masz rację - tylko wygląda na większy... zlosnik.gif

Tylny napęd + sporych rozmiarów tłumik końcowy bardzo spłyciły bagażnik.

Podłoga w kuferku zaczyna się tam, gdzie przebiega dolna krawędź pokrywy bagażnika... zlosnik.gif

Pojęcie "głęboki bagażnik" w przypadku tego samochodu NIE ISTNIEJE.... zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciężko powstrzymać nogę....

> W trasie ok. 7-8 - ale jazda baaaaaardzo spokojna.

W zyciu. A na pewno nie turbo. Zejscie ponizej 10l awykonalne. Ale zabawa jest faktycznie spora grinser006.gif

> Masz rację - tylko wygląda na większy...

> Tylny napęd + sporych rozmiarów tłumik końcowy bardzo spłyciły

> bagażnik.

> Podłoga w kuferku zaczyna się tam, gdzie przebiega dolna krawędź

> pokrywy bagażnika...

> Pojęcie "głęboki bagażnik" w przypadku tego samochodu NIE

> ISTNIEJE....

Ale jest za to dosc dlugi i szeroki wiec nie ma tragedii. Z tymi 250l to troche przesadziles, jest 420l wg. instrukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W zyciu. A na pewno nie turbo. Zejscie ponizej 10l awykonalne. Ale

> zabawa jest faktycznie spora

Uwierz mi, że da się.... zlosnik.gif

Ale to jest DRAMAT z taką jazdą i raczej nie polecam ludziom o słabych nerwach.... zlosnik.gif

> Ale jest za to dosc dlugi i szeroki wiec nie ma tragedii. Z tymi 250l

> to troche przesadziles, jest 420l wg. instrukcji.

Ej, mówimy o tym samym samochodzie...? zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Tam 420 litrów na pewno nie ma.... 270751858-jezyk.gif

Stary Lancer miał chyba ok. 400 (380?) i był gigantyczny w porównaniu do outka... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ej, mówimy o tym samym samochodzie...?

> Tam 420 litrów na pewno nie ma....

> Stary Lancer miał chyba ok. 400 (380?) i był gigantyczny w porównaniu

> do outka...

Hmmmm, instrukcja jest do Outka turbo i tyle podaje. Moze Mitsu sie walnelo albo cos. Wizualnie to on faktycznie nie wyglada na tyle, bo plytki jak cholera, ale jednak dlugi i szeroki to jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.