Skocz do zawartości

optiview

użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 046
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Piaseczno
  • Zainteresowania
    dziecko - własne ;-) airmagnum 850, F650 GS
  • Samochód
    E83 3.0D :-)
  • Motocykl
    wkrótce

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

optiview's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

338

Reputacja

  1. dokladnie tyle samo mi wyszło w Corolli Hybrid, autostrada w PL, Warszawa Kałuszyn, tempomat na 120km/h i średnie 5,1l. średnio na dystansie 460km wyszło mi 4,7l. Auto zastępcze.
  2. a co elektryk ma wspólnego z ekologią? I nie mam tu na mysli momentu odpięcia kabla od ładowarki i jazdy do następnej ładowarki.
  3. @vavoom Insignia na Haldexie też sobie poradziła, można wrzucić film z testów w Warszawie z 2019.
  4. na litość boską kiedy aktualne zdjęcia?
  5. z chęcią poddałbym takiemu badaniu (zabawie) swoją Insignie 4x4, ale mam do Ciebie 284km i na razie brak planów na podróż na południe
  6. ja zanim zakupiłem GSa sprawdzałem Suzuki GSR 600, bardzo fajnie mi się nim jeździło na jeździe próbnej, zgrabny, mały, ale uznałem, że 98KM to za dużo na początek. Jednak myślę o nim cały czas na przyszły sezon. Patrze też czule na Triumpha Tigera 800 z rocznika 2013>
  7. mam singla, ciężarki na kierownicy i po prostu TTTM. U kolegi w KTMie to samo.
  8. nie czytałem całości, ale Colt 92> silnik 1600ccm, 113KM ładnie rwie do przodu. ale jakbyś znalazł Colta GTI, 1800ccm, 140KM to miałbyś fajne auto do zabawy.
  9. optiview

    BUS blaszak

    potrzebny nieco szerszy nie nastawiam się na przebieg niższy niż 200tkm.
  10. optiview

    BUS blaszak

    no właśnie, te przebiegi, na portalach oto i allegro większość ma miedzy 200 a 300tkm, to taki podobny schemat co do osobówek, do 200 tkm, czasem 205. a jak z usterkowością: silniki, skrzynie etc.?
  11. hej, pytałem na "waga ciężka", ale tam cisza. Interesuje mnie bus blaszak H1L1 z rocznika 2007 - 2010 do 20.000 netto. Co możecie doradzić, chodzi o to, żeby nie był zbyt awaryjny, wyposażenie konieczne to diesel, klima i 3 miejsca siedzące. Nie będzie woził ciężkich rzeczy, nie będzie robił tysięcy km miesięcznie, liczę mniej więcej do 5tkm max. Silnik nie musi mieć miliona KM, wystarczy okolice 100-115. Moje typy to: Opel Vivaro Renault Traffic Citroen Boxer Fiat Ducato Fort Transit na co w nich uważać, który teoretycznie będzie najmniej kłopotliwy?
  12. hej, dawno nie było tematu. Interesuje mnie bus blaszak H1L1 z rocznika 2007 - 2010 do 20.000 netto. Co możecie doradzić, chodzi o to, żeby nie był zbyt awaryjny, wyposażenie konieczne to diesel, klima i 3 miejsca siedzące. Nie będzie woził ciężkich rzeczy, nie będzie robił tysięcy km miesięcznie, liczę mniej więcej do 5tkm max. Silnik nie musi mieć miliona KM, wystarczy okolice 100-115. Moje typy to: Opel Vivaro Renault Traffic Citroen Boxer Fiat Ducato na co w nich uważać?
  13. a co jest nie tak z Fiestą, wg mnie wygląda świetnie i babeczka powinna w niej fajnie wyglądać. Może Ford KA?
  14. wadą w silniku wolnossącym? niby jaką? bez jaj, jak można mieć problem z wyłączaniem SS zaraz po uruchomieniu motoru? dla mnie to taka sama czynność jak zapięcie pasów.
  15. Wiesz, kiedyś to nawet czytałem Twoje "recenzje" aut, mogły być, to było nieco inne spojrzenie nić tych gazeciarzy. Ale tak Ci napisze, że teraz wymyślasz już bzdety, tylko po to, żeby się przyczepić. A może lecisz autostradą, muzyczka sobie cyka, prawą ręke trzymasz na kolanie lubej,a luba lewą na twoim prawym kolanie, wolnym od gazu, bo właśnie pod lewą ręką masz sterowanie tempomatu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.