Skocz do zawartości

Alfi PII 1.9JTD 85 by Cinek


CINEK_

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega Alfi miał okazje przejechać się moim klekotem przed rozbiórką i jest już stracony zlosnik.gif

A na poważnie - dziś shamowany został jego klekot: - rok 2003, 1.9 JTD 85psow, przebieg >140kkm zlosnik.gif

WYKRES SERIA

Zdrowa seria z następującymi modyfikacjami:

- wycięty katalizator

- zaślepiony EGR

- powiększony otwór na IC w zderzaku

Auto jest w nienagannym stanie technicznym, parametry etc ok.gif. Turbo suche, kolektor dolotowy minimalnie zabrudzony (aż dziwne dla takiego przebiegu).

Samochód już od miesiąca jeździ na sofcie:

- boost 1,1 bara

- rail 1400

- dawki odpowiednio do góry wink.gif

Auto powinno pokazać >110ps i ok 250-260Nm.

Hamowane dziś było na MAHA ale z racji po pierwsze temperatury ponad 30stopni!!, po drugie bardzo słabego nawiewu (tylko ~40km/h) oraz seryjnego ICa pokazało:

SOFTv3, temp na hamowni >30st

Max co pokazała hamownia (pierwszy pomiar) to 104ps i 240Nm (motor nie był jeszcze zgrzany). Seryjny IC umieszczony z boku, przysłonięty zderzakiem absolutnie nie wyrabia przy takiej temperaturze i kiepściutkim nawiewie. W dolocie gorąco i sterownik ciął parametry już powyżej 2600obr frown.gif Dolewanie paliwa nic nie zmieniało - auto puchło i tyle

IC po hamowaniu parzył w rękę crazy.gif

Dziś Alfi pojechał do domu z kolejną wersją softu, auto na drodze dalej nie dymi ok.gif, wg jego relacji idzie jeszcze lepiej smile.gif. Sprzęgło trzyma, dwumas nie drży cool.gif

Na finalny wykres auta musimy jeszcze poczekać aż odwiedzimy inną hamownię z profi nawiewem (będę też modlić się o deszcz i temp ~20st zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif)

Z innych doświadczeń w dniu dzisiejszym bmw 320 e36 uciec nie mogło (w puncie 3 osoby na pokładzie), hamulce seryjne nie nadają się do ostrej jazdy - 3 hamowania ze 160 skończyły się brakiem hamulca i efektownym dymem z kół.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze raz dzięki za poświęcony czas i pracę

Do usług cool.gif

> Jeździ się bardzo fajnie Szkoda tylko że było tak duszno i gorąco .

> Przydałby się lepszy nawiew

> Czekam na termin drugiej hamowni

Będzie tak jak mówiłem, 110 musi pęknąć wink.gif

> Epizod z beemką był świetny

Z grilowanymi hamulcami też wink.gif

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto powinno pokazać Hamowane dziś było na MAHA ale z racji po

> pierwsze temperatury ponad 30stopni!!, po drugie bardzo słabego

> nawiewu (tylko ~40km/h) oraz seryjnego ICa pokazało:

No panie, gratki za moda ale imho wlasnie w takich nie_laboratoryjnych warunkach wychodzi szydlo z worka. Ok nawiewu troche wiecej mozna by oczekiwac ale co do temp ? why not taka duza... mamy skwary za oknem to niech sie kropka wykaze w takich warunkach.

ok.gif20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Testowalem kiedys co daje nawiew na przod a co bezposrednio na ICek z

> boku w stilonie , roznica byla miedzy 344 a 330-331Nm tak wiec

> jest roznica , w mocy nie bylo

Wszystko zależy jeszcze przy jakiej temp auto było hamowane. Nadmuch niestety nie jest ori by MAHA co daje bardzo o sobie znac. Ecu cięło parametry i tyle...

Z dwa lata temu hamowalem mojego klekota we WSOPie przy temp 39 na hamowni - auto z ICem itd

przy drugim pomiarze ze 135ps bylo juz 110....

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Niestety, nawiew jest do bani, ale do końca września coś powinno się wykluć, trzeba tylko się "przypominać". Niestety, nie jestem w stanie stwierdzić, o ile wzrośnie wydajność na nowych "skrzydłach" i silniku :/ Części już są, przynajmniej nowy śmigło-wiatrak, nie wiem jak z silnikiem sprawa wygląda. Zawsze na zapleczu jest "turbina" o średnicy 2m, trzeba było by tylko drugiego klekota na "napęd" podpiąć rotfl.gif

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Niestety, nawiew jest do bani, ale do końca września coś powinno się

> wykluć, trzeba tylko się "przypominać".

Wiem wiem, rozmawiałem juz z Panem Jurkiem. Generalnie procz nawiewu na przod trzeba pomyslec o czyms co wymieniałoby ładunek powietrza w calej hali. Jeśli w czyms w tej materii trzeba będzie pomóc to daj znać smile.gif

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> to jakie hamulce do JTD max mozesz wsadzic? o ile ciezszy jest przod

> JTD z modami od 1.2 benzyny?

W moim są obecnie tarcze z tyłu i 284mm na dużym tłoku z przodu (wchodzi pod 15tkę) jednak w domu leżą już tarcze 305mm... Ad wagi - dane techniczne

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak wygląda końcowy efekt :

> Jeździ się bardzo fajnie, tylko wciąż chce się więcej

Nie powiem a nie mówiłem hehe.gifwink.gif

> Miałem przyjemność przejechać się czarnym, jest wątek wyżej - autko

> jeździ rewelacjynie

> Wielkie dzięki za poświęcony czas Marcin

Cała przyjemność po mojej stronie. Przy innym IC i ciut większej sprężarce można będzie jeszcze powalczyć wink.gif

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.