CINEK_ Napisano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2009 Kolega Alfi miał okazje przejechać się moim klekotem przed rozbiórką i jest już stracony A na poważnie - dziś shamowany został jego klekot: - rok 2003, 1.9 JTD 85psow, przebieg >140kkm WYKRES SERIA Zdrowa seria z następującymi modyfikacjami: - wycięty katalizator - zaślepiony EGR - powiększony otwór na IC w zderzaku Auto jest w nienagannym stanie technicznym, parametry etc . Turbo suche, kolektor dolotowy minimalnie zabrudzony (aż dziwne dla takiego przebiegu). Samochód już od miesiąca jeździ na sofcie: - boost 1,1 bara - rail 1400 - dawki odpowiednio do góry Auto powinno pokazać >110ps i ok 250-260Nm. Hamowane dziś było na MAHA ale z racji po pierwsze temperatury ponad 30stopni!!, po drugie bardzo słabego nawiewu (tylko ~40km/h) oraz seryjnego ICa pokazało: SOFTv3, temp na hamowni >30st Max co pokazała hamownia (pierwszy pomiar) to 104ps i 240Nm (motor nie był jeszcze zgrzany). Seryjny IC umieszczony z boku, przysłonięty zderzakiem absolutnie nie wyrabia przy takiej temperaturze i kiepściutkim nawiewie. W dolocie gorąco i sterownik ciął parametry już powyżej 2600obr Dolewanie paliwa nic nie zmieniało - auto puchło i tyle IC po hamowaniu parzył w rękę Dziś Alfi pojechał do domu z kolejną wersją softu, auto na drodze dalej nie dymi , wg jego relacji idzie jeszcze lepiej . Sprzęgło trzyma, dwumas nie drży Na finalny wykres auta musimy jeszcze poczekać aż odwiedzimy inną hamownię z profi nawiewem (będę też modlić się o deszcz i temp ~20st ) Z innych doświadczeń w dniu dzisiejszym bmw 320 e36 uciec nie mogło (w puncie 3 osoby na pokładzie), hamulce seryjne nie nadają się do ostrej jazdy - 3 hamowania ze 160 skończyły się brakiem hamulca i efektownym dymem z kół. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2009 no to nieźle PS ty już wiesz za co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2009 > no to nieźle Nawiew kupa > PS ty już wiesz za co I tu się zdziwisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2009 > Zdrowa seria z następującymi modyfikacjami: > - wycięty katalizator > - zaślepiony EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jatza Napisano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2009 nie rób scen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2009 Jeszcze raz dzięki za poświęcony czas i pracę Jeździ się bardzo fajnie Szkoda tylko że było tak duszno i gorąco . Przydałby się lepszy nawiew Czekam na termin drugiej hamowni Epizod z beemką był świetny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2009 > Jeszcze raz dzięki za poświęcony czas i pracę Do usług > Jeździ się bardzo fajnie Szkoda tylko że było tak duszno i gorąco . > Przydałby się lepszy nawiew > Czekam na termin drugiej hamowni Będzie tak jak mówiłem, 110 musi pęknąć > Epizod z beemką był świetny Z grilowanymi hamulcami też Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2009 > Auto powinno pokazać Hamowane dziś było na MAHA ale z racji po > pierwsze temperatury ponad 30stopni!!, po drugie bardzo słabego > nawiewu (tylko ~40km/h) oraz seryjnego ICa pokazało: No panie, gratki za moda ale imho wlasnie w takich nie_laboratoryjnych warunkach wychodzi szydlo z worka. Ok nawiewu troche wiecej mozna by oczekiwac ale co do temp ? why not taka duza... mamy skwary za oknem to niech sie kropka wykaze w takich warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2009 > Do usług > Będzie tak jak mówiłem, 110 musi pęknąć Lepiej żeby nic nie pękało > Z grilowanymi hamulcami też No troszkę śmierdziało > Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2009 Testowalem kiedys co daje nawiew na przod a co bezposrednio na ICek z boku w stilonie , roznica byla miedzy 344 a 330-331Nm tak wiec jest roznica , w mocy nie bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2009 > Testowalem kiedys co daje nawiew na przod a co bezposrednio na ICek z > boku w stilonie , roznica byla miedzy 344 a 330-331Nm tak wiec > jest roznica , w mocy nie bylo Wszystko zależy jeszcze przy jakiej temp auto było hamowane. Nadmuch niestety nie jest ori by MAHA co daje bardzo o sobie znac. Ecu cięło parametry i tyle... Z dwa lata temu hamowalem mojego klekota we WSOPie przy temp 39 na hamowni - auto z ICem itd przy drugim pomiarze ze 135ps bylo juz 110.... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2009 U mnie wg tego co na wykresie napisane bylo kolo 23 stopni w cieniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cfiatushec_zofia Napisano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2009 > Z grilowanymi hamulcami też to wcale nie bylo fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2009 Witam. Niestety, nawiew jest do bani, ale do końca września coś powinno się wykluć, trzeba tylko się "przypominać". Niestety, nie jestem w stanie stwierdzić, o ile wzrośnie wydajność na nowych "skrzydłach" i silniku :/ Części już są, przynajmniej nowy śmigło-wiatrak, nie wiem jak z silnikiem sprawa wygląda. Zawsze na zapleczu jest "turbina" o średnicy 2m, trzeba było by tylko drugiego klekota na "napęd" podpiąć Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 17 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2009 > Witam. > Niestety, nawiew jest do bani, ale do końca września coś powinno się > wykluć, trzeba tylko się "przypominać". Wiem wiem, rozmawiałem juz z Panem Jurkiem. Generalnie procz nawiewu na przod trzeba pomyslec o czyms co wymieniałoby ładunek powietrza w calej hali. Jeśli w czyms w tej materii trzeba będzie pomóc to daj znać Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2009 Gdzie update? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 11 Września 2009 Udostępnij Napisano 11 Września 2009 to jakie hamulce do JTD max mozesz wsadzic? o ile ciezszy jest przod JTD z modami od 1.2 benzyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2009 > to jakie hamulce do JTD max mozesz wsadzic? o ile ciezszy jest przod > JTD z modami od 1.2 benzyny? W moim są obecnie tarcze z tyłu i 284mm na dużym tłoku z przodu (wchodzi pod 15tkę) jednak w domu leżą już tarcze 305mm... Ad wagi - dane techniczne Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 11 Września 2009 Udostępnij Napisano 11 Września 2009 > W moim są obecnie tarcze z tyłu i 284mm na dużym tłoku z przodu > (wchodzi pod 15tkę) jednak w domu leżą już tarcze 305mm... Ad > wagi - dane techniczne > Pozdro 1 tloczek wyrobi?nie da sie z jakiegos abarth'a zasadzic? w mito sport sa tez tarcze w okolicach 300. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 12 Września 2009 Udostępnij Napisano 12 Września 2009 Tak wygląda końcowy efekt : Jeździ się bardzo fajnie, tylko wciąż chce się więcej Miałem przyjemność przejechać się czarnym, jest wątek wyżej - autko jeździ rewelacjynie Wielkie dzięki za poświęcony czas Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2009 > 1 tloczek wyrobi?nie da sie z jakiegos abarth'a zasadzic? w mito > sport sa tez tarcze w okolicach 300. A kto powiedział, że będzie jeden tłok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2009 > Tak wygląda końcowy efekt : > Jeździ się bardzo fajnie, tylko wciąż chce się więcej Nie powiem a nie mówiłem > Miałem przyjemność przejechać się czarnym, jest wątek wyżej - autko > jeździ rewelacjynie > Wielkie dzięki za poświęcony czas Marcin Cała przyjemność po mojej stronie. Przy innym IC i ciut większej sprężarce można będzie jeszcze powalczyć Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cfiatushec_zofia Napisano 12 Września 2009 Udostępnij Napisano 12 Września 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > Nie powiem a nie mówiłem > Cała przyjemność po mojej stronie. Przy innym IC i ciut większej > sprężarce można będzie jeszcze powalczyć > Pozdro będziemy myśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 walczymy dalej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cfiatushec_zofia Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > walczymy dalej ? jedziem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 Z ciekawości mierzyliście to gtechem?? Ile to teraz ma do 100 oraz na ćwiartkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > Z ciekawości mierzyliście to gtechem?? > Ile to teraz ma do 100 oraz na ćwiartkę. Na 15tkach pewnie poniżej 10ciu. Moj przy 116ps krecil 9,5s jak pamiętam. Będzie okazja to się sprawdzi. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.