bielaPL Napisano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2009 Witam Tak sobie teoretyzuje, da się dołożyć drugą turbinę do t-jeta, tak żeby dmuchała od 4,5 tys obr ? Duża to rzeźba i kosztowna czy w miarę do ogarnięcia? Ile KM mogłaby dostarczyć? Do normalnej jazdy śmigam do 4,5 więc drugie turbo by się nie załączało, ale czasami chce się więcej i wtedy... by się przydało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2009 Dwie turbiny montuje sie w silnikach typu V. W tym przypadku raczej temat nie od ogarniecia. Nie jestem ekspertem ale nie wyobrazam sobie jak by to mialo dzialac. Jedynym wyjsciem jest zalozenie wiekszej turbiny i odpowiednim wystrojeniu kompa zeby auto jechalo jak Ty chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 > Witam > Tak sobie teoretyzuje, da się dołożyć drugą turbinę do t-jeta, tak > żeby dmuchała od 4,5 tys obr ? Duża to rzeźba i kosztowna czy w > miarę do ogarnięcia? Ile KM mogłaby dostarczyć? > Do normalnej jazdy śmigam do 4,5 więc drugie turbo by się nie > załączało, ale czasami chce się więcej i wtedy... by się > przydało. Da radę, pewnie, tylko, że to kosztowne i nieopłacalne. Wstaw większą turbinę i jedź na remap, do tego większy IC i będzie lepiej, kosztem nieco gorszej dynamiki poniżej 2000 rpm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 > Dwie turbiny montuje sie w silnikach typu V. W tym przypadku raczej > temat nie od ogarniecia. Nie jestem ekspertem ale nie wyobrazam > sobie jak by to mialo dzialac. Jedynym wyjsciem jest zalozenie > wiekszej turbiny i odpowiednim wystrojeniu kompa zeby auto > jechalo jak Ty chcesz. mylisz się, nie tylko w V-kach sie stosuje, ot taka supra, silnik rzędowy a dwie turbiny ma.... przykłądów seryjnych aut więcej nie cisnie mi się na język ale w podnoszeniu mocy to tyle że ho ho.... ot pierwsza lepsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 > Witam > Tak sobie teoretyzuje, da się dołożyć drugą turbinę do t-jeta, tak > żeby dmuchała od 4,5 tys obr ? Duża to rzeźba i kosztowna czy w > miarę do ogarnięcia? Ile KM mogłaby dostarczyć? > Do normalnej jazdy śmigam do 4,5 więc drugie turbo by się nie > załączało, ale czasami chce się więcej i wtedy... by się > przydało. niema takiego pojęcia jak niezałączająca się turbina, turbina zawsze się kręci jeśli idzie przez nią spalina da sie zrobić, jest to do ogarnięcia ale program wtedy to mus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2009 masz wiecej fotek tego potwora? takie sprezarki jak w nim jest to do ciezarowek zakladalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2009 > masz wiecej fotek tego potwora? masz adres strony, tam są wszystkie zdjęcia tego projektu. > takie sprezarki jak w nim jest to do > ciezarowek zakladalem myslisz że jak duża turbina to odrazu od ciężarówki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2009 > masz adres strony, tam są wszystkie zdjęcia tego projektu. > myslisz że jak duża turbina to odrazu od ciężarówki? no moze byc od czolgu lodzi jakiejs bac maszyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 > no moze byc od czolgu lodzi jakiejs bac maszyny a to myślisz że juz nie robią poprostu dużych turbin? zawsze musi być od czegoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 > a to myślisz że juz nie robią poprostu dużych turbin? zawsze musi być > od czegoś? no robia wlasnie do ww. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > a to myślisz że juz nie robią poprostu dużych turbin? zawsze musi być > od czegoś? Myslisz ze robia duze trubiny ktore do niczego nie pasuja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > Myslisz ze robia duze trubiny ktore do niczego nie pasuja? Myśle że robią turbiny do silników, a w czym/jakim pojeździe zostaną zastosowane to zupełnie inna broszka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > no robia wlasnie do ww. zobacz na pierwszy lepszy katalog turbin jakiś tekst Dużych turbin..... i powiedz mi czy widzisz tam coś takiego " ta turbina jest do czołgu ooooo a ta do łodzi podwodnej..... a tamta co stoi w koncie to do okrętu flagowego marynarki bla bla bla......." odpowiedź NIE..... turbiny o których mówimy są robione do zastosowania w silnikach spalinowych, a w jakim pojeździe zostaną zastosowane to już inna para kaloszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2009 > zobacz na pierwszy lepszy katalog turbin jakiś tekst Dużych > turbin..... > i powiedz mi czy widzisz tam coś takiego " ta turbina jest do czołgu > ooooo a ta do łodzi podwodnej..... a tamta co stoi w koncie to > do okrętu flagowego marynarki bla bla bla......." > odpowiedź NIE..... turbiny o których mówimy są robione do > zastosowania w silnikach spalinowych, a w jakim pojeździe > zostaną zastosowane to już inna para kaloszy. Znaczy w skrócie Tomku mówisz że robią turbiny do HGW czego? Ot tak i poprostu? Prawie każda turbina ma jakieś zastosowanie konkretne - bo po to była produkowana... Jasne że istnieje jakiś tam procent turbin produkowanych wg. specyfikacji wydajności pracy - ale zasadniczo zdecydowana większość ma chociaż jedno zastosowanie konkretne pod konkretne warunki pracy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2009 > Znaczy w skrócie Tomku mówisz że robią turbiny do HGW czego? Ot tak > i poprostu? Prawie każda turbina ma jakieś zastosowanie > konkretne - bo po to była produkowana... > Jasne że istnieje jakiś tam procent turbin produkowanych wg. > specyfikacji wydajności pracy - ale zasadniczo zdecydowana > większość ma chociaż jedno zastosowanie konkretne pod konkretne > warunki pracy... każda firma robi turbiny OEM i "katalogówke" uogulnianie tak jak zostało to tu zrobione że turbina to odrazu od tira srira albo innej łodzi podwodnej w/g mnie jest głupotą to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2009 > mylisz się, nie tylko w V-kach sie stosuje, ot taka supra, silnik > rzędowy a dwie turbiny ma.... > przykłądów seryjnych aut więcej nie cisnie mi się na język ale w > podnoszeniu mocy to tyle że ho ho.... > ot pierwsza lepsza o kurde miażdży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2009 > przykłądów seryjnych aut więcej nie cisnie mi się na język no chcociazby silnik N54 z palety BMW - R6 - biturbo pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.