urwis Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 1.1 SPI. Jak w temacie. Cięzko ruszyć z pod świateł bo mega muł do 2 tys. Trzeba przegazować. Podciagnąłem linke gazu na maxa co pomogło na jeden dzień (może ma znaczenie że było lepiej do czasu aż braciakowi zabrakło benzyny). Teraz znów to samo. W trasie też nie jest kolorowo. ponad 110km/h tylko z górki albo na płaskim dłuuuugi czas ale nie wiem jaki bo nei miałem pod ręką kalendarza. Wyciągałem i czyściłem w między czasie krokowca. Pierwszy raz to robiłem. Po przekręcaniu do zapłonu za pierwszym razem krokowiec sięnie ruszał, za drugim wysunąl się i wsunął, za trzecim nagwintowana część wystrzeliła i 5 min jej szukałem Przeczysciłem ropą i wsadziłem na swoje miejsce.. bez efektu Noa a potem podciagnąłem linkę. Jakiś pomysł co nie bangla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 > 1.1 SPI. Jak w temacie. Cięzko ruszyć z pod świateł bo mega muł do 2 > tys. Trzeba przegazować. Podciagnąłem linke gazu na maxa co > pomogło na jeden dzień (może ma znaczenie że było lepiej do > czasu aż braciakowi zabrakło benzyny). Teraz znów to samo. > W trasie też nie jest kolorowo. ponad 110km/h tylko z górki albo na > płaskim dłuuuugi czas ale nie wiem jaki bo nei miałem pod ręką > kalendarza. > Wyciągałem i czyściłem w między czasie krokowca. Pierwszy raz to > robiłem. Po przekręcaniu do zapłonu za pierwszym razem krokowiec > sięnie ruszał, za drugim wysunąl się i wsunął, za trzecim > nagwintowana część wystrzeliła i 5 min jej szukałem > Przeczysciłem ropą i wsadziłem na swoje miejsce.. bez efektu > Noa a potem podciagnąłem linkę. > Jakiś pomysł co nie bangla? tak, masz serie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! To nie może być prawda! Wszystko tylko nie to Jest na to jakieś tanie lekarstwo? Swap po taniości albo soft turbo w jakiej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 > nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! To nie może być prawda! Wszystko > tylko nie to > Jest na to jakieś tanie lekarstwo? Swap po taniości albo soft turbo w > jakiej cenie? w niskiej to miałeś turbo i nie wiesz ile Cie kosztowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2009 a jesli mozna wiedziec. Dlaczego pozbyles sie turbo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > a jesli mozna wiedziec. Dlaczego pozbyles sie turbo ?? pozbyl sie bo bylo popsute. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! To nie może być prawda! Wszystko > tylko nie to > Jest na to jakieś tanie lekarstwo? Swap po taniości albo soft turbo w > jakiej cenie? jak seria to przyzwyczaj sie że jest wolno to nie turbina która wstawała tak, że bez gazu ruszałeś bez problemu ;-) jak gaśnie to babol może gdzieś być ale szukał bym go raczej w regulacji przepustnicy jeśli krokowiec ok. lekarstwo... teraz kompletne 1.2 16V kupujesz za 1500pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > w niskiej to miałeś turbo i nie wiesz ile Cie kosztowało? ja miałem 1,5 bara... to nei jest raczej soft turbo A kosztowało sporo za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > jak seria to przyzwyczaj sie że jest wolno to nie turbina która > wstawała tak, że bez gazu ruszałeś bez problemu ;-) > jak gaśnie to babol może gdzieś być ale szukał bym go raczej w > regulacji przepustnicy jeśli krokowiec ok. > lekarstwo... teraz kompletne 1.2 16V kupujesz za 1500pln Chyba trzeba jeszcze jeden wątek założyć bo tylko ty rzeczowo piszesz Nie wiem czy krokowiec ok. Zachowywał się tak jak opisałem. Nie znam się, ja ksiegowy jestem A lekarstwo chyba trzeba będzie zaaplikować bo się załamię. Tylko pewnie drugie tyle trzeba jeszcze w swapa, sprzęgła itp. To nie wiem czy sięnie opłacha opchnąć i kupić od kogoś już zeswapowanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > 1.1 SPI. Jak w temacie. Cięzko ruszyć z pod świateł bo mega muł do 2 > tys. Trzeba przegazować. Podciagnąłem linke gazu na maxa co > pomogło na jeden dzień (może ma znaczenie że było lepiej do > czasu aż braciakowi zabrakło benzyny). Teraz znów to samo. > W trasie też nie jest kolorowo. ponad 110km/h tylko z górki albo na > płaskim dłuuuugi czas ale nie wiem jaki bo nei miałem pod ręką > kalendarza. > Wyciągałem i czyściłem w między czasie krokowca. Pierwszy raz to > robiłem. Po przekręcaniu do zapłonu za pierwszym razem krokowiec > sięnie ruszał, za drugim wysunąl się i wsunął, za trzecim > nagwintowana część wystrzeliła i 5 min jej szukałem > Przeczysciłem ropą i wsadziłem na swoje miejsce.. bez efektu > Noa a potem podciagnąłem linkę. > Jakiś pomysł co nie bangla? A rozrząd masz aby dobrze ustawiony ? Podobne objawy kojarzę u kogoś z przestawionym... Poza tym sprawę zapłonu dobrze ogarnąć. Przekaźnik pompy paliwa można podmienić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > Chyba trzeba jeszcze jeden wątek założyć bo tylko ty rzeczowo piszesz > Nie wiem czy krokowiec ok. Zachowywał się tak jak opisałem. Nie znam > się, ja ksiegowy jestem > A lekarstwo chyba trzeba będzie zaaplikować bo się załamię. Tylko > pewnie drugie tyle trzeba jeszcze w swapa, sprzęgła itp. To nie > wiem czy sięnie opłacha opchnąć i kupić od kogoś już > zeswapowanego bez burbo to juz nie to samo auto w którym w kasku sprawdzaliśmy czy poduche wysadzi czy nie opiernicz je i kup coś szybszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > ja miałem 1,5 bara... to nei jest raczej soft turbo A kosztowało > sporo za dużo liczyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > bez burbo to juz nie to samo auto w którym w kasku sprawdzaliśmy czy > poduche wysadzi czy nie opiernicz je i kup coś szybszego ah wspomnienia no to jest najlepsze wyjście. Ogarnę ten silnik i przydało by sie opierniczyć dziada.. tylko że ile ja za niego dostanę... 8tys? Przyjmując ze dorzucę drugie tyle nic naprawdę ciekawego nie znalazłem do kupienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 auto w którym w kasku sprawdzaliśmy czy poduche wysadzi czy nie cykora miałeś, a ktoś na kontrolki patrzeć musiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > liczyłeś? przy 6 tys przestałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > tak, masz serie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > auto w którym w kasku sprawdzaliśmy czy poduche wysadzi czy nie > cykora miałeś, a ktoś na kontrolki patrzeć musiał pierwszy raz mogłem jaśkiem po ryju zarobić i to całkiem świadomie to i sie cykałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > ja miałem 1,5 bara... to nei jest raczej soft turbo A kosztowało > sporo za dużo a to było 1.1? to ładnie musiało jeździć. co się z tym silnikiem stało rozleciał się wybuchł, zatarł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > a to było 1.1? to ładnie musiało jeździć. co się z tym silnikiem > stało rozleciał się wybuchł, zatarł? Przez chyab 5 lat nic się nei działo.. u snoopiego teraz jeździ, ale coś chłopakowi marudzi. Chyba mu się kolor auta nei podoba i musi go ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > Przez chyab 5 lat nic się nei działo.. u snoopiego teraz jeździ, ale > coś chłopakowi marudzi. Chyba mu się kolor auta nei podoba i > musi go ogarnąć 1,5 bar to nie jest mało wiekszość silników innych producetów by się rozsypała przy takiej mocy/ciśnieniu a fiatowe jeżdżą... ile kilometrów przejechałeś na nim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > 1,5 bar to nie jest mało wiekszość silników innych producetów by się > rozsypała przy takiej mocy/ciśnieniu a fiatowe jeżdżą... ile > kilometrów przejechałeś na nim? ze 40 tys bez awarii.. albo i 50. Sam nie wiem bo z sejem nigdy problemów nie miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 > ze 40 tys bez awarii.. albo i 50. Sam nie wiem bo z sejem nigdy > problemów nie miałem. a jaką miałeś turbine? ja ładuje 0.5 i chodzi mi po łbie żeby odprężyć i zrobić 0.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 > . Chyba mu się kolor auta nei podoba i > musi go ogarnąć tylko szkoda ze mamy taki sam teraz jade na wakacje i po wakacjach wezme sie za tego szrota i bedzie musial pojechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 > a jaką miałeś turbine? kkk k03 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 > tylko szkoda ze mamy taki sam Chyba jesteś niewidomy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 > Chyba jesteś niewidomy a co twoj juz taki obsrany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 > a co twoj juz taki obsrany ? twój neibieski.. mój granat metalik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 > kkk k03 były różne rodzaje tego hm, ta jest od 2,7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 > były różne rodzaje tego hm, ta jest od 2,7? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2009 > tak ona jest fajna bo ma tę fajkę zgiętą i na końcu szeroką i nie trzeba robić przejściówek do IC np z 30mm->50mm tak jak w moim przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 28 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2009 > ona jest fajna bo ma tę fajkę zgiętą i na końcu szeroką i nie trzeba > robić przejściówek do IC np z 30mm->50mm tak jak w moim > przypadku. zawsze ucinałem, bo nei pasowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.