Skocz do zawartości

Podłączenie zegarów/wskaźników Punto MK1 1.7 TD ?


darrkus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Otóż następujący problem mam wink.gif Chciałem podłączyć wskaźniki do kropka 1.7 TD ( wskaźniki z ciśnieniem doładowania i oleju 893goodvibes.gif) , wszystko by grało ale.... Temp cieczy działa, wskaźnik paliwa też, doładowanie też 893goodvibes.gif , ale niestety ciśnienie oleju nie działa sick.gif , w manualu napisane żeby tylko podłączyć i zadziała - niestety nic ( wskazówka idzie na max po przekręceniu kluczyka i nie rusza się) , dodatkowo nie świeci się kontrolka od oleju i akumulatora a tak jeździć nie można sick.gif. Macie jakieś pomysły co może być nie tak? Dodam że z szastanowego kropka był wyciągnięty licznik i działał a tu jakaś magia wink.gif Czujnik oleju został ten sam. Może jakieś różnice we wiązkach kabli ? Tamto punto było z 94 a moje z 97... A może trzeba coś tu przylutować/podłączyć do tego dinksu co jest na środku? icon_eek.gif Nie mogę sobie przypomnieć czy było coś tam wpięte..

licznik.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> były różnice w wiązkach zależnie od rynku docelowego auta.

> Ten dinks na środku to prędkościomierz elektroniczny

auto jest z Francji.... Czyli to na środku nie ma na nic wpływu? Bo nie widzę żadnego kabla u siebie żeby tam coś podpiąć zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> auto jest z Francji.... Czyli to na środku nie ma na nic wpływu? Bo

> nie widzę żadnego kabla u siebie żeby tam coś podpiąć

między PL a DE/UK były różnice w wiązce sprawdzone organoleptycznie, szalały kontrolki wtrysku i chyba aku.

Do kontrolki boosta nie ma nic imvho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> między PL a DE/UK były różnice w wiązce sprawdzone organoleptycznie,

> szalały kontrolki wtrysku i chyba aku.

> Do kontrolki boosta nie ma nic imvho

Boost jest ok grinser006.gif Zastanawia mnie to że jeśli faktycznie czujnik jest nie taki jak potrzeba to przynajmniej kontrolka od oleju powinna sie palić po przekręceniu kluczyka ( aku oczywiście też) - a nie pali się icon_rolleyes.gificon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Boost jest ok

a tak, nie to ciśnienie - percepcja mi siada o tej porze

> Zastanawia mnie to że jeśli faktycznie czujnik jest

> nie taki jak potrzeba to przynajmniej kontrolka od oleju powinna

> sie palić po przekręceniu kluczyka ( aku oczywiście też) - a nie

> pali się

jeżeli na Twoim fabrycznym liczniku działają poprawnie to zabawia wiązkami niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a tak, nie to ciśnienie - percepcja mi siada o tej porze

ok.gifzlosnik.gif

> jeżeli na Twoim fabrycznym liczniku działają poprawnie to zabawia

> wiązkami niestety

tak na tym liczniku który był działa poprawnie wink.gif a może by jakoś bebechy z jednego do drugiego przełożył? myślisz że jakiś dobry elektromechanik poradził by sobie z takim czymś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak na tym liczniku który był działa poprawnie a może by jakoś

> bebechy z jednego do drugiego przełożył? myślisz że jakiś dobry

> elektromechanik poradził by sobie z takim czymś?

możesz sam prześledzić ścieżki do kontrolek i porównać piny na które wychodzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.