fendt180 Napisano 22 Września 2009 Udostępnij Napisano 22 Września 2009 Wiazki z 899, 1,1 i kabinowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesioo0 Napisano 23 Września 2009 Udostępnij Napisano 23 Września 2009 > Wiazki z 899, 1,1 i kabinowej wyslalem ci na maila z profilu spakowana ksiazke "Sam naprawiam Seicento" tam jest bardzo duzo schematow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2009 > wyslalem ci na maila z profilu spakowana ksiazke "Sam naprawiam > Seicento" tam jest bardzo duzo schematow Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 23 Września 2009 Udostępnij Napisano 23 Września 2009 A co Ty kombinujesz?? Po co chcesz połączyć te wiązki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2009 > A co Ty kombinujesz?? Po co chcesz połączyć te wiązki ?? Nie chce ich polaczyc, chce rozkminic co i jak bo w wiazce z 1,1 leca jeszcze kable do np altka i rozrusznika a w 899 te kable leca w kabinowej i chce sie dowiedziec co gdzie jak polaczyc a co wywalic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 23 Września 2009 Udostępnij Napisano 23 Września 2009 > Nie chce ich polaczyc, chce rozkminic co i jak bo w wiazce z 1,1 leca > jeszcze kable do np altka i rozrusznika a w 899 te kable leca w > kabinowej i chce sie dowiedziec co gdzie jak polaczyc a co > wywalic ale Ty chcesz zastąpić wiązkę 900 przez tą 1.1 czy modzisz clean ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2009 > ale Ty chcesz zastąpić wiązkę 900 przez tą 1.1 czy modzisz clean ?? I jedno i drugie czyli clean + kabinowa z 899 + silnikowa z 1,1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 23 Września 2009 Udostępnij Napisano 23 Września 2009 > I jedno i drugie czyli clean + kabinowa z 899 + silnikowa z 1,1 A po co tak kombinujesz zostań przy tej z 900 tylko ją odpowiednio zdrutuj pod dany silnik. Łatwiejsze i szybsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2009 > A po co tak kombinujesz zostań przy tej z 900 tylko ją odpowiednio > zdrutuj pod dany silnik. Łatwiejsze i szybsze Łi łil si narazie rozwalilem wsio i mysle co z tym zrobic Powiedz mi ktory pin trzeba uciac zeby nie rozladowywalo aku na wiazce z 899? 24, 25? Ahamay mi cos mowil ale sam nie byl pewny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 23 Września 2009 Udostępnij Napisano 23 Września 2009 > Łi łil si narazie rozwalilem wsio i mysle co z tym zrobic > Powiedz mi ktory pin trzeba uciac zeby nie rozladowywalo aku na > wiazce z 899? 24, 25? > Ahamay mi cos mowil ale sam nie byl pewny chyba 23 pomaranczowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2009 > chyba 23 pomaranczowy 26 jest pomaranczowy a 23 jest czarny 24 i 25 sa puste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 23 Września 2009 Udostępnij Napisano 23 Września 2009 A jak z 1.1MPI na 1.2MPI to też jakiegos pinosa trza ciąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 23 Września 2009 Udostępnij Napisano 23 Września 2009 > Łi łil si narazie rozwalilem wsio i mysle co z tym zrobic > Powiedz mi ktory pin trzeba uciac zeby nie rozladowywalo aku na > wiazce z 899? 24, 25? > Ahamay mi cos mowil ale sam nie byl pewny Tu masz wszystko opisane co i jak U ola i maniekcool-a zostawiliśmy wiązki 900 i przerobiliśmy je odpowiednio na 1.2 8v i 1.4 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 23 Września 2009 Udostępnij Napisano 23 Września 2009 > 26 jest pomaranczowy a 23 jest czarny > 24 i 25 sa puste ja to mam podlaczone tak jak w zamysle bylo i dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 23 Września 2009 Udostępnij Napisano 23 Września 2009 > 26 jest pomaranczowy a 23 jest czarny > 24 i 25 sa puste przecie wy 16v nie wkladacie, nic nie musisz odcinac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2009 > przecie wy 16v nie wkladacie, nic nie musisz odcinac Ale w 8v tez ponoc rozladowuje, u artura np tak bylo jak mial 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2009 > Tu masz wszystko opisane co i jak > U ola i maniekcool-a zostawiliśmy wiązki 900 i przerobiliśmy je > odpowiednio na 1.2 8v i 1.4 16v Łoooo ale zes sie naprodukowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 23 Września 2009 Udostępnij Napisano 23 Września 2009 Manual ten powstał dzięki taquito, ponieważ robił On swapa online rozmawiając ze mną przez telefon, mail itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.