Skocz do zawartości

BRC FLY - problemy


resmiki

Rekomendowane odpowiedzi

Zakupiłem auto. Mondeo 2.5 V6. Pisalo ze jest z instalacją sekwencyjną. Nie znam się na tych, wiec nie rozpoznałem i wczoraj doszedłem do tego, że jest to BRC FLY, czyli III generacja.

Auto jest przymulone na gazie i poszarpuje podczas przyspieszania, chociaz nie zawsze. Czasem jest całkiem dobrze. Benzyna OK.

Filtr fazy plynnej OK. Filtr fazy gazowej jade dzis kupic - troche brudny. Typu reduktora nie pamietam ale BRC, ma nalatane 40 kkm.

Po pierwszym zapaleniu z rana silnik musi się nagrzac prawie na maksa - czyli wskazówka w polowie skali, zeby sie przełaczyć na gaz. Potem postoi nawet dwie godziny i przelacza sie od razu, mimo ze wskazówka jest na poczatku. Sprawdzałem organoleptycznie reduktor. Jest taki gorący, że dotknąć się go nie da a jeszcze nie przełacza sie. Moze to problem czujnika temperatury ? Da się gdzies dokupic ?

O szarpaniu to myslę, że może ew. wynikać z brudnego filtra ale bardziej prawdopodobne wydaje mi sie uszkodzenie czegoś co sie nazywa chyba smart - na zdjęciu. Czytałem, że jest to cholernie drogie. Co z tym mozna począć ? Ma ktos doświadczenia ?

Jeżdzć się da na gazie, ale podczas wdepnięcia w pedał, ma zająknięcia i czasem podczas ruszania lubi zgasnąć.

Jestem umówiony w serwisie BRC (Czakram w Rzeszowie) na piątek, ale do tego czasu chciałbym się jak najwiecej o tym dowiedziec, bo moze ewentualna naprawa jest nieopłacalna i lepiej przełozyc na IV gen.

smartw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo

> moze ewentualna naprawa jest nieopłacalna i lepiej przełozyc na

> IV gen.

Jak padł dozownik Smart, to faktycznie naprawa może być nieciekawa cenowo. Z resztą z obsługą III generacji ogólnie jest chyba obecnie problem.

Przy przełożeniu na sekwencję pewnym pocieszeniem może być fakt, że wykorzystywany we Fly reduktor Genius chodzi do tej pory w sekwencjach BRC, więc według mojej wiedzy mógłby zostać.

Odnośnik do komentarza