K3 Napisano 1 Października 2009 Udostępnij Napisano 1 Października 2009 Technical data: Number of cylinders V8 Displacement (cm3) 7000 Bore x stroke (mm) 104.8 x 101.6 Number of valves 16 Fuel type Unleaded 98 RON Powered axles RWD Transmission 6-speed manual (internal oil pump) and oil cooler. Hydraulic limit slip diff. Performance (kW/hp/min) 810 / 1104 / 6900 Max. torque (Nm/min) 1430 / 4500 Top speed (km/h) 375 (electronically controlled) Acceleration 0–100 km/h (s) 3,0 Hp/weight 802 bhp per tonne Fuel consumption (l/100 km urban / extra-urban / combined) N/A / N/A / N/A CO2 emission combined (g/km) N/A Rim size (front/rear) 19” x 9.5” / 20” x 12.5” Tyre size (front/rear) 255/35–19” (Y) / 335/30–20” (Y) (Michelin) Overall length (mm) 4665 Overall width, without mirrors (mm) 2041 Overall height (mm) 1198 Wheelbase (mm) 3055 Weight (kg) 1376 Headroom front (mm) 1002 Legroom front (mm) 1104 Shoulderroom front (mm) 1398 Cargo volume (L) 130 Fuel tank volume (L) 69 Transmission 6-speed manual (internal oil pump) and oil cooler Exhaust system Stainless steel Traction control yes Supercharged yes Turbo yes Power steering, speed sensitive yes Anti-lock high performance disc brakes (ABS) yes Ground clearance 105mm. (150mm when hydraulic lifted) Front and rear suspension Double wishbones, 3 way adjustable Racing gas-hydraulic shock absorbers. (Öhlins) Anti-roll bar Adjustable Front brakes Ventilated discs Ø 380 mm, 6 piston light alloy callipers. Power assisted Rear brakes Ventilated discs Ø 355 mm, 6 piston light alloy calipers. Power assisted Dual zone automatic climate control yes Electronic analog instrumentation including yes Driver Information Center yes Driver and passenger airbag yes Cruise control yes Power door locks yes Keyless access with push button start yes Electrical adjustable driver racing seat Electrical adjustable passenger racing seat yes Leather/alcantara seating surfaces yes Stereo w/CD player, MP3 playback. Build in navigation yes Manual tilt steering wheel yes Racing steering wheel yes Theft-deterrent alarm system yes Power windows driver and passenger with express-down yes 3 mode driving settings yes Power telescopic steering wheel with manual tilt yes Head-up display incl. G-force meter yes Auto dimming rear-view mirror yes Hidden antenna yes Polished stainless steel exhaust outlets yes Racing light steel frame structure yes Carbon-fiber body panels yes Light tinted glass yes Xenon headlamps yes Wheels, Forged aluminum 19˝ front and 20˝ rear yes Hydraulic ride height control yes Metallic paint yes Carbon wheels 394 mm ceramic discs with 8 piston calipers Toolkit Custom Colour Leather Interior Custom Paint Colour Fitted Luggage set Tailored Car Cover Roll Cage and 4 point Safety Harness Foto: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 1 Października 2009 Udostępnij Napisano 1 Października 2009 Wredny 'maderfaker' ... ZAKOCHAŁEM SIĘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 2 Października 2009 Udostępnij Napisano 2 Października 2009 Bardzo ładny! Tylko powodzenia w przejeżdżaniu przez górki spowalniające Nawet Lambo nie jest tak nisko zawieszone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 2 Października 2009 Udostępnij Napisano 2 Października 2009 Bardzo ładny. Ciekawe jak jeździ. Przód wygląda jakby wytwarzał siłę wznoszącą, a nie dociskającą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2009 > Bardzo ładny! > Tylko powodzenia w przejeżdżaniu przez górki spowalniające > Nawet Lambo nie jest tak nisko zawieszone. primo: Ground clearance 105mm. (150mm when hydraulic lifted) secundo: progów tu mało jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 3 Października 2009 Udostępnij Napisano 3 Października 2009 > primo: Ground clearance 105mm. (150mm when hydraulic lifted) > secundo: progów tu mało jest A no fakt. Wybacz ale nie czytałem całej specyfikacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 3 Października 2009 Udostępnij Napisano 3 Października 2009 Jakaś stara technologia, tylko dwa zawory na cylinder Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 3 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2009 > Jakaś stara technologia, tylko dwa zawory na cylinder zobacz, ile te dwa zawory wyciągają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mie2nio Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 Wygląda jak... wk***iona ryba ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzycho Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 Szkoda, że wnętrza właściwie nie zaprezentowali. Ale ogólnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.