Skocz do zawartości

z seri co widac na zdjeciach


Codename47

Rekomendowane odpowiedzi

> http://moto.allegro.pl/item759452432_bmw_528i_e_39_sekwencyjny_gaz.html

> jak myslicie ? jestem ta zainteresowany . widzicie cos podejrzanego ?

> ( * poza niskim przebiegiem )

Hmmm.

Reflektory poliftingowe, prawy kierunkowskaz jakiś taki "dziwny", przy lewym sterczą jakieś druty, tył też "tuningowany".

Czasem właściciel "odmładza" w ten sposób auto bo ma kaprys, najczęściej jednak przy okazji stłuczki.

Pojechać - obejżeć dokładnie pas przedni, i wnekę na zapas z tyłu.

Maska musi się otwierać bez żadnych oporów, język od zaczepu po odryglowaniu ma wystawać z grilla.

Przebieg łatwo sprawdzić po podłączniu do komputera, zapisywany jest w conajmniej trzech miejscach (licznik, moduł świateł, kluczyk). Można też sprawdzić ile motogodzin motor wypracował...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kierka coś zmaltretowana jak na tak rewelacyjnie niski przebieg

U mnie kierownica jest o wiele mniej zniszczona (choć też są obtarcia) przy podobnym przebiegu hmm.gif

Choć ostatnio przeglądałem dokumenty z BM'ki i na ksero umowy z Niemiec widnieje przebieg 410.000 icon_eek.gifpad.gif

Teraz sprawę będę wyjaśniał - jutro dzwonię do serwisu w DE, ponieważ nasze serwisy nie mają wglądu w historię tego auta.

Zastanawia mnie jednak to, że stan techniczny i wizualny bardziej odpowiada przebiegowi 160tyś niż 410 yikes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie kierownica jest o wiele mniej zniszczona (choć też są

> obtarcia) przy podobnym przebiegu

U mnie śladu zużycia na kierownicy nie ma, a auto ma 210kkm...

> Choć ostatnio przeglądałem dokumenty z BM'ki i na ksero umowy z

> Niemiec widnieje przebieg 410.000

> Teraz sprawę będę wyjaśniał - jutro dzwonię do serwisu w DE, ponieważ

> nasze serwisy nie mają wglądu w historię tego auta.

> Zastanawia mnie jednak to, że stan techniczny i wizualny bardziej

> odpowiada przebiegowi 160tyś niż 410

Bo niemcy przyjacielu to nacja o zupełnie innej kulturze technicznej jest. Takie auto jest tam po prostu odpowiednio traktowane/serwisowane. A jak "latało" głównie po autobahn'ach (głównie diesel'e) to taki przebieg to żaden wyczyn...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie śladu zużycia na kierownicy nie ma, a auto ma 210kkm...

ok.gif Na kierownicę patrzy się praktycznie przy każdym zakupie. Niestety nie jest to wykładnik przebiegu, ponieważ wiele zależy od dłoni (pocenie się dłoni itp.) co ma duży wpływ na zużycie kierownicy.

> Bo niemcy przyjacielu to nacja o zupełnie innej kulturze technicznej

> jest. Takie auto jest tam po prostu odpowiednio

> traktowane/serwisowane. A jak "latało" głównie po autobahn'ach

> (głównie diesel'e) to taki przebieg to żaden wyczyn...

Wiem smile.gif

Mam dużo znajomych w Niemczech i widzę jakimi autami śmigają - u nich taki samochód ma 500 - 600 tyś i nie ma się czego przyczepić ale w Polsce musi być sprzedany z przebiegiem 150tyś.

Z reguły tak jak napisałeś są to diesle ok.gif

Mój to 520i

Książkę serwisową wiem, że można podrobić ale zastanawiają mnie te wydruki ze stacji i serwisów z dokładnymi datami i danymi auta oraz przebiegiem.

Wg nich wychodzi na to, że właścicielka ( wg wszystkich dokumentów była tylko jedna) zrobiła do 2003r. (BMW rocznik 1998) 80tyś. - więc wątpię aby w ciągu następnych 5 lat nastukała 350tyś icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.