Tomasz_29 Napisano 11 Października 2009 Udostępnij Napisano 11 Października 2009 Witam, mam pytano czy w focusach I (dokładniej 2001r) były montowane wolnossące diesle? I drugie pytanko - słyszałem dużo o problemach z rudom w tych autkach, czy rocznik 2001 też się do nich zalicza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 11 Października 2009 Udostępnij Napisano 11 Października 2009 > Witam, > mam pytano czy w focusach I (dokładniej 2001r) były montowane > wolnossące diesle? > I drugie pytanko - słyszałem dużo o problemach z rudom w tych > autkach, czy rocznik 2001 też się do nich zalicza? Żaden focus nie był wypuszczany z silnikiem diesla n/a. były TDDI i TDCI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 11 Października 2009 Udostępnij Napisano 11 Października 2009 > I drugie pytanko - słyszałem dużo o problemach z rudom w tych > autkach, czy rocznik 2001 też się do nich zalicza? jak jeszcze nie ma dziur to nie potrafily rdzewiec po 3 latach wiec 9 letni egzemplarz powinien wygladac jak siatka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_T Napisano 11 Października 2009 Udostępnij Napisano 11 Października 2009 > I drugie pytanko - słyszałem dużo o problemach z rudom w tych > autkach, czy rocznik 2001 też się do nich zalicza? Ja mam 2000, tam gdzie sie zrobil odprysk i nie bylo zaprawki pojawila sie rdza - usunalem, zamalowalem i mam spokoj. Problem dotyczyl jedynie maski silnika. Ale u mnie nie sola drog zima Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz_29 Napisano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2009 > Żaden focus nie był wypuszczany z silnikiem diesla n/a. > były TDDI i TDCI Ooo to fajnie... mam na oku focusika ale włąsnie nie było napisane jaki dokładnie ma silnik... tylko ze ma 80km, ale z tego co patrzyłem to takich silników nie było A powiedzciemi jeszcze jak te autka spisywały się z tymi silniczkami? w miarę solidne były? jak z dynamiką - wiem szału nie będzie ale ogólne odczucia? Warto się pchać w takiego z udokumentowanym przebiegiem 180kkm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Października 2009 Udostępnij Napisano 11 Października 2009 > Witam, > mam pytano czy w focusach I (dokładniej 2001r) były montowane > wolnossące diesle? > I drugie pytanko - słyszałem dużo o problemach z rudom w tych > autkach, czy rocznik 2001 też się do nich zalicza? z tymi autami jest tak - ze albo dostały rudej jako nowe/prawie nowe, albo nie dostawały jej wcale. Była to po prostu wada fabryczna i wychodziła szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 11 Października 2009 Udostępnij Napisano 11 Października 2009 Były 3. 1,8 TDDI - 90 KM 1,8 TDCI 100 i 115 KM. TDDI najmniej problemowy, nie ma CR oraz koła dwumasowego z tego co pamietam. A reszta to już typowe CR, w których z czasem padają dwu masy. Jeśli jest w stanie wskazującym na powiedzmy dobry to mozna brać, czemu nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 11 Października 2009 Udostępnij Napisano 11 Października 2009 > Były 3. > 1,8 TDDI - 90 KM a nie bylo tez 75KM? chyba byly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Października 2009 Udostępnij Napisano 12 Października 2009 > Były 3. > 1,8 TDDI - 90 KM > 1,8 TDCI 100 i 115 KM. > TDDI najmniej problemowy, nie ma CR oraz koła dwumasowego z tego co > pamietam. CRa nie ma ale 2mas idze gdziestam w tym aucie odszukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KiJanek Napisano 12 Października 2009 Udostępnij Napisano 12 Października 2009 > CRa nie ma ale 2mas idze gdziestam w tym aucie odszukac Witam dwumasy nie ma ale ma za to sterownik pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Października 2009 Udostępnij Napisano 12 Października 2009 > Witam dwumasy nie ma ale ma za to sterownik pompy racja, tdci ma, tddi nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pdm64 Napisano 12 Października 2009 Udostępnij Napisano 12 Października 2009 > a nie bylo tez 75KM? > chyba byly Był jeszcze 1.8 bez turbiny dokładnie 75PS ale nie wiem czy były sprzedawane w Pl. Ogólnie mało widać aut z tym silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KiJanek Napisano 13 Października 2009 Udostępnij Napisano 13 Października 2009 > Był jeszcze 1.8 bez turbiny dokładnie 75PS ale nie wiem czy były > sprzedawane w Pl. Ogólnie mało widać aut z tym silnikiem. Witam. jakiś tekst A IC ma dla ozdoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 13 Października 2009 Udostępnij Napisano 13 Października 2009 > Był jeszcze 1.8 bez turbiny dokładnie 75PS pokaz mi takiego, bo nie wierze z tego co wiem to byly tddi i tdci. W roznych odmianach mocy. Wiesz od czego wziela sie pierwsza literka w tych skrotach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejx Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 Witam, powiedzmy, że chcę kupić Foczkensa w diselku, który polecicie tddi, czy tdci, Kiedyś przejechałem sie Foczką tddi 90KM i powiem, że super to jedzie. Tylko który rodzaj silnika w razie W jest tańszy w naprawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Witam, powiedzmy, że chcę kupić Foczkensa w diselku, który polecicie > tddi, czy tdci, Kiedyś przejechałem sie Foczką tddi 90KM i > powiem, że super to jedzie. Tylko który rodzaj silnika w razie W > jest tańszy w naprawie? jak chcesz tym jeździć to TDCI, a jak chcesz to naprawiać to TDDi Zależy kto po co kupuje samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejx Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > jak chcesz tym jeździć to TDCI, a jak chcesz to naprawiać to TDDi > Zależy kto po co kupuje samochód Bardzo ciekawa odp, możesz rozwinąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 18 Października 2009 Udostępnij Napisano 18 Października 2009 > Bardzo ciekawa odp, możesz rozwinąć. TDDI jest prosty - ot turbo i zwykły diesel. Nie masz common raila, nie masz dwumasy itp - jednak dostajesz trochę słaby silnik, chodzacy jak traktor. Z kolei TDCI - masz turbinę ze zmienną geomatrią łopatek, intercooler, dwumasę i common rail. Zależy teraz jak na to spojrzysz - owszem - kazda z tych rzeczy się może zepsuć. Ale każda z tych rzeczy poprawia też osiągi/kulturę pracy silnika. Więc twoja decyzja - wolisz stary klekot, czy nowoczesny diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejx Napisano 19 Października 2009 Udostępnij Napisano 19 Października 2009 > TDDI jest prosty - ot turbo i zwykły diesel. Nie masz common raila, > nie masz dwumasy itp - jednak dostajesz trochę słaby silnik, > chodzacy jak traktor. > Z kolei TDCI - masz turbinę ze zmienną geomatrią łopatek, > intercooler, dwumasę i common rail. Zależy teraz jak na to > spojrzysz - owszem - kazda z tych rzeczy się może zepsuć. Ale > każda z tych rzeczy poprawia też osiągi/kulturę pracy silnika. > Więc twoja decyzja - wolisz stary klekot, czy nowoczesny diesel. Dzięki Jechałem kiedys tddi 90KM i jak dla mnie to fajnie to pomyka. Przyznam, że po twojej odp, troszkie mam mentlik w głowie. Może doradzicie którego diselka w foczce lepiej wybrać, ze słyszenia myslałem że lepiej jest wziąść tddi, ale teraz...? Kolega ma tddi i z tego co opowiadał to klękła mu: pompa, a własciwie to chyba sterownik, miał problemy z jakimś ustroństwem pod pedałem od gazu i rozleciał mu się chyba napinacz paska wielorowkowego( plasztikowy?), szkoda że nie ma jakiejś ankiety, który mniej upierdliwy w użytkowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 19 Października 2009 Udostępnij Napisano 19 Października 2009 > Dzięki Jechałem kiedys tddi 90KM i jak dla mnie to fajnie to pomyka. > Przyznam, że po twojej odp, troszkie mam mentlik w głowie. > Może doradzicie którego diselka w foczce lepiej wybrać, ze > słyszenia myslałem że lepiej jest wziąść tddi, ale teraz...? > Kolega ma tddi i z tego co opowiadał to klękła mu: pompa, a > własciwie to chyba sterownik, miał problemy z jakimś ustroństwem > pod pedałem od gazu i rozleciał mu się chyba napinacz paska > wielorowkowego( plasztikowy?), szkoda że nie ma jakiejś ankiety, > który mniej upierdliwy w użytkowaniu. mój teść ma fokę tddi. nie narzeka. jeżdzi nią drugi rok (2003rok prod.) i się nie sypie. silniczek bezproblemowy. przy wyborze posiłkuję się opiniami z http://www.autocentrum.pl/oceny/ford/ skrajnych opini nawet nie czytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.