arek_m Napisano 14 Października 2009 Udostępnij Napisano 14 Października 2009 hej. kumpel ma BMW ,jakąś 3 ,raczej te roczniki od 94r, krótka 3 drzwi. Niema ogrzewania jak jedzie do 100km/h ,powyzej mu grzeje.Co może sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 14 Października 2009 Udostępnij Napisano 14 Października 2009 Predkosciomierz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 14 Października 2009 Udostępnij Napisano 14 Października 2009 > hej. kumpel ma BMW ,jakąś 3 ,raczej te roczniki od 94r, krótka 3 > drzwi. Niema ogrzewania jak jedzie do 100km/h ,powyzej mu > grzeje.Co może sprawdzić. Na LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 14 Października 2009 Udostępnij Napisano 14 Października 2009 > hej. kumpel ma BMW ,jakąś 3 ,raczej te roczniki od 94r, krótka 3 > drzwi. Niema ogrzewania jak jedzie do 100km/h ,powyzej mu > grzeje.Co może sprawdzić. Czy ma wystarczajaca ilosc plynu w ukladzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 14 Października 2009 Udostępnij Napisano 14 Października 2009 > Predkosciomierz? ja myślę, że sprzęgło ;-) a tak serio to termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2009 > ja myślę, że sprzęgło ;-) > a tak serio to termostat. Okej .płyn i termostat. Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 14 Października 2009 Udostępnij Napisano 14 Października 2009 A nie jest tak że to raczej zależy od obrotów a nie prędkości ? Jeśli od prędkości to bmw ma elektrozawory jakieś które się przycinają, albo pompe dodatkowego obiegu wody(ale ta chyba dopiero w nowszych modelach) i to może być problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2009 > A nie jest tak że to raczej zależy od obrotów a nie prędkości ? > Jeśli od prędkości to bmw ma elektrozawory jakieś które się > przycinają, albo pompe dodatkowego obiegu wody(ale ta chyba > dopiero w nowszych modelach) i to może być problemem. dowiedziałem sie ze to jest ropniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 14 Października 2009 Udostępnij Napisano 14 Października 2009 > dowiedziałem sie ze to jest ropniak jest zapowietrzona , a "bawarki",ciężko się odpowietrzają , wystarczy (mając 5l płynu w zapasie, na konieczne dolewki) odkręcić odpowietrznik nagrzewnicy(będzie on tam gdzie "2 przewody wchodzą do kabiny, tuż koło siebie") i na wysokich obrotach (wystarcza 4000rpm) trzymać , na tyle długo by z odkręconego odpowietrznika zaczął się lać płyn gorący bez bąbli powietrza , a z nawiewu szło gorące powietrze (nawiew ma mieć dmuchawę odkręcona na maxa, najlepiej na szybę ), robota paskudna , ale łatwa i ciepełko cudne w aucie potem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wave_pl Napisano 14 Października 2009 Udostępnij Napisano 14 Października 2009 Bedziesz Miał Wydatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 14 Października 2009 Udostępnij Napisano 14 Października 2009 trzeba odpowietrzyć układ chłodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koniuszko Napisano 14 Października 2009 Udostępnij Napisano 14 Października 2009 podepnę się pod temat ale z VW klik czy u mnie też moze być podobnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.