Skocz do zawartości

Dziwny rozruch


maka777

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio coraz częściej mam wrażenie że coś jest nie tak z rozruchem silnika. Kiedyś było tak, że palił od strzału i trwało to góra jakieś 2-3 sekundy ( nawet w zimie). Teraz jest tak, że kręci, kręci na chwilę jakby silnik zaskoczy i znów kręcenie aż w końcu silnik zapala. W pewnej mierze jest to pewnie spowodowane niższymi temepraturami ale zastanawiam się czym jeszcze.

Pompa paliwa wymieniana była jakieś pół roku temu (bosch), świece mają 10-20 tys. km (NGK) . Przewody chyba więcej bo jakieś 50-60 tys. km (beru). Na co warto zwrócić uwagę?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak jak miałem padniętą pompkę, ale u Ciebie jest nówka sztuka. Może czujnik temperatury do kompa ma już dosyć?

Powinien być wkręcony w kolektor dolotowy, przynajmniej w moim silniku tak jest. Sprawdź jaki daje opór na zimnym silniku i potem na gorącym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na ciepłym silniku nie ma problemów z rozruchem. Zastanawiam sie nad

> przewodami zapłonowymi czy aby nie czas je wymienić.

Popsikaj w ciemnosciach, bedziesz wszystko wiedzial. U mnie przy tym silniku (LPG) padaja po okolo 15kkm, rozne firmy (noname, bosch, ngk), beru kosmicznie drogie, poki co jeszcze sie nie zdecydowalem.

Zastanawiam sie czy sie nie da zrobic takich kabli.... zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem tak jak miałem padniętą pompkę, ale u Ciebie jest nówka

> sztuka. Może czujnik temperatury do kompa ma już dosyć?

> Powinien być wkręcony w kolektor dolotowy, przynajmniej w moim

> silniku tak jest. Sprawdź jaki daje opór na zimnym silniku i

> potem na gorącym.

Sorry za pytanie ale chodzi o czujnik temperatury powietrza zasysanego ( bo taki mam chyba w gumowej rurce dolotowej do przepustnicy) czy czujnik temperatury płynu chłodzącego (przy temostacie)?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Popsikaj w ciemnosciach, bedziesz wszystko wiedzial. U mnie przy tym

> silniku (LPG) padaja po okolo 15kkm, rozne firmy (noname, bosch,

> ngk), beru kosmicznie drogie, poki co jeszcze sie nie

> zdecydowalem.

> Zastanawiam sie czy sie nie da zrobic takich kabli....

Na szczęście mam komplet kabli które mogę podmienić więc to sobie sprawdzę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na ciepłym silniku nie ma problemów z rozruchem. Zastanawiam sie nad

> przewodami zapłonowymi czy aby nie czas je wymienić.

> Pozdrawiam

A moze Ci siada regulator cisnienia paliwa,

za nim napompuje z powrotem odpowiednie cisnienie

dlatego masz dluzsze krecenie na zimnym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A moze Ci siada regulator cisnienia paliwa,

> za nim napompuje z powrotem odpowiednie cisnienie

> dlatego masz dluzsze krecenie na zimnym silniku.

A może kolega rozwinąć w którym miejscu się to znajduje. Przy jeździe na benzynie mam takie jakby to poweidzieć dziury w przyspieszaniu. Do tej pory łączyłem to ze złą emulacja sondy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A może kolega rozwinąć w którym miejscu się to znajduje. Przy jeździe

> na benzynie mam takie jakby to poweidzieć dziury w

> przyspieszaniu. Do tej pory łączyłem to ze złą emulacja sondy.

> Pozdrawiam

Jak stoisz przodem do silnika z lewej strony listwy z wtryskami.

Dochodza do niego dwa przewody paliwowe od zbiornika.

Z drugiej strony listwy mozna podlaczyc sie manometrem i sprawdzic

jakie jest cisnienie w listwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak stoisz przodem do silnika z lewej strony listwy z wtryskami.

> Dochodza do niego dwa przewody paliwowe od zbiornika.

> Z drugiej strony listwy mozna podlaczyc sie manometrem i sprawdzic

> jakie jest cisnienie w listwie.

Rozumiem, że jego zadaniem jest zapewnienie stałego ciśnienia paliwa?

Czy można go w jakiś sposób zdiagnozować - zakładając że nie mam manometru?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem, że jego zadaniem jest zapewnienie stałego ciśnienia paliwa?

> Czy można go w jakiś sposób zdiagnozować - zakładając że nie mam

> manometru?

> Pozdrawiam

Cisnienie w ukladzie paliwowym to 2,8-3,2bara.

Bez manometru nie sprawdzisz w domowych warunkach,

w tym przypadku musisz podjechac do warsztatu i dac im zarobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cholera, mam to samo. Sprawdzilem czujnik do komputera, jest w porzadku. Zadnych bledow na komputerze nie wywala, a zapala z takim 2-3 sekundowym opoznieniem, po 3-4 obrotach walu. Jak cjest cieply to odpala zdecydowanie lepeiej. Przewody WN i swiece nowiutkie, Glowica dopiero co po remoncie, pierscienie nowe, oleju nie bierze, niby wszystko w porzadku a jednak cos go boli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.