mj31453 Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 W ostatnim czasie zaczela mi turbina chodzic niesamowicie wrecz glosno. Swist jest slyszalny caly czas i to naprawde glosny. Po poczytaniu na ten temat na autokaciku, stawiam wstepnie na rure od intercoolera do turbiny - podobno sie przecieraly. W zwiazku z tym mam pytanie: - Byla jakas akcja naprawcza FIATA tej rury, bo gdzies wyczytalem ze byla ona zle zaprojektowana i sie przecierala przez nadkole - Jakie sa mniej wiecej koszty zdiagnozowania i wymiany tej rury w ASO - Czy jazda z tak swiszczaca turbina moze jej zaszkodzic? - Moje Stilo jest z poczsatku 2005 roku. Od kiedy zaczeli montowac poprawiona wersje tej rury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SSchumacher Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 > - Czy jazda z tak swiszczaca turbina moze jej zaszkodzic? > - Moje Stilo jest z poczsatku 2005 roku. Od kiedy zaczeli montowac > poprawiona wersje tej rury? <........................................................> odkręć przednie nadkole po stronie kierowcy, jeśli sie przetarła to na pewno zobaczysz czy jest przetarta, bo tylko w tym miejscu lubi się przetrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrE_WILL Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 > - Moje Stilo jest z poczsatku 2005 roku. Od kiedy zaczeli montowac > poprawiona wersje tej rury? Z tego co się orientuję powinieneś mieć już rurę pozmianową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 > - Byla jakas akcja naprawcza FIATA tej rury, bo gdzies wyczytalem ze > byla ona zle zaprojektowana i sie przecierala przez nadkole bez akcji . Owszem 2 projekty. Drugi pozmianowy ma inne "kolanko" > - Jakie sa mniej wiecej koszty zdiagnozowania i wymiany tej rury w > ASO Koszty diagnozy =0zl. Rury ~250zl. U mnie bylo ciezko znalezc bo sznitka byla jak zyletką. Dopiero przy ostrym gazowaniu pod paluchem dalo sie wymacac ze puszcza luft. > - Czy jazda z tak swiszczaca turbina moze jej zaszkodzic? Na koncu tej rury masz szybkoobrotowy odkurzacz zwany turbina. Domysl sie jak zaciagniesz o_paproch_za_duzo. > - Moje Stilo jest z poczsatku 2005 roku. Od kiedy zaczeli montowac > poprawiona wersje tej rury? Moj tez jest z poczatku 2005 i mial "stara" rure. Jak bedziesz robil mozesz ewentualnie poprosic o podciecie nadkola bo mimo ze rura pozmianowa to i tak jest ciasno jak byk. Niech wytna pare cm2 i bedzie spokoj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 > Na koncu tej rury masz szybkoobrotowy odkurzacz zwany turbina. Domysl > sie jak zaciagniesz o_paproch_za_duzo. nie zaciagnie, bo przeciez w rurze jest nadcisnienie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 2 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 > nie zaciagnie, bo przeciez w rurze jest nadcisnienie... Za turbiną tak (w intercoolerze), ale między filtrem powietrza a turbiną jest podciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 2 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 > W ostatnim czasie zaczela mi turbina chodzic niesamowicie wrecz > glosno. Szukaj wycieku oleju... tam gdzie wyciek tam jest problem... Jazda z "otworem" za turbiną powoduje, ze turbina pracując bez obciążenia wchodzi w "3 prędkość światła" i nagle przestaje istnieć.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mj31453 Napisano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 Zapomniałem napisać dodatkowo, że zaczal mi mocno dymic - praktycznie przy kazdym dodawaniu gazu - i na postoju i w trakcie jazd. Jutro jestem z rana umowiony do mechanika zeby to zdiagnozowal i naprawil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 2 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 > Za turbiną tak (w intercoolerze), > ale między filtrem powietrza a turbiną jest podciśnienie. ale przeciera się rura pomiędzy T, a IC, czyli na nadciśnieniu= nie ma prawa zassać paprocha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guma10 Napisano 2 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 Dokładnie ! Ręki nie wsysa a wręcz przeciwnie przy nieszczelnej rurze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guma10 Napisano 2 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 > odkręć przednie nadkole po stronie kierowcy, jeśli sie przetarła to > na pewno zobaczysz czy jest przetarta, bo tylko w tym miejscu > lubi się przetrzeć A u mnie przetarcie bylo bliżej turbo, patrząc od strony turbo tuż przed kolankiem - normalnie jakby ktoś skalpelem zrobił cięcie.. Ale tam blisko IC też miałem pociachaną rure ale jeszcze była szczelna - sprawdzałem co jakiś czas czy nie dmucha z widocznego już nadtarcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Semedi Napisano 3 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2009 Czyli generalnie rzecz biorąc pracy turbiny nie powinno być w ogóle słychać, a jedynie odczuwać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 3 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2009 > Czyli generalnie rzecz biorąc pracy turbiny nie powinno być w ogóle > słychać, a jedynie odczuwać? Słychać szczególnie przy większym obciążeniu. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.