waho Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 Hej Wkładka stacyjki - jak ją się wyjmuje? Chcę ją powierzyć w ręce klucznika w celu usprawnienia jej działania bo w tej chwili kluczyk mogę wyciągnąć w każdym momencie jazdy, a co lepsze to daje się przekręcić ją śrubokrętem bez większych manewrów. Wkładka klapy bagażnika - to jak zdjąć plastik wiem tylko jak wyrwać wkładkę, odkręcałem tam jakąś śrubkę ale za grzyba się nie dała wyciągnąć. Chcę ją wyjąć i naprawić bo nie przekręca się i żadne psiukadła nie pomagają, a przydał by mi się komfort otwierania klapy z zewnątrz. Pozdrowił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 A próbowałeś kiedyś potraktować stacyjkę jakimś środkiem smarująco - penetrującym ? Bo wygląda na to że ci zapadki w ogóle nie odbijają ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 Klucznik odradził mi tą operację, bo twierdził że może się gorzej stać niż jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POKS Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 > Klucznik odradził mi tą operację, bo twierdził że może się gorzej > stać niż jest. I ten Mundry klucznik nie powiedział ci jak sie wydłubuje wkładki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 > I ten Mundry klucznik nie powiedział ci jak sie wydłubuje wkładki?? Tą w stacyjce mam niby przekręcić w pierwszą pozycję i wyciągnąć. Tylko jak jak kluczyk wylata ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 > Klucznik odradził mi tą operację, bo twierdził że może się gorzej > stać niż jest. "Od takich kluczników, zachowaj nas Panie" powinno być w litanii. Weź WD40 lub coś podobnego (są lepsze specyfiki) spryskaj i spróbuj rozruszać. A tak szczerze, to pomyśl logicznie. Klucznik doradza Ci, żeby wymienić zamki i twierdzi, że specyfik, może zaszkodzić. To czemu nie spróbować? A nuż nie trzeba będzie kupować nowych wkładek. A jak zaszkodzi ( w co wątpię), to i tak wymienisz. A może jednak uratujesz wkładkę bagażnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 Ale chodzi o to że on jest na tyle wyedukowany że potrafi dorobić wkładkę do kluczyka :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 > Ale chodzi o to że on jest na tyle wyedukowany że potrafi dorobić > wkładkę do kluczyka : Acha... to daj mu jeszcze dokumenty i powiedz, gdzie parkujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POKS Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 > Ale chodzi o to że on jest na tyle wyedukowany że potrafi dorobić > wkładkę do kluczyka : To akurat nie jest wielka sztuka. Czasami wystarczy pozamieniac zapadki. Będziesz miał wrazenie ze wszystko jest ok a tak naprawdę to bedzie działać tylko jedna lub dwie zapadki. W stacyjce wkładka jest przeważnie blokowana kołkiem a w zamkach to bywa różnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 No dobra to psiknę i sprawdzę co się stanie, najwyżej unieruchomię auto A teraz pozostaje kwestia tego w bagażniku i coś czuję że bez wiertła i wiertarki się nie obejdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rykfor Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 Jak dobrze pokombinujesz to obejdzie się bez wiertarki, w bravce trzeba odłączyć cięgno i odkręcić chyba ze 2 nakrętki i wyciągasz cały zamek a później wkładkę. Jak nie działa tobie od dawna to preparat może nic niedać i wtedy trzeba wyciągnąć wkładkę i ją wyczyścić a później potraktować ją jakimś wd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 > Klucznik odradził mi tą operację, bo twierdził że może się gorzej > stać niż jest. To jaką w zamian przedstawił - pewnie jakieś dorabianie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 Nie działa od dawna czyli od kiedy kupiłem auto, na co zwracała również uwagę ex właścicielka. Co do cięgien i śrubki to odkręciłem śrubkę i zdjąłem cięgno i wyglądało na to że trzeba wkładkę przekręcić aby dała się wyciągnąć, bo za cholerę nie mogłem jej wyszarpać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 Mówił mi że zblokowane zapadki mogły nie ulec takiemu zużyciu jak klucz, chyba o to mu chodziło. A naprawa miała polegać na tym że dorobi nowe zapadki do zużytego kluczyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 No cóż , jeśli jest tylko jeden klucz to może być faktycznie problem podwójny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 Niestety matki i zapasu brak ale mam drugi dorobiony klucz, który klucznik naciął mi mniej niż oryginalny i współgra z działającym bez zarzutu zamkiem w drzwiach kierowcy. A z zamkiem w drzwiach pasażera są problemy i to na obu kluczach bo nie za każdym razem załapuje, więc ryzyko że będzie gorzej jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Belisarius Napisano 1 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 > No dobra to psiknę i sprawdzę co się stanie, najwyżej unieruchomię > auto > A teraz pozostaje kwestia tego w bagażniku i coś czuję że bez wiertła > i wiertarki się nie obejdzie... w poprzednim aucie miałem podobnie. Weź kup se panie WD40, weź szmatę, rozbierz obudowę stacyjki, na puszkę WD40 załóż rurkę z zestawu, wsuń delikatnie i psikaj tak długo aż czarny syf przestanie z niej wyciekać, następnie wsadź kluczyk i energicznymi ruchami kręć w każdą pozycję (wcześniej rozepnij kleme aku), wsuwaj/wysuwaj kluczyk, powtarzaj czynność aż zużyjesz całą puszkę WD. U mnie ta operacja spowodowała że stacyjka zaczęła w końcu działać jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.