Mielon Napisano 12 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2009 Może ktoś pomoże... Więc tak, Focus II 1,6 TDCi, 102 tyś km objaw jakby stracił moc. Od zero rozpędza się normalnie do 2 tyś obrotów nic niezwykłego się nie dzieje. Natomiast powyżej 2 tyś obrotów zazwyczaj następowało przyjemne delikatne wciskanie w fotel (włącczająca się turbina ), jednak nic się takiego nie dzieje. Silnik kręci do 3 tyś i nic, Pedał w podłodze i zero reakcji. Stracił całkowicie swoją dodatkową moc, ucierpiała też elastyczność silnika, muli naprzykład przy 1,5 tyś na 4 biegu i lekko pod górkę. Jeszcze jedno, dziś przy próbie mocniejszego depnięcie (3 bieg 3 tyś obrotów) zaświeciła się ikonka na tablicy (wykrzyknik w kółeczku jakby zębatce) Ktoś potrafi pomóc ? Słynny już DPF czy może jednak przyczyna tkwi w turbinie? JAkieś wskazówki co dalej Pozdrawiam Tytuł tematu jest dosyć istotny podczas wyszukiwania, tak więc następnym razem spróbuj wpisać coś odpowiedniejszego. Poprawilem. Swiko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeniu Napisano 12 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2009 > Może ktoś pomoże... > Więc tak, Focus II 1,6 TDCi, 102 tyś km objaw jakby stracił moc. Od > zero rozpędza się normalnie do 2 tyś obrotów nic niezwykłego się > nie dzieje. Natomiast powyżej 2 tyś obrotów zazwyczaj > następowało przyjemne delikatne wciskanie w fotel (włącczająca > się turbina ), jednak nic się takiego nie dzieje. Silnik kręci > do 3 tyś i nic, Pedał w podłodze i zero reakcji. Stracił > całkowicie swoją dodatkową moc, ucierpiała też elastyczność > silnika, muli naprzykład przy 1,5 tyś na 4 biegu i lekko pod > górkę. > Jeszcze jedno, dziś przy próbie mocniejszego depnięcie (3 bieg 3 tyś > obrotów) zaświeciła się ikonka na tablicy (wykrzyknik w kółeczku > jakby zębatce) Ktoś potrafi pomóc ? Słynny już DPF czy może > jednak przyczyna tkwi w turbinie? JAkieś wskazówki co dalej > Pozdrawiam Pewnie pęknięta rura intercoolera. To normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mielon Napisano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2009 > Pewnie pęknięta rura intercoolera. To normalne można to jakoś sprawdzić "pod blokiem" ? i czy z tą pękniętą rurą można jeździć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeniu Napisano 12 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2009 > można to jakoś sprawdzić "pod blokiem" ? i czy z tą pękniętą rurą > można jeździć ? Można. Zobacz czy nie masz pękniętej rury pod maska... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 12 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2009 > Można. to byla odpowiedz na pierwsze pytanie czy na drugie? bo na drugie to ja bym raczej powiedzial, ze nie mozna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mielon Napisano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2009 Niestety sytuacja wygląda tak że jakoś do pracy trzeba dojechać. Mam nadzieję że nie spowoduje to dalszych problemów. Z reguły jeżdzę spokojnie (maks 2 tyś obrotów) Jutro w świetle dziennym sprawdze czy z przewodami wszystko ok. Mam nadzieję że to właśnie to jest przyczyną co niewątpliwie poprawia humor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2009 > Niestety sytuacja wygląda tak że jakoś do pracy trzeba dojechać. Mam > nadzieję że nie spowoduje to dalszych problemów. Z reguły jeżdzę > spokojnie (maks 2 tyś obrotów) > Jutro w świetle dziennym sprawdze czy z przewodami wszystko ok. Mam > nadzieję że to właśnie to jest przyczyną co niewątpliwie > poprawia humor bedziesz mial gorszy jak Ci zassa jakiegos syfu do turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 12 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2009 Niestety mam inne podejrzenia. Pęknięta rura spowoduje oczywiście brak mocy ale czarny dym. Jasny dym i jakiś dziwięk wcześniej spod maski to może być rozsypka turbiny i palenie oleju,.. na jasno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeniu Napisano 13 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2009 Te rurki lubią pękać nawet po 20tys km. Standartowy objaw. Najlepiej jak najszybciej wymienić. Jak pamietam to coś 500pln taka rurka kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mielon Napisano 13 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2009 > Niestety mam inne podejrzenia. Pęknięta rura spowoduje oczywiście > brak mocy ale czarny dym. Jasny dym i jakiś dziwięk wcześniej > spod maski to może być rozsypka turbiny i palenie oleju,.. na > jasno. Żadnych dymów jasnych czy ciemnych nie stwierdzono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2009 > Niestety mam inne podejrzenia. Pęknięta rura spowoduje oczywiście > brak mocy ale czarny dym. Jasny dym i jakiś dziwięk wcześniej > spod maski to może być rozsypka turbiny i palenie oleju,.. na > jasno. u mnie dymu nie bylo ale moze foki inaczej maja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 13 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2009 > Żadnych dymów jasnych czy ciemnych nie stwierdzono Cholercia! Skąd wziął mi się ten jasny dym?! Może chciałem odpisać komuś innemu w innym wątku?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mielon Napisano 13 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2009 No dobra proszę o podpowiedź gdzie mam tych przewodów szukać. Przy okazji rzuciło mi się w oczy coś takiego (załącznik) ktos wie co to takieo, domyślam się że raczej fabrycznie tak nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mielon Napisano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 Jako że usterka usunieta to napisze rowiązanie, może kiedys się komus przyda. Problemem okazał sie pękniety przewód podciśnienia turbiny (ten z załącznika z wcześniejszego postu). Po wymianie przewodu i skasowaniu błędu w kompie autko znów śmiga jak należy. Koszt usuniecia usterki 54 zł przewód + 120 zł podpiecie pod kompa + kilka browarów najpierw na uspokojenie a później z radości że to tylko pierdoła Dzieki wszystkim za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vqsoft Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 > Jako że usterka usunieta to napisze rowiązanie, może kiedys się komus > przyda. > Problemem okazał sie pękniety przewód podciśnienia turbiny (ten z > załącznika z wcześniejszego postu). Po wymianie przewodu i > skasowaniu błędu w kompie autko znów śmiga jak należy. > Koszt usuniecia usterki 54 zł przewód + 120 zł podpiecie pod kompa + > kilka browarów najpierw na uspokojenie a później z radości że to > tylko pierdoła > Dzieki wszystkim za rady ten brak mocy miałeś non stop ? czy tylko okresowo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mielon Napisano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 > ten brak mocy miałeś non stop ? czy tylko okresowo ? wyczuwalne było że silnik nie pracuje normalnie, bardzo wolna reakcja na dodawanie gazu a powyżej 2 tyś to całkowita niemoc. Po usunięciu problemu dopiero da się odczuć ile tracił silnik. Nawet bez doładowania (1-2 tyś obrotów) różnica spora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.