michu1234 Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 gdzie szukać tego wynalazku..... siena 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > gdzie szukać tego wynalazku..... siena 1.4 Prawa strona, przed tylnym kołem, pod plastikową osłoną mocowaną na 3 wkręty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kedlaw01 Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > Prawa strona, przed tylnym kołem, pod plastikową osłoną mocowaną na > 3 wkręty. A w 1.6 16V? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > A w 1.6 16V? Wydaje mi się , że we wszystkich wersjach silnikowych jest w tym samym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 przy zbiorniku paliwa ,przy prawym tylnym kole w każdej wersji silnikowej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxy999 Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > gdzie szukać tego wynalazku..... siena 1.4 tylko uważajcie.. trudno go jest wyciągnąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu1234 Napisano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 > przy zbiorniku paliwa ,przy prawym tylnym kole > w każdej wersji silnikowej:) dojście od środkla auta czy od spodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg44 Napisano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 Od spodu jest dojście, bez kanału jest ciężko wymienić, trzeba odkręcić plastikową osłonę, która jest mocowana na trzy śrubki i uważać aby nie uszkodzić przewodów, mocowania filtra są delikatne, jak nie było wymieniane od nowości to wszystko może się pourywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 > mocowania filtra są > delikatne, jak nie było wymieniane od nowości to wszystko może > się pourywać. Prawda. U mnie podczas próby odkrecenia filtra pourywały się sie śrubki (kto wymyslił taki mały M na podwoziu?). Daliby ósemki to byłoby szybko i łatwo a tak to wiercenie i gwintowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 niestety - wystarczy kilka dni wcześniej penetranta tam zapuścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 > niestety - wystarczy kilka dni wcześniej penetranta tam zapuścić Wiadomo że po akcji mądrości przybywa ale gdy nigdy tego nie robiłeś, jesteś umówiony na termin i auto jest dźwignięte na podnosniku to trudno mówić - to dzisiaj tylko psikamy penetrantem a przyjadę jutro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 zasada jest prosta, zawsze przed zaplanowaniem czegoś wystarczy oglądnąć miejsce naprawy, oczyścić i spenetrować śruby, szczeliny. później się wszystko ładnie odkręca. no chyba, że jest nagła pilna awaria, to wtedy wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 > zasada jest prosta, zawsze przed zaplanowaniem czegoś wystarczy > oglądnąć miejsce naprawy, oczyścić i spenetrować śruby, > szczeliny. później się wszystko ładnie odkręca. > no chyba, że jest nagła pilna awaria, to wtedy wiadomo Ech mrarek, pisałem przecież jak to wyglądało. jakby człowiek wiedział że sie przewróci to by sie położył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 > Ech mrarek, pisałem przecież jak to wyglądało. jakby człowiek > wiedział że sie przewróci to by sie położył. wiem wiem. pisze po to, bo przecież pewne naprawy DA SIĘ zaplanować. także wymianę filtra jeśli ktoś "z marszu" przystępuj do naprawy/wymiany, to należy liczyć się z takimi problemami. i tak jest wszędzie - hamulce przód/tył , belka pod chłodnicą, osłony tłumika czy choćby progi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 > i tak jest wszędzie - hamulce przód/tył , belka pod chłodnicą, osłony > tłumika czy choćby progi Co Ty mówisz.... -hamulce wymienisz w 45minut -belkę pod chłodnicą w 1h -progi w 45 minut - silnik wymienisz w 3h -klimatyzację zamontujesz w 3dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 pracujesz w komisie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 > pracujesz w komisie?? Czytam forum AK np: jakiś tekst Jeszcze wymiana deski rozdzielczej w UNO -1,5h jakiś tekst Ja pier.... nie wiem, czy już można szybciej PS Ja to jakiś ograniczony jestem. Wszystko robię znacznie wolniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 a bo on ma ze 6 rąk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 > a bo on ma ze 6 rąk Niemożliwe, tacy ludzie nie przejdą badania lekarskiego na kierowcę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 > Niemożliwe, tacy ludzie nie przejdą badania lekarskiego na kierowcę Pewnie dał w łapę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 > wiem wiem. pisze po to, bo przecież pewne naprawy DA SIĘ zaplanować. > także wymianę filtra No i DAŁO SIĘ zaplanowac wymiane na konkretny termnin wtedy, kiedy podnosnik był wolny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.