Skocz do zawartości

filterek paliwa


michu1234

Rekomendowane odpowiedzi

Od spodu jest dojście, bez kanału jest ciężko wymienić, trzeba odkręcić plastikową osłonę, która jest mocowana na trzy śrubki i uważać aby nie uszkodzić przewodów, mocowania filtra są delikatne, jak nie było wymieniane od nowości to wszystko może się pourywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mocowania filtra są

> delikatne, jak nie było wymieniane od nowości to wszystko może

> się pourywać.

Prawda. U mnie podczas próby odkrecenia filtra pourywały się sie śrubki (kto wymyslił taki mały M na podwoziu?). Daliby ósemki to byłoby szybko i łatwo a tak to wiercenie i gwintowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niestety - wystarczy kilka dni wcześniej penetranta tam zapuścić

Wiadomo że po akcji mądrości przybywa ale gdy nigdy tego nie robiłeś, jesteś umówiony na termin i auto jest dźwignięte na podnosniku to trudno mówić - to dzisiaj tylko psikamy penetrantem a przyjadę jutro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zasada jest prosta, zawsze przed zaplanowaniem czegoś wystarczy oglądnąć miejsce naprawy, oczyścić i spenetrować śruby, szczeliny. później się wszystko ładnie odkręca.

no chyba, że jest nagła pilna awaria, to wtedy wiadomo ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zasada jest prosta, zawsze przed zaplanowaniem czegoś wystarczy

> oglądnąć miejsce naprawy, oczyścić i spenetrować śruby,

> szczeliny. później się wszystko ładnie odkręca.

> no chyba, że jest nagła pilna awaria, to wtedy wiadomo

Ech mrarek, pisałem przecież jak to wyglądało. jakby człowiek wiedział że sie przewróci to by sie położył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ech mrarek, pisałem przecież jak to wyglądało. jakby człowiek

> wiedział że sie przewróci to by sie położył.

wiem wiem. pisze po to, bo przecież pewne naprawy DA SIĘ zaplanować. także wymianę filtra grinser006.gif

jeśli ktoś "z marszu" przystępuj do naprawy/wymiany, to należy liczyć się z takimi problemami.

i tak jest wszędzie - hamulce przód/tył , belka pod chłodnicą, osłony tłumika czy choćby progi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i tak jest wszędzie - hamulce przód/tył , belka pod chłodnicą, osłony

> tłumika czy choćby progi

Co Ty mówisz....

-hamulce wymienisz w 45minut

-belkę pod chłodnicą w 1h

-progi w 45 minut

- silnik wymienisz w 3h

-klimatyzację zamontujesz w 3dni

hahaha.gif

waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.