Antoine Napisano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 dzis wymienilem ledwo zipiacy aku w CCS na taki kupiony we wrzesniu - w swieta jeszcze odpalal bez problemu, potem do dzis stal w garazu (w innym aucie), dzis wlozony do CCS nie odpalil, choc centralny i pompa pracowaly ochoczo. odpalilem z kabli, przejechalem 5km - pokazal11,95V, postal pare h, odpalil bez problemu. Ladowanie 14,17V bez obciazenia 13.65V z mijania i wentylatorem na 3. Dodatkowo po wymianie aku zaczal pod obciazeniem (elektrycznym) piszczec pasek... - Co sie spsulo? Aha jak nie chcial odpalic to przygasaly kontrolki i slychac bylo tylko takie jakby "kleklekle" zamiast proby mozolnego obrocenia walem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 może aku daje napięcie takie jak trzeba, tylko problem jest z prądem rozruchu. Nie jest za słaby ten aku na cento. Ile ma amperów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 > może aku daje napięcie takie jak trzeba, tylko problem jest z prądem > rozruchu. Nie jest za słaby ten aku na cento. Ile ma amperów? jest dobry. taki jak powinien byc, Cento przejechalo na nim 12kkm i bylo gites. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 może pasek jest zbyt luźny, spróbuj go naciągnąć i zobaczysz co się będzie działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 > może pasek jest zbyt luźny, spróbuj go naciągnąć i zobaczysz co się > będzie działo ale to sie stalo po wymianie aku - tak nagle sie poluznil? takie ladowanie jest wogole OK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 podczas jazdy/na postoju piszczy pasek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 > podczas jazdy/na postoju piszczy pasek? podczas ruszania, ale tylko przy wiekszym niz mijania obciazeniu elektrycznym, nie piszczal przed zmiana aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 no to może coś z tym akumulatorem skoro na starym się nic nie działo, u mnie piszczało jak odpalałem z kabli Punto diesla wiesz jakiego ale po odpięciu kabli piszczenie ustało. Weź jeszcze jakiś inny aku na próbe i zobacz czy będzie sie tak działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 > no to może coś z tym akumulatorem skoro na starym się nic nie działo, > u mnie piszczało jak odpalałem z kabli Punto diesla wiesz > jakiego ale po odpięciu kabli piszczenie ustało. Weź jeszcze > jakiś inny aku na próbe i zobacz czy będzie sie tak działo. reszta ktora mam juz nie pasuje, aku w drugim aucie dzialal bez zarzutu, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 Akumulator który wsadziłeś do samochodu był poprostu rozładowany. Piszczenie paska po odpaleniu było spowodowane tym, że był bardzo duży prąd ładowania czyli alternator został mocno obciążony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 > Akumulator który wsadziłeś do samochodu był poprostu rozładowany. > Piszczenie paska po odpaleniu było spowodowane tym, że był > bardzo duży prąd ładowania czyli alternator został mocno > obciążony. czyli po naladowaniu aku powinno byc ok? - nie powinien piszczec? dzis po 8h pracy po odpaleniu zazyla sie kontrolka ladowaniu przez jakies 2min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 Dociągnij pasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 > Dociągnij pasek od gory sie da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 Nie sądzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2010 Po dodaniu gazu kontrolka powinna Ci zgasnąć odrazu. Jeśli tak nie jest to może to świadczyć o tym, że kończą Ci się szczotki lub spaliła się któraś dioda w układzie wzbudzenia ale jeśli samo zgasło to raczej szczotki. Co do naciągania paska to u Ciebie jest to wykonalne tylko od dołu, znaczy się jak ściągniesz koło, może się obejdzie bez ściągania nadkola ale nie jestem tego pewien. Poza tym ten napinacz paska alternatora jest trochę idiotycznie skonstruowany i napinanie tego paska nie jest jakąś wygodną i przyjemną operacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.