Skocz do zawartości

Giulietta trochę mniej statycznie


MarekSz

Rekomendowane odpowiedzi

> to co mi sie w niej podoba, to tylko Felgi

moim zdaniem na 100% będzie odsądzana od 'czci i wiary' w markę wink.gif

Palma ostatniej 'prawdziwej' Alfy przejdzie na 159 hehe.gif

Ale Włosi to nie Niemcy, nie będą tłuc tego samego nadwozia przez 20 lat jak to jest z Golfem.

Ja lubię jak samochód ma 'ładne oczy', niestety Giulietta ma przednie światła jakoś tak chińsko badziewne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moim zdaniem na 100% będzie odsądzana od 'czci i wiary' w markę

> Palma ostatniej 'prawdziwej' Alfy przejdzie na 159

> Ale Włosi to nie Niemcy, nie będą tłuc tego samego nadwozia przez 20

> lat jak to jest z Golfem.

> Ja lubię jak samochód ma 'ładne oczy', niestety Giulietta ma przednie

> światła jakoś tak chińsko badziewne.

mi sie nie do konca podoba to, ze przod robia w stylu 8C ... zeby chociaz wygladal jak 8C, a przy 8C to on nawet nie stal niestety - 159 podoba mi sie o wiele bardziej

inna sprawa, ze Giulietta to ... Bravo .. nie to ze to zle, bo ja lubie swoj samochod, ale placic wiecej tylko za znaczek ... chyba mnie to nie przekonuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Palma ostatniej 'prawdziwej' Alfy przejdzie na 159

> Ale Włosi to nie Niemcy, nie będą tłuc tego samego nadwozia przez 20

> lat jak to jest z Golfem.

a propos Niemcy - czy któs czytał ostatni AUTO MOTO, w którym to piszą o pogłoskach, że Machionne (albo jak mu tam) zastanawia się nad sprzedażą AR Volkswagenowi grinser006.gif, który ponoć bardzo by chciał ją mieć ze względu na niepowodzenie wypromowania SEATa jako marki premium jak to jest w przypadku AR niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a propos Niemcy - czy któs czytał ostatni AUTO MOTO, w którym to

> piszą o pogłoskach, że Machionne (albo jak mu tam) zastanawia

> się nad sprzedażą AR Volkswagenowi , który ponoć bardzo by

> chciał ją mieć ze względu na niepowodzenie wypromowania SEATa

> jako marki premium jak to jest w przypadku AR

to tylko plotki... Marchionne powiedzial, ze beda walczyli o utrzymanie Alfy na rynku, chociaz nie bedzie latwo konkurowac z innymi markami. narazie MiTo sprzedaje sie dobrze i wszystko zalezy od tego jak sprzeda sie Giulietta ... jasne ze chcieli by konkurowac z BMW czy Audi robiac sportowe limuzyny, ale na chwile obecna, jak to powiedzial "Musimy ograniczyć aspiracje Alfy, a następnie spróbować ponownie." ok.gif

wiecej na www.AlfaNews.pl biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glulietta jest moim zdaniem odrobinke przebajerowana stylistycznie. Zbyt podobna do Bravo. Ma pecha ze pojawia sie w miare w podobnym czasie co nowa Astra. I jesli nie dostanie mocnych wersji silnikowych (GTA?) to sukcesu raczej nie wroze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zbyt podobna do Bravo.

Bravo jest przy niej dość obłe, Giulietta ma jednak spore wcięcia po bokach z tyłu.

Zresztą różnice będzie najlepiej widać na żywo.

> Ma pecha ze pojawia sie w miare w

> podobnym czasie co nowa Astra. I jesli nie dostanie mocnych

> wersji silnikowych (GTA?) to sukcesu raczej nie wroze...

'Fajni' starają się być już wszyscy, wszyscy mają zegary w tubach, skośne oczy, fantazyjne tylne szyby itp.

Alfa wyraźnie ucieka ze stylizacją w coś a'la 8C żeby utrzymać indywidualność marki,

ale ktoś w Centro Stile ma kłopoty z fantazją i słabo rozwija temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to tylko plotki... Marchionne powiedzial, ze beda walczyli o

> utrzymanie Alfy na rynku, chociaz nie bedzie latwo konkurowac z

> innymi markami. narazie MiTo sprzedaje sie dobrze i wszystko

> zalezy od tego jak sprzeda sie Giulietta ... jasne ze chcieli by

> konkurowac z BMW czy Audi robiac sportowe limuzyny, ale na

> chwile obecna, jak to powiedzial "Musimy ograniczyć aspiracje

> Alfy, a następnie spróbować ponownie."

> wiecej na www.AlfaNews.pl

no i efekty tej walki to właśnie MiTo czy Giuletta. Auta bardzo mocno spokrewnione z Fiatem, czy innymi modelami koncernu (Delta), a niedługo pewnie też z Chryslerem. Tylko przy takiej unifikacji platform i konstrukcji takie marki jak Alfa czy Lancia mają szansę przetrwać. Gdyby robili wszystko samemu ryzyko by było zbyt duże i pewnie by się to nie opłaciło. A indywidualizm takich aut będzie jedynie polegał na ich wyglądzie, czy innych dodatkach, których nie będzie w "biedniejszych" odpowiednikach, typu jakiś mocny silnik, czy jakiś system elektroniczny o mądrze brzmiącym skrócie typu DNA. Czy to dobrze czy źle? Każdy niech osądzi samemu. Na pewno ważna jest stylistyka, bo to głównie ona będzie teraz odróżniać te auta. I moim zdaniem zarówno z Alfą jak i z Lancią trafiają w dziesiątkę. Takie MiTo, Giuletta czy Delta wywołują skrajne emocje, od skrajnego niesmaku do zachwytów, ale mało kto przechodzi obok tych aut obojętnie. I o to właśnie chodzi. Tylko takie samochody nie należy traktować jak jakieś niewiadomo jakie cuda techniki marki premium tylko po prostu ciekawsze, trochę inne odpowiedniki zwykłych aut swoich segmentów (MiTo - odpowiednik GP, czy Giulietta - odpowiednik Bravo) z paroma bajerami więcej, wyróżniające się z tłumu i oczywiście droższe. Moim zdaniem to jest dobry kierunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Glulietta jest moim zdaniem odrobinke przebajerowana stylistycznie.

> Zbyt podobna do Bravo. Ma pecha ze pojawia sie w miare w

> podobnym czasie co nowa Astra. I jesli nie dostanie mocnych

> wersji silnikowych (GTA?) to sukcesu raczej nie wroze...

Dostanie hehe.gif cenę z księżyca i utopią samochód jak zwykle screwy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Glulietta jest moim zdaniem odrobinke przebajerowana stylistycznie.

> Zbyt podobna do Bravo. Ma pecha ze pojawia sie w miare w

> podobnym czasie co nowa Astra. I jesli nie dostanie mocnych

> wersji silnikowych (GTA?) to sukcesu raczej nie wroze...

Mocne wersje chyba i tak stanowią niewielki ułamek sprzedaży - 156 więcej z TSami się sprzedało niż 2,5V6 (przynajmniej sądząc po dostępności teraz na wtórnym rynku).

Ważne żeby podstawowe silniki czymś się wyróżniały spośród innych , popularnych w zbliżonych wielkościach.

A co do stylistyki to trzeba poczekać na żywo, MiTo na zdj tak sobie się prezentuje, a na żywo bardzo fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bedzie sie roznila od Fiata, tak samo jak rozni sie Delta ... czyli

> 80% rzeczy jest ta sama, zwlaszcza tych najstotniejszych, a

> roznice sa jedynie w detalach

oczywiscie masz/miales delte* i masz/miales* bravo zlosnik.gif

*nieporzebne skreslic zlosnik.gif

uklad napedowy jest ten sam, co raczej nie moze dziwic skoro to ten sam koncern

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oczywiscie masz/miales delte* i masz/miales* bravo

> *nieporzebne skreslic

> uklad napedowy jest ten sam, co raczej nie moze dziwic skoro to ten

> sam koncern

ja rozumiem zaslepienie marka i chec bycia indywidalista przez posiadanie Alfy, ale MiTo czy tez Giulietta z indywidualizmem zbyt wiele wspolnego nie maja.. tak samo Delta smile.gif to wciaz Fiat, tylko w innym opakowaniu ... nieco przemodelowanym wink.gif ...

ja nie mowie ze to cos zlego, ze dzisiejsza Alfa to Fiat.... ale smieszy mnie to swiete oburzenie gdy ktos cos napisze na nowe Alfy rotfl.gif

a czym jezdze mozesz sobie sprawdzic w profilu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pytam czy jezdziles delta

ofkros ja naturlisz, jako ze w salonie gdzie kupilem Fiata maja rowniez Lancie ok.gif starali sie mnie przekonac ze lepiej kupic Lancie... bo to klasa sama w sobie hehe.gif ale dla mnie wiekszy rozstaw osi to jeszcze za malo zeby samochod nazywac czyms nowym i innym wink.gif

no ale jesli dzieki temu ktos poczuje sie lepiej to niech bedzie, ze nowe Alfy i Lancia maja dusze i 99% elementow jest inna niz w Fiatach na ktorych je zbudowano biglaugh.gifbiglaugh.gifbiglaugh.gif i ogolnie Fiat jest dla pospulstwa, a Alfa dla wybrancow ok.gifbiglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ja uzytkowalem oba- nie kozystajac z jazd testowych

to super zlosnik.gif

> wg mnie sa to inne auta-przeznaczone dla innych grup klientow

siur ok.gif fiata kupi byle leb z ulicy, a delte juz nie.. skoro za spryskiwacze do bixenona lancia wymusza doplate, do alarmu fabrycznego tez jest wymuszona doplata do pelnego kluczyka rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to super

zbedny sarkazm biglaugh.gif

> siur fiata kupi byle leb z ulicy, a delte juz nie.. skoro za

> spryskiwacze do bixenona lancia wymusza doplate, do alarmu

> fabrycznego tez jest wymuszona doplata do pelnego kluczyka

dobrze sa takie same zlosnik.gif

wlasciciele bravo nie musza czuc sie gorsi, za to wlasciciele delty powinni czuc sie oszukani bo przeplacili grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zbedny sarkazm

gdzie? icon_eek.gifgrinser006.gif

> dobrze sa takie same

> wlasciciele bravo nie musza czuc sie gorsi, za to wlasciciele delty

> powinni czuc sie oszukani bo przeplacili

trzeba discounty wieksze stosowac na delte zeby.GIF

mi to kurde nie chce mniej jak 125k za delte wyjsc w konfigu zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dawna jestem fanem "włoszczyzny" ale to co ostatnio wyrabiają z Alfą to ... nie idźcie tą drogą hehe.gif

W stosunku do MiTo, ta nowa Giulietta wygląda ładnie, ale na tle konkurencji wypada przeciętnie. Natomiast przy nowej Astrze, które zawsze uważałem za nudne - wrażenia odwrotne. Co prawda o gustach się nie dyskutuje, ale ...

Dodajmy jeszcze do tego doświadczenia z podejściem serwisu do klienta i potencjalni nabywcy się długo będą zastanawiać nad zakupem tego modelu. Nasuwa się wniosek, że model jest dedykowany do fanatyków marki, bo fanom może zabraknąć zapału. Tylko pojawia się pytanie, ilu ich jeszcze zostało ? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zbyt podobna do Bravo.

No fakt, ma tez 5 drzwi zlosnik.gif Ja żadnego podobienstwa stylistycznego nie widzę. Bravo podobne jest do mydła, a alfa nie hehe.gif

Ma pecha ze pojawia sie w miare w

> podobnym czasie co nowa Astra. I jesli nie dostanie mocnych

> wersji silnikowych (GTA?) to sukcesu raczej nie wroze...

kto by chciał przepłacać za alfę z silnikiem 120 KM grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bedzie sie roznila od Fiata, tak samo jak rozni sie Delta ... czyli

> 80% rzeczy jest ta sama, zwlaszcza tych najstotniejszych, a

> roznice sa jedynie w detalach

Fajnie, ze wypowiadasz sie z taka pewnoscia o rzeczach, o ktorych jak widac nie masz pojecia.

Delta to faktycznie Bravo z przedłuzonym rozstawem osi, a Bravo to Stilo z nowym nadwoziem i wnetrzem oraz minimalnie zmodyfikowana plyta podlogowa. Ilosc wspolnych czesci pomiedzy Stilo i Bravo to cos w okolicach 65%.

Natomiast Giulietta ma mocno przekonstruowana plyte podlogowa i zupelnie zmienione zawieszenie( wielowahacz z tylu) - no ale jak dla ciebie to tylko znaczek... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.