MarekSz Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 to co mi sie w niej podoba, to tylko Felgi .. i cale szczescie, bo bym sie gryzl, ze jest ladniejsza niz Bravo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > to co mi sie w niej podoba, to tylko Felgi moim zdaniem na 100% będzie odsądzana od 'czci i wiary' w markę Palma ostatniej 'prawdziwej' Alfy przejdzie na 159 Ale Włosi to nie Niemcy, nie będą tłuc tego samego nadwozia przez 20 lat jak to jest z Golfem. Ja lubię jak samochód ma 'ładne oczy', niestety Giulietta ma przednie światła jakoś tak chińsko badziewne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > moim zdaniem na 100% będzie odsądzana od 'czci i wiary' w markę > Palma ostatniej 'prawdziwej' Alfy przejdzie na 159 > Ale Włosi to nie Niemcy, nie będą tłuc tego samego nadwozia przez 20 > lat jak to jest z Golfem. > Ja lubię jak samochód ma 'ładne oczy', niestety Giulietta ma przednie > światła jakoś tak chińsko badziewne. mi sie nie do konca podoba to, ze przod robia w stylu 8C ... zeby chociaz wygladal jak 8C, a przy 8C to on nawet nie stal niestety - 159 podoba mi sie o wiele bardziej inna sprawa, ze Giulietta to ... Bravo .. nie to ze to zle, bo ja lubie swoj samochod, ale placic wiecej tylko za znaczek ... chyba mnie to nie przekonuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > Palma ostatniej 'prawdziwej' Alfy przejdzie na 159 > Ale Włosi to nie Niemcy, nie będą tłuc tego samego nadwozia przez 20 > lat jak to jest z Golfem. a propos Niemcy - czy któs czytał ostatni AUTO MOTO, w którym to piszą o pogłoskach, że Machionne (albo jak mu tam) zastanawia się nad sprzedażą AR Volkswagenowi , który ponoć bardzo by chciał ją mieć ze względu na niepowodzenie wypromowania SEATa jako marki premium jak to jest w przypadku AR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > a propos Niemcy - czy któs czytał ostatni AUTO MOTO, w którym to > piszą o pogłoskach, że Machionne (albo jak mu tam) zastanawia > się nad sprzedażą AR Volkswagenowi , który ponoć bardzo by > chciał ją mieć ze względu na niepowodzenie wypromowania SEATa > jako marki premium jak to jest w przypadku AR to tylko plotki... Marchionne powiedzial, ze beda walczyli o utrzymanie Alfy na rynku, chociaz nie bedzie latwo konkurowac z innymi markami. narazie MiTo sprzedaje sie dobrze i wszystko zalezy od tego jak sprzeda sie Giulietta ... jasne ze chcieli by konkurowac z BMW czy Audi robiac sportowe limuzyny, ale na chwile obecna, jak to powiedzial "Musimy ograniczyć aspiracje Alfy, a następnie spróbować ponownie." wiecej na www.AlfaNews.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > wiecej na www.AlfaNews.pl Ty juz tyle tego netu nie czytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 Glulietta jest moim zdaniem odrobinke przebajerowana stylistycznie. Zbyt podobna do Bravo. Ma pecha ze pojawia sie w miare w podobnym czasie co nowa Astra. I jesli nie dostanie mocnych wersji silnikowych (GTA?) to sukcesu raczej nie wroze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 >. I jesli nie dostanie mocnych > wersji silnikowych (GTA?) to sukcesu raczej nie wroze... ma dostac 1750 TBI o mocy 235 KM w wersji Quadrifoglio Verde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > Zbyt podobna do Bravo. Bravo jest przy niej dość obłe, Giulietta ma jednak spore wcięcia po bokach z tyłu. Zresztą różnice będzie najlepiej widać na żywo. > Ma pecha ze pojawia sie w miare w > podobnym czasie co nowa Astra. I jesli nie dostanie mocnych > wersji silnikowych (GTA?) to sukcesu raczej nie wroze... 'Fajni' starają się być już wszyscy, wszyscy mają zegary w tubach, skośne oczy, fantazyjne tylne szyby itp. Alfa wyraźnie ucieka ze stylizacją w coś a'la 8C żeby utrzymać indywidualność marki, ale ktoś w Centro Stile ma kłopoty z fantazją i słabo rozwija temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > to tylko plotki... Marchionne powiedzial, ze beda walczyli o > utrzymanie Alfy na rynku, chociaz nie bedzie latwo konkurowac z > innymi markami. narazie MiTo sprzedaje sie dobrze i wszystko > zalezy od tego jak sprzeda sie Giulietta ... jasne ze chcieli by > konkurowac z BMW czy Audi robiac sportowe limuzyny, ale na > chwile obecna, jak to powiedzial "Musimy ograniczyć aspiracje > Alfy, a następnie spróbować ponownie." > wiecej na www.AlfaNews.pl no i efekty tej walki to właśnie MiTo czy Giuletta. Auta bardzo mocno spokrewnione z Fiatem, czy innymi modelami koncernu (Delta), a niedługo pewnie też z Chryslerem. Tylko przy takiej unifikacji platform i konstrukcji takie marki jak Alfa czy Lancia mają szansę przetrwać. Gdyby robili wszystko samemu ryzyko by było zbyt duże i pewnie by się to nie opłaciło. A indywidualizm takich aut będzie jedynie polegał na ich wyglądzie, czy innych dodatkach, których nie będzie w "biedniejszych" odpowiednikach, typu jakiś mocny silnik, czy jakiś system elektroniczny o mądrze brzmiącym skrócie typu DNA. Czy to dobrze czy źle? Każdy niech osądzi samemu. Na pewno ważna jest stylistyka, bo to głównie ona będzie teraz odróżniać te auta. I moim zdaniem zarówno z Alfą jak i z Lancią trafiają w dziesiątkę. Takie MiTo, Giuletta czy Delta wywołują skrajne emocje, od skrajnego niesmaku do zachwytów, ale mało kto przechodzi obok tych aut obojętnie. I o to właśnie chodzi. Tylko takie samochody nie należy traktować jak jakieś niewiadomo jakie cuda techniki marki premium tylko po prostu ciekawsze, trochę inne odpowiedniki zwykłych aut swoich segmentów (MiTo - odpowiednik GP, czy Giulietta - odpowiednik Bravo) z paroma bajerami więcej, wyróżniające się z tłumu i oczywiście droższe. Moim zdaniem to jest dobry kierunek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > Glulietta jest moim zdaniem odrobinke przebajerowana stylistycznie. > Zbyt podobna do Bravo. Ma pecha ze pojawia sie w miare w > podobnym czasie co nowa Astra. I jesli nie dostanie mocnych > wersji silnikowych (GTA?) to sukcesu raczej nie wroze... Dostanie cenę z księżyca i utopią samochód jak zwykle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > Dostanie cenę z księżyca i utopią samochód jak zwykle bedzie koscic wiecej niz delta pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiat_as Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > Glulietta jest moim zdaniem odrobinke przebajerowana stylistycznie. > Zbyt podobna do Bravo. Ma pecha ze pojawia sie w miare w > podobnym czasie co nowa Astra. I jesli nie dostanie mocnych > wersji silnikowych (GTA?) to sukcesu raczej nie wroze... Mocne wersje chyba i tak stanowią niewielki ułamek sprzedaży - 156 więcej z TSami się sprzedało niż 2,5V6 (przynajmniej sądząc po dostępności teraz na wtórnym rynku). Ważne żeby podstawowe silniki czymś się wyróżniały spośród innych , popularnych w zbliżonych wielkościach. A co do stylistyki to trzeba poczekać na żywo, MiTo na zdj tak sobie się prezentuje, a na żywo bardzo fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > inna sprawa, ze Giulietta to ... Bravo .. nie to ze to zle, bo ja > lubie swoj samochod, ale placic wiecej tylko za znaczek ... > chyba mnie to nie przekonuje nie tylko znaczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > ma dostac 1750 TBI o mocy 235 KM w wersji Quadrifoglio Verde to troche topowa wersje pozostale to: 1.4 TB 120 1.4 TB Multiair 170 1.6 Mjet 105 2.0 Mjet 170 tak ze istny szał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > nie tylko znaczek bedzie sie roznila od Fiata, tak samo jak rozni sie Delta ... czyli 80% rzeczy jest ta sama, zwlaszcza tych najstotniejszych, a roznice sa jedynie w detalach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > bedzie sie roznila od Fiata, tak samo jak rozni sie Delta ... czyli > 80% rzeczy jest ta sama, zwlaszcza tych najstotniejszych, a > roznice sa jedynie w detalach oczywiscie masz/miales delte* i masz/miales* bravo *nieporzebne skreslic uklad napedowy jest ten sam, co raczej nie moze dziwic skoro to ten sam koncern Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > oczywiscie masz/miales delte* i masz/miales* bravo > *nieporzebne skreslic > uklad napedowy jest ten sam, co raczej nie moze dziwic skoro to ten > sam koncern ja rozumiem zaslepienie marka i chec bycia indywidalista przez posiadanie Alfy, ale MiTo czy tez Giulietta z indywidualizmem zbyt wiele wspolnego nie maja.. tak samo Delta to wciaz Fiat, tylko w innym opakowaniu ... nieco przemodelowanym ... ja nie mowie ze to cos zlego, ze dzisiejsza Alfa to Fiat.... ale smieszy mnie to swiete oburzenie gdy ktos cos napisze na nowe Alfy a czym jezdze mozesz sobie sprawdzic w profilu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > ja rozumiem zaslepienie marka i chec bycia indywidalista przez > posiadanie Alfy, a MiTo czy tez Giulietta z indywidualizmem zbyt > wspolnego nie maja.. tak samo Delta yhm, no ciekwe > a czym jezdze mozesz sobie sprawdzic w profilu pytam czy jezdziles delta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > pytam czy jezdziles delta ofkros ja naturlisz, jako ze w salonie gdzie kupilem Fiata maja rowniez Lancie starali sie mnie przekonac ze lepiej kupic Lancie... bo to klasa sama w sobie ale dla mnie wiekszy rozstaw osi to jeszcze za malo zeby samochod nazywac czyms nowym i innym no ale jesli dzieki temu ktos poczuje sie lepiej to niech bedzie, ze nowe Alfy i Lancia maja dusze i 99% elementow jest inna niz w Fiatach na ktorych je zbudowano i ogolnie Fiat jest dla pospulstwa, a Alfa dla wybrancow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 no ja uzytkowalem oba- nie kozystajac z jazd testowych wg mnie sa to inne auta-przeznaczone dla innych grup klientow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > no ja uzytkowalem oba- nie kozystajac z jazd testowych to super > wg mnie sa to inne auta-przeznaczone dla innych grup klientow siur fiata kupi byle leb z ulicy, a delte juz nie.. skoro za spryskiwacze do bixenona lancia wymusza doplate, do alarmu fabrycznego tez jest wymuszona doplata do pelnego kluczyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > to super zbedny sarkazm > siur fiata kupi byle leb z ulicy, a delte juz nie.. skoro za > spryskiwacze do bixenona lancia wymusza doplate, do alarmu > fabrycznego tez jest wymuszona doplata do pelnego kluczyka dobrze sa takie same wlasciciele bravo nie musza czuc sie gorsi, za to wlasciciele delty powinni czuc sie oszukani bo przeplacili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > zbedny sarkazm gdzie? > dobrze sa takie same > wlasciciele bravo nie musza czuc sie gorsi, za to wlasciciele delty > powinni czuc sie oszukani bo przeplacili trzeba discounty wieksze stosowac na delte mi to kurde nie chce mniej jak 125k za delte wyjsc w konfigu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > gdzie? > trzeba discounty wieksze stosowac na delte > mi to kurde nie chce mniej jak 125k za delte wyjsc w konfigu bo jak bierzesz wszystko co popadnie to takie efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > bo jak bierzesz wszystko co popadnie to takie efekty 1.9ts mj z dodatkami ktore sa niezbedne do jazdy typu biksenon itp itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > 1.9ts mj z dodatkami ktore sa niezbedne do jazdy > typu biksenon itp itp to są fanaberie a nie niezbędne rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2010 > to są fanaberie a nie niezbędne rzeczy dla kazdego cos innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2010 Od dawna jestem fanem "włoszczyzny" ale to co ostatnio wyrabiają z Alfą to ... nie idźcie tą drogą W stosunku do MiTo, ta nowa Giulietta wygląda ładnie, ale na tle konkurencji wypada przeciętnie. Natomiast przy nowej Astrze, które zawsze uważałem za nudne - wrażenia odwrotne. Co prawda o gustach się nie dyskutuje, ale ... Dodajmy jeszcze do tego doświadczenia z podejściem serwisu do klienta i potencjalni nabywcy się długo będą zastanawiać nad zakupem tego modelu. Nasuwa się wniosek, że model jest dedykowany do fanatyków marki, bo fanom może zabraknąć zapału. Tylko pojawia się pytanie, ilu ich jeszcze zostało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2010 > Zbyt podobna do Bravo. No fakt, ma tez 5 drzwi Ja żadnego podobienstwa stylistycznego nie widzę. Bravo podobne jest do mydła, a alfa nie Ma pecha ze pojawia sie w miare w > podobnym czasie co nowa Astra. I jesli nie dostanie mocnych > wersji silnikowych (GTA?) to sukcesu raczej nie wroze... kto by chciał przepłacać za alfę z silnikiem 120 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2010 > kto by chciał przepłacać za alfę z silnikiem 120 KM Jesli ktos patrzy z tej perspektywy to powinien sobie kupic Lanosa Posiadanie scudetto to jest pewien wirus ktorym mozna sie zarazic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus_krk Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 > to co mi sie w niej podoba, to tylko Felgi .. i cale szczescie, bo > bym sie gryzl, ze jest ladniejsza niz Bravo przeciez jest ladniejsza od Bravo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus_krk Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 > bedzie sie roznila od Fiata, tak samo jak rozni sie Delta ... czyli > 80% rzeczy jest ta sama, zwlaszcza tych najstotniejszych, a > roznice sa jedynie w detalach Fajnie, ze wypowiadasz sie z taka pewnoscia o rzeczach, o ktorych jak widac nie masz pojecia. Delta to faktycznie Bravo z przedłuzonym rozstawem osi, a Bravo to Stilo z nowym nadwoziem i wnetrzem oraz minimalnie zmodyfikowana plyta podlogowa. Ilosc wspolnych czesci pomiedzy Stilo i Bravo to cos w okolicach 65%. Natomiast Giulietta ma mocno przekonstruowana plyte podlogowa i zupelnie zmienione zawieszenie( wielowahacz z tylu) - no ale jak dla ciebie to tylko znaczek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.