Luke16 Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 Pojawiam się u was na forum bo mam pewien mały problem... mianowicie... W tym momencie posiadam fiata bravo 1.9 JTD GT 105 GT z 1998 roku (pierwsza rejestracja 1999)... Na niego nigdy sobie nie narzekałem ale robie teraz tygodniowo może z 40km i raczej boje się że on się prędzej rozleci od niejeżdżenia niż od tych 40km.... Teraz mam oryginalnie 104 tyś km przejechane... ja uważam że diesel musi jeździć a nie stać i dlatego zastanawiam się nad sprzedażą tego samochodu... Kolejnym powodem jest sztywność zawieszenia.... mianowicie nie na polskie drogi auto trzyma się drogi jak przylepione ale jadąc po takich boczniejszych drogach aż kręgosłup człowieka zaczyna boleć... Wpadło mi w oko megane coupe właśnie z silnikiem 2.0 2000rok od znajomego z przebiegiem 143 tyś km... Jak to jest w megane z zawieszeniem też jest takie sztywne?? Jak z awaryjnością/zrywnością/spalaniem tego silnika jest?? No i podstawowe pytanie czy opłaca się zamienić/kupować megane za bravo??? Czy lepiej zostawić sprawdzonego fiacika?? P.S. Jeżdżę służbowym clio 1.2 plus gaz z 1998 roku w tym momencie nakręcone ma 330 tyś km... I nie ma łatwych warunków do jazdy i to auto śmiga aż miło ... no i zawieszenie znacznie lepsze od tego z mojego bravo... i dlatego tak jakoś przysżło mi do głowy renault przez to niezawodne clio właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 > Pojawiam się u was na forum bo mam pewien mały problem... > mianowicie... W tym momencie posiadam fiata bravo 1.9 JTD GT 105 > GT z 1998 roku (pierwsza rejestracja 1999)... Na niego nigdy > sobie nie narzekałem ale robie teraz tygodniowo może z 40km i > raczej boje się że on się prędzej rozleci od niejeżdżenia niż od > tych 40km.... Teraz mam oryginalnie 104 tyś km przejechane... ja > uważam że diesel musi jeździć a nie stać i dlatego zastanawiam > się nad sprzedażą tego samochodu... Kolejnym powodem jest > sztywność zawieszenia.... mianowicie nie na polskie drogi auto > trzyma się drogi jak przylepione ale jadąc po takich > boczniejszych drogach aż kręgosłup człowieka zaczyna boleć... > Wpadło mi w oko megane coupe właśnie z silnikiem 2.0 2000rok od > znajomego z przebiegiem 143 tyś km... Jak to jest w megane z > zawieszeniem też jest takie sztywne?? Jak z > awaryjnością/zrywnością/spalaniem tego silnika jest?? No i > podstawowe pytanie czy opłaca się zamienić/kupować megane za > bravo??? Czy lepiej zostawić sprawdzonego fiacika?? > P.S. Jeżdżę służbowym clio 1.2 plus gaz z 1998 roku w tym momencie > nakręcone ma 330 tyś km... I nie ma łatwych warunków do jazdy i > to auto śmiga aż miło ... no i zawieszenie znacznie lepsze od > tego z mojego bravo... i dlatego tak jakoś przysżło mi do głowy > renault przez to niezawodne clio właśnie Nie wiem jak coupe,ale w HB jest komfortowa zawiecha a amory mam gazowe Silniki mają dobre ,zalezy w jakim stanie ta megana musisz przemysleć,nie jest to audi że jedziesz spokojnie ,ale pierdoły sie zdarzają. moje spalanie w 10l sie mieszcze i w trasie 6 . To jest 2.0 16V? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 To 2.0 w Coupecie to IDE, czy jeszcze normalny silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke16 Napisano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 IDE a co to wogóle znaczy bo nie miałem z takim czymś doczynienia nigdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blizniak1435053579 Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 Bezpośredni wtrysk benzyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek_P Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 > IDE a co to wogóle znaczy bo nie miałem z takim czymś doczynienia nigdy IDE to mocno awaryjny silnik. Należy unikać. Zwykły 2.0 8v 115KM można smiało polecić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 > IDE to mocno awaryjny silnik. Należy unikać. Zwykły 2.0 8v 115KM > można smiało polecić. 16v 150 konne też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 > IDE a co to wogóle znaczy bo nie miałem z takim czymś doczynienia > nigdy Tak jak koledzy napisali bezpośredni wtrysk benzyny, niecieszący się najlepszą opinią. Wydaje mi się, że z 2000 to musi być to, chyba, że to stara buda 1999 rejestrowana w 2000 po raz pierwszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke16 Napisano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 dobra to jest ta megana http://www.allegro.pl/item877354382_renault_megane_coupe_2_0_ide_skora_2000r.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 > dobra to jest ta megana > http://www.allegro.pl/item877354382_renault_megane_coupe_2_0_ide_skora_2000r.html Po zdjęciach wygląda ok. Przód na dwukomorowych lampach, końcówka 2000 to powinna być bo grill już jest z chromowaną obwódką. Zderzak tył taki jak powinien być w Phase2 Tylne nadkole przy progach przyrdzewiałe czyli standard w tych samochodach. Tylna klapa ze spojlerem czyli jak w 2.0 powinno być Jeżeli Ci się podoba to przed zakupem do ASO na podpięcie kompa, jak wszystko będzie ok, można się zastanowić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 > Po zdjęciach wygląda ok. Przód na dwukomorowych lampach, końcówka > 2000 to powinna być bo grill już jest z chromowaną obwódką. > Zderzak tył taki jak powinien być w Phase2 > Tylne nadkole przy progach przyrdzewiałe czyli standard w tych > samochodach. Tylna klapa ze spojlerem czyli jak w 2.0 powinno > być > Jeżeli Ci się podoba to przed zakupem do ASO na podpięcie kompa, jak > wszystko będzie ok, można się zastanowić. Lampy to mam tez dwukomorowe,i z grilem chromowanym ale w HB. Robili jeszce zwykłe jednokomorowe lampy z H4 jak u tescia (99r). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 > Lampy to mam tez dwukomorowe,i z grilem chromowanym ale w HB. > Robili jeszce zwykłe jednokomorowe lampy z H4 jak u tescia (99r). Chyba w classicu po liftingu była dalej jednokomorowa na H4. Na 100% widziałem takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke16 Napisano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 ale warto się przejechać i oglądać ją?? Co do lamp to ja w bravo też mam inne niż standardowe bo od mareii soczewki i można sądzić że było walnięte A było ale naprawdę delikatnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 > ale warto się przejechać i oglądać ją?? Jeżeli Ci się podoba i nie musisz po nią jechać 200 kilometrów to tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 > dobra to jest ta megana > http://www.allegro.pl/item877354382_renault_megane_coupe_2_0_ide_skora_2000r.html IDE czyli jak pisali koledzy bezposredni wtrysk, takze raczej szukałbym czegos zwykłego bo jak coś padnie to ciężej będzie speca znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.