jozek Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 że tak zapytam nieskromnie taka 1,4 8v (75KM) + LPG 2001r. - 9000 zl przyznam że nawet nie siedziałem w tym wynalazku część osób puszcza pawia na widok thalii, mi sie nawet widzi to jak, warto w takie coś się pchać ? cały czas się zastanawiam, czy warto dopłacić ze 3kPLN i nie kupować lanosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > że tak zapytam nieskromnie > taka 1,4 8v (75KM) + LPG > 2001r. - 9000 zl > przyznam że nawet nie siedziałem w tym wynalazku > część osób puszcza pawia na widok thalii, mi sie nawet widzi > to jak, warto w takie coś się pchać ? > cały czas się zastanawiam, czy warto dopłacić ze 3kPLN i nie kupować > lanosa Chcesz kupic Lanosa za 12tys? Ojciec ma Thalie 1,2 z 2007r. 100tys przejechane i zadnego problemu:) Aczkwoleiek to jest raczej samochod do jezdzenia po miescie, bo w trasie jak dla mnie to za maly i nizbyt wygodny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 u mnie w robocie 1.5 dCi 65 KM mają po 200 - 250 tyś i poza standardowym serwisem nic nie strzeliło, walnęło czy tam popsuło się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > Chcesz kupic Lanosa za 12tys? 9 - 3 = 6 > Ojciec ma Thalie 1,2 z 2007r. 100tys przejechane dużo jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 skłaniałbym się jednak ku LPG dlatego interesują mnie silniki 8v bo tam bez problemu założę IIgen do 16v i plastikowego kolektora nie jest wskazane. najwięcej jeżdżę po mieście i właśnie II gen będzie najlepsza (teraz się sprawdza). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > 9 - 3 = 6 > dużo jeździ No jakies 35-40 tys rocznie, ale w cyklu mieszanym srednie spalanie ma okolo 7,5-7,8 litra i wcale duzo nie jezdzi po miescie... Ale darowanemu koniowi sie w zeby nie zaglada Ja bym mimo wszystko szukal raczej jakiegos 1,4 bo tego trzeba mocno krecic a wtedy swoje spali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > No jakies 35-40 tys rocznie, ale w cyklu mieszanym srednie spalanie > ma okolo 7,5-7,8 litra i wcale duzo nie jezdzi po miescie... > Ale darowanemu koniowi sie w zeby nie zaglada > Ja bym mimo wszystko szukal raczej jakiegos 1,4 bo tego trzeba mocno > krecic a wtedy swoje spali... 1,4 8v na samej benie powinno mało palić. ja jak założe kapelusz to w zimie mam 8,8-9l w miescie,latem 8,3. Te 7,5 powinna palic ale fakt z gazem bedzie tanio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > taka 1,4 8v (75KM) + LPG ten silnik jest genialny. Miałem megane z 1.4 8v idobiłem nią do 350kkm (bez żadnego remontu, nawet zdjęcia głowicy) i gdybym nie przegrzał, jestem pewien, że posłużyłby jeszcze sporo więcej. Wszystko na gazie I gen Olej lałem tani minerał, zmiana co 15kkm, auto często ciągło przyczepkę, jak dorwał je mój brat, to zawsze musiał zrobić zrywa, pocisnać do odcinki etc (taki już typ człowieka ). I silnik do chwili feralnego dnia przegrzania gdzieś w okolicy 280-300kkm) nie brał kropli oleju między wymianami Także to będzie zapewne jedna z najtrwalszych części tego auta . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozetjot Napisano 11 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2010 Poszperaj w archiwum; niedawno było pisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek_P Napisano 12 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2010 Co by nie mówić o urodzie "chudej", to ze wzgledu na zastosowanie samych starszych, a przez to dobrze sprawdzonych rozwiązań jest to najmniej awaryjny model Renault ostatniej dekady. Wiec jeśli spełnia kryteria to zdecydowanie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.