lukanio Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 Bry wieczór... 1) autko prowadzi się jak po sznurku, nic nie ściąga czy to przy 50 czy przy 150kmph, hamowanie też ok, tylko ta kierownica...kilkanaście mm przekręcona w prawo, no jak mnie to wkurza, zbieżność, czy gdzie indziej szukać przyczyny? wiela kosztuje ustawienie zbieżności w misku w ASO np. 2) normalne jest to że w actualu z 2004 roku centralny działa tylko z zamka w drzwiach kierowcy?, w drzwiach pasażera owszem kręci się ale nic nie działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 > Bry wieczór... > 1) autko prowadzi się jak po sznurku, nic nie ściąga czy to przy 50 > czy przy 150kmph, hamowanie też ok, tylko ta > kierownica...kilkanaście mm przekręcona w prawo, no jak mnie to > wkurza, zbieżność, czy gdzie indziej szukać przyczyny? wiela > kosztuje ustawienie zbieżności w misku w ASO np. Cuś nie tak , jedź na geometrię , koszt nie powinien przekroczyć 100zł > 2) normalne jest to że w actualu z 2004 roku centralny działa tylko z > zamka w drzwiach kierowcy?, w drzwiach pasażera owszem kręci się > ale nic nie działa? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 > Bry wieczór... > 1) autko prowadzi się jak po sznurku, nic nie ściąga czy to przy 50 > czy przy 150kmph, hamowanie też ok, tylko ta > kierownica...kilkanaście mm przekręcona w prawo, no jak mnie to > wkurza, zbieżność, czy gdzie indziej szukać przyczyny? wiela > kosztuje ustawienie zbieżności w misku w ASO np. ceny rożne u mnie od 50 pln do 150 pln - dam Ci radę -poszukaj serwisu któy zajmuje sie głównie geometrią! > 2) normalne jest to że w actualu z 2004 roku centralny działa tylko z > zamka w drzwiach kierowcy?, w drzwiach pasażera owszem kręci się > ale nic nie działa? norma - wsio oki wszystkie tak mają ponieważ sterownik master jest tylko po stronie kierowcy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukanio Napisano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 > norma - wsio oki wszystkie tak mają ponieważ sterownik master jest > tylko po stronie kierowcy! no to takie trochę bez sensu, bo żeby np otworzyć prawe drzwi, żeby wyjąć coś z kieszeni w drzwiach muszę zapitalać naokoło auta co by go otworzyć mogło by się chociaz te jedne drzwi otworzyć a z geometrią pdojadę, bo jak mówię, w prowadzeniu problemów nie ma żadnych tylko wygląda to tak sobie...auto kupione w środę z przebiegiem 54200km po przejechałem 1300km i w sumie dopiero po kilkuset zwróciełem na to dopiero uwagę, letnie koła nie zjechane ani od wewnątrz ani od zewnątrz, dziwny kwiatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 > no to takie trochę bez sensu, bo żeby np otworzyć prawe drzwi, żeby > wyjąć coś z kieszeni w drzwiach muszę zapitalać naokoło auta co > by go otworzyć mogło by się chociaz te jedne drzwi otworzyć ciesz się że masz co otworzyć bo od Active w górę nie ma zamka po stronie pasażera > a z geometrią pdojadę, bo jak mówię, w prowadzeniu problemów nie ma > żadnych tylko wygląda to tak sobie...auto kupione w środę z > przebiegiem 54200km po przejechałem 1300km i w sumie dopiero po > kilkuset zwróciełem na to dopiero uwagę, letnie koła nie > zjechane ani od wewnątrz ani od zewnątrz, dziwny kwiatek zobacz czy opony masz kierunkowe jak nie to zamień koła przednie miejscami- może czasem pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukanio Napisano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 > zobacz czy opony masz kierunkowe jak nie to zamień koła przednie > miejscami- może czasem pomóc Przód do tyłu mogę zamienić jedynie bo opony kierunki są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hulajnoga10 Napisano 1 Marca 2010 Udostępnij Napisano 1 Marca 2010 Jeśli chodzi o zbieżność to mam to samo. Zbieżność jest w porządku ale kierownica jest trochę w prawo. Po zakupie auta pojechałem na stacje diagnostyczną i ustawili koła. Jednak po wyjechaniu ze stacji kierownica była skrzywiona. Wróciłem spowrotem i gość powiedział, że nie wie co jest tego powodem. Teraz zdałem sobie z tego sprawę, że kłamał bo nie chciało mu się ustawiać tego od nowa. Wtedy jest troche więcej pracy bo trzeba kombinować, korygować skręt kierownicy. Jednym słowem, powiedz im na stacji o co chodzi i dadzą sobie z tym radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukanio Napisano 1 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2010 Teraz zdałem sobie > z tego sprawę, że kłamał bo nie chciało mu się ustawiać tego od > nowa. Wtedy jest troche więcej pracy bo trzeba kombinować, > korygować skręt kierownicy. Jednym słowem, powiedz im na stacji > o co chodzi i dadzą sobie z tym radę. Pracy to w sumie więcej nie jest, blokuje się kierownice w ustawieniu na wprost i drążkami kierowniczymi jedzie równo aż koła sie wyprostują, pod warunkiem, że tylko to jest posypane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 1 Marca 2010 Udostępnij Napisano 1 Marca 2010 > Teraz zdałem sobie > Pracy to w sumie więcej nie jest, blokuje się kierownice w ustawieniu > na wprost i drążkami kierowniczymi jedzie równo aż koła sie > wyprostują, pod warunkiem, że tylko to jest posypane no i tu jest sedno sprawy- najpierw sprawdź zawieszenie - głównie stan wahaczy pod kątem luzów. Szczególnie np przy pomocy np łyżki do kół sprawdź luzy na tulejkach metalowo-gumowych mocujących wahacz do podwozia- czasem bywa iż niby luzu nie ma lecz jak poruszasz to okazuje sie iż guma tulei uległa rozwulkanizoawaniu. Efekt- na postoju oki natomiast podczas jazdy geometria się zmienia i autko nie jedzie jak powinno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukanio Napisano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 No i po bólu. Szybki telefon, wizyta w Carserwisie w Warszawie, przetrzepane zawieszenie - wszystko ok, więc korekta zbieżności i już wszystko jak ta lala, autko jedzie jak po sznurku a kierownica w końcu w normalnej pozycji i mnie nie drażni Koszt - 158 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.