Skocz do zawartości

Zbieżność + centralny zamek


lukanio

Rekomendowane odpowiedzi

Bry wieczór...

1) autko prowadzi się jak po sznurku, nic nie ściąga czy to przy 50 czy przy 150kmph, hamowanie też ok, tylko ta kierownica...kilkanaście mm przekręcona w prawo, no jak mnie to wkurza, zbieżność, czy gdzie indziej szukać przyczyny? wiela kosztuje ustawienie zbieżności w misku w ASO np.

2) normalne jest to że w actualu z 2004 roku centralny działa tylko z zamka w drzwiach kierowcy?, w drzwiach pasażera owszem kręci się ale nic nie działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bry wieczór...

> 1) autko prowadzi się jak po sznurku, nic nie ściąga czy to przy 50

> czy przy 150kmph, hamowanie też ok, tylko ta

> kierownica...kilkanaście mm przekręcona w prawo, no jak mnie to

> wkurza, zbieżność, czy gdzie indziej szukać przyczyny? wiela

> kosztuje ustawienie zbieżności w misku w ASO np.

Cuś nie tak , jedź na geometrię , koszt nie powinien przekroczyć 100zł

> 2) normalne jest to że w actualu z 2004 roku centralny działa tylko z

> zamka w drzwiach kierowcy?, w drzwiach pasażera owszem kręci się

> ale nic nie działa?

Tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bry wieczór...

> 1) autko prowadzi się jak po sznurku, nic nie ściąga czy to przy 50

> czy przy 150kmph, hamowanie też ok, tylko ta

> kierownica...kilkanaście mm przekręcona w prawo, no jak mnie to

> wkurza, zbieżność, czy gdzie indziej szukać przyczyny? wiela

> kosztuje ustawienie zbieżności w misku w ASO np.

ceny rożne u mnie od 50 pln do 150 pln - dam Ci radę -poszukaj serwisu któy zajmuje sie głównie geometrią!

> 2) normalne jest to że w actualu z 2004 roku centralny działa tylko z

> zamka w drzwiach kierowcy?, w drzwiach pasażera owszem kręci się

> ale nic nie działa?

norma - wsio oki wszystkie tak mają ponieważ sterownik master jest tylko po stronie kierowcy! waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> norma - wsio oki wszystkie tak mają ponieważ sterownik master jest

> tylko po stronie kierowcy!

no to takie trochę bez sensu, bo żeby np otworzyć prawe drzwi, żeby wyjąć coś z kieszeni w drzwiach muszę zapitalać naokoło auta co by go otworzyć rotfl.gif mogło by się chociaz te jedne drzwi otworzyć

a z geometrią pdojadę, bo jak mówię, w prowadzeniu problemów nie ma żadnych tylko wygląda to tak sobie...auto kupione w środę z przebiegiem 54200km po przejechałem 1300km i w sumie dopiero po kilkuset zwróciełem na to dopiero uwagę, letnie koła nie zjechane ani od wewnątrz ani od zewnątrz, dziwny kwiatek wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to takie trochę bez sensu, bo żeby np otworzyć prawe drzwi, żeby

> wyjąć coś z kieszeni w drzwiach muszę zapitalać naokoło auta co

> by go otworzyć mogło by się chociaz te jedne drzwi otworzyć

ciesz się że masz co otworzyć bo od Active w górę nie ma zamka po stronie pasażera grinser006.gif

> a z geometrią pdojadę, bo jak mówię, w prowadzeniu problemów nie ma

> żadnych tylko wygląda to tak sobie...auto kupione w środę z

> przebiegiem 54200km po przejechałem 1300km i w sumie dopiero po

> kilkuset zwróciełem na to dopiero uwagę, letnie koła nie

> zjechane ani od wewnątrz ani od zewnątrz, dziwny kwiatek

zobacz czy opony masz kierunkowe jak nie to zamień koła przednie miejscami- może czasem pomóc ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o zbieżność to mam to samo. Zbieżność jest w porządku ale kierownica jest trochę w prawo. Po zakupie auta pojechałem na stacje diagnostyczną i ustawili koła. Jednak po wyjechaniu ze stacji kierownica była skrzywiona. Wróciłem spowrotem i gość powiedział, że nie wie co jest tego powodem. Teraz zdałem sobie z tego sprawę, że kłamał bo nie chciało mu się ustawiać tego od nowa. Wtedy jest troche więcej pracy bo trzeba kombinować, korygować skręt kierownicy. Jednym słowem, powiedz im na stacji o co chodzi i dadzą sobie z tym radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz zdałem sobie

> z tego sprawę, że kłamał bo nie chciało mu się ustawiać tego od

> nowa. Wtedy jest troche więcej pracy bo trzeba kombinować,

> korygować skręt kierownicy. Jednym słowem, powiedz im na stacji

> o co chodzi i dadzą sobie z tym radę.

Pracy to w sumie więcej nie jest, blokuje się kierownice w ustawieniu na wprost i drążkami kierowniczymi jedzie równo aż koła sie wyprostują, pod warunkiem, że tylko to jest posypane wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Teraz zdałem sobie

> Pracy to w sumie więcej nie jest, blokuje się kierownice w ustawieniu

> na wprost i drążkami kierowniczymi jedzie równo aż koła sie

> wyprostują, pod warunkiem, że tylko to jest posypane

no i tu jest sedno sprawy- najpierw sprawdź zawieszenie - głównie stan wahaczy pod kątem luzów. Szczególnie np przy pomocy np łyżki do kół sprawdź luzy na tulejkach metalowo-gumowych mocujących wahacz do podwozia- czasem bywa iż niby luzu nie ma lecz jak poruszasz to okazuje sie iż guma tulei uległa rozwulkanizoawaniu. Efekt- na postoju oki natomiast podczas jazdy geometria się zmienia i autko nie jedzie jak powinno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i po bólu. Szybki telefon, wizyta w Carserwisie w Warszawie, przetrzepane zawieszenie - wszystko ok, więc korekta zbieżności i już wszystko jak ta lala, autko jedzie jak po sznurku a kierownica w końcu w normalnej pozycji i mnie nie drażni yay.gif

Koszt - 158 zł icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.