Tribal Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 Jak w temacie które z dostępnych sprężyn są najtwardsze aha chodzi o sprężyny tylne ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > Jak w temacie które z dostępnych sprężyn są najtwardsze aha chodzi o > sprężyny tylne ??? miałem juz kilka sprezyn i stwierdzam ze H&R byly najtwardsze , jedni mówią ze OMP sa dosc twarde ale jednak to nie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_MM Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 a tak sie dolacze do pytania i zapytam co myslicie o sprezynach Ventura ? Jakie to ma wogole obnizenie tzn z jakimi obnizeniami wychodzilo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > Jak w temacie które z dostępnych sprężyn są najtwardsze aha chodzi o > sprężyny tylne ??? H&R-35mm i Lesjofors -40mm te drugie zastąpiłem eibachem i ....niedługo wlatuje znowu lesjofors Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > H&R-35mm i Lesjofors -40mm > te drugie zastąpiłem eibachem i ....niedługo wlatuje znowu lesjofors czyli jak chciał bym niżej to tylko cięcie pozostaje ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > Jak w temacie które z dostępnych sprężyn są najtwardsze aha chodzi o > sprężyny tylne ??? sproboj sie skontaktowac z firmą POLSPRING w miare tani i dobry produkt , H&R były git ale nie raz słyszałem ze komus pękła, mi pękła z pdzodu i z tylu co dziwne przednia pękła sama z siebie w nocy w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > czyli jak chciał bym niżej to tylko cięcie pozostaje ?? tył wszyscy tną ..przód FK, polspring lub gwint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > H&R-35mm i Lesjofors -40mm > te drugie zastąpiłem eibachem i ....niedługo wlatuje znowu lesjofors a gdzie je dostane ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > miałem juz kilka sprezyn i stwierdzam ze H&R byly najtwardsze , > jedni mówią ze OMP sa dosc twarde ale jednak to nie to samo ja u siebie mam H&R i mialem porownanie z bob_bestem z OMP oraz z ostatnio z dymciem (FK60/40 + pzm) i M_L_O_D_Y'm (FK40/40) i z całą pewnością moge powiedziec ze moje H&R sa duzo bardziej miekkie niż kazdego z nich........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > ja u siebie mam H&R i mialem porownanie z bob_bestem z OMP oraz z > ostatnio z dymciem (FK60/40 + pzm) i M_L_O_D_Y'm (FK40/40) i z > całą pewnością moge powiedziec ze moje H&R sa duzo bardziej > miekkie niż kazdego z nich........ w takim razie cos jest nie tak moje przyjechały z germandii na cc, nie miały gęstych zwojów, i były zrobione z duuzo szerszego drutu niż omp czy polspring hmm moze jakis inszy model niz twoj ?? bo naprawde u mnie auto było nie do ugięcia z tyłu a amory byly pzm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > w takim razie cos jest nie tak moje przyjechały z germandii na cc, > nie miały gęstych zwojów, i były zrobione z duuzo szerszego > drutu niż omp czy polspring > hmm moze jakis inszy model niz twoj ?? bo naprawde u mnie auto było > nie do ugięcia z tyłu a amory byly pzm a ja swoje sam przywiozłem też z Niemiec w oryginalnym pudle z TÜV, oryginalne malowanie (ciemno szare) + białe napisy (oznaczenia dokładnie takie jak na stronie producenta). Mój model to typowo progresywne springi - posiadają i gęste i rzadsze zwoje - foto "luzem" niestety nie mam Średnicy drutu nie jestem w stanie Ci dokładnej podać ale jak chcesz to mogę pomierzyć suwmiarka...... Wiem że do punto II wychodziły 2 typy H&R jedne malowane na szaro drugie na pomarańczowo (chyba) i te pomarańczowe to ponoć beton straszny. Z tego co wiem to do cc i sc wychodził tylko 1 typ -35/-35 w kolorze ciemno szarym....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 Witam dołącze się do wątku, też poszukuje twardszych spręzyn tylnich posiadam czerwone gtcupline -35 są opcięte o dwa zwoje i wsadzone 3 gumy a poszukuje spręzyn -60 tylnich bo nie che już więcej tych gum gdyż się niestety wyślizgują chyba że ktoś zastosował sprężyny z innych aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 Ja przez jakiś czas jeździłem na takich (cięte chyba 1,5 zwoju) i twardo było. Jakby ktoś potrzebował, to mogę je sprzedać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > Ja przez jakiś czas jeździłem na takich (cięte chyba 1,5 zwoju) i > twardo było. Jakby ktoś potrzebował, to mogę je sprzedać. lesjofors wygląda podobnie (nie progers, nie ciety) i tez są twarde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > Ja przez jakiś czas jeździłem na takich (cięte chyba 1,5 zwoju) i > twardo było. Jakby ktoś potrzebował, to mogę je sprzedać. oooo takie właśnie chyba mam ale zero ciecia i całkiem przyjemne i komfortowe bym powiedział do tego amory b4. A Ty jakie amory do nich miales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 8 Marca 2010 Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 > oooo takie właśnie chyba mam ale zero ciecia i całkiem przyjemne i > komfortowe bym powiedział do tego amory b4. > A Ty jakie amory do nich miales? Ja jeździłem z nimi na Bilsteinie B6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.