Skocz do zawartości

[licznik siena] czy zegary ze sieny benzyna a diesel


LeoLepsi

Rekomendowane odpowiedzi

... mają różne wyprowadzenia na obrotomierz? Bo wpiąłem zegary z diesla ze sieny w miejsce zegarów z benzyny ze sieny, i obrotek ani drgnie, pomimo, że działał bez problemu. I zastanawiam się, czy zegary z diesla mają inaczej zrobiony obrotek , że nie chce działać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... mają różne wyprowadzenia na obrotomierz? Bo wpiąłem zegary z

> diesla ze sieny w miejsce zegarów z benzyny ze sieny, i obrotek

> ani drgnie, pomimo, że działał bez problemu. I zastanawiam się,

> czy zegary z diesla mają inaczej zrobiony obrotek , że nie chce

> działać?

w pb sygnał idzie z cewki, natomiast w on sygnał śmiga z impulsatora w skrzyni

stąd potrzeba przerobienia zegarów UTD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w pb sygnał idzie z cewki, natomiast w on sygnał śmiga z impulsatora

> w skrzyni

> stąd potrzeba przerobienia zegarów UTD

no dobra, ale dla licznika wsio ryba skąd sygnał, byle był odpowiedni.

nie wiem, czy tak się różnią poziomy sygnałów, że obrotek z diesla nie zadziała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no dobra, ale dla licznika wsio ryba skąd sygnał, byle był

> odpowiedni.

> nie wiem, czy tak się różnią poziomy sygnałów, że obrotek z diesla

> nie zadziała?

sygnał z cewki to zupełnie co innego jak sygnał z impulsatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli co, różni się poziomem napieć ? czym ?

Buddo, co ja pieprze, sygnał w pb z obrotka leci z cewki, natomiast w dieslu nie ma cewki stąd leci najprawdopodobniej ze specjalnego czujnika przy kole zamachowym bądź z kompa

impulsator jest od wskaźnika prędkości

przy sygnale z cewki, kablem do obrotomierza idzie tyle kopnięć ile razy pojawia się iskra na świecy, w dieslu natomiast sygnał ilości obrotów koła zamachowego jest wzmacniany przez jakieś cuda, jakiś mnożnik, i dopiero później podawany na obrotomierz, stąd obrotomierze z on nie działają w pb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli co, różni się poziomem napieć ? czym ?

w klasycznym obrotomierzu dla silnika benzynowego 4 cylindrowego z pojedynczą cewką masz 2 impulsy na obrót wału.

czujnik obrotów w dieslu umieszczony jest na kole zamachowym i ilość impulsów równa jest ilości zębów na nim

(czyli sto kilkadziesiąt na jeden obrót wału korbowego).

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w klasycznym obrotomierzu dla silnika benzynowego 4 cylindrowego z

> pojedynczą cewką masz 2 impulsy na obrót wału.

> czujnik obrotów w dieslu umieszczony jest na kole zamachowym i ilość

> impulsów równa jest ilości zębów na nim

> (czyli sto kilkadziesiąt na jeden obrót wału korbowego).

> pozdr

jeśli tak, to ma prawo nie działać...

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.