LeoLepsi Napisano 24 Marca 2010 Udostępnij Napisano 24 Marca 2010 wszystkie kłopoty z paliwem, które mam, z ciśnieniem paliwa, wynikają z syfu w baku. Muszę zatem wypłukać zbiornik. Podpowie ktoś jak wyjąć bak, żeby się za mocno nie namęczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianBAD Napisano 24 Marca 2010 Udostępnij Napisano 24 Marca 2010 > wszystkie kłopoty z paliwem, które mam, z ciśnieniem paliwa, wynikają z syfu w baku. Muszę zatem > wypłukać zbiornik. Podpowie ktoś jak wyjąć bak, żeby się za mocno nie namęczyć? na Kanał go ( w sensie uniaka ) i od spodu bak jest przykręcony 3 śrubami do budy, zaznaczyłem ci na obrazku gdzie szukać śrub . wcześniej jednak zanim baz zaczniesz wykręcać odepnij zasilanie pompy i wskaźniki poziomu paliwa, po odkręceniu baku musisz jeszcze odczepić wąż do wlewania paliwka oraz mniejszy wężyk do odpowietrzania baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2010 > na Kanał go ( w sensie uniaka ) i od spodu bak jest przykręcony 3 śrubami do budy, zaznaczyłem ci > na obrazku gdzie szukać śrub > . > wcześniej jednak zanim baz zaczniesz wykręcać odepnij zasilanie pompy i wskaźniki poziomu paliwa, > po odkręceniu baku musisz jeszcze odczepić wąż do wlewania paliwka oraz mniejszy wężyk do > odpowietrzania baku dziękować, zatem nic wielkiego. Muszę tylko szwagra do tego namówić, bo nie chcę, żeby mi bak spadł na głowę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 24 Marca 2010 Udostępnij Napisano 24 Marca 2010 > dziękować, zatem nic wielkiego. > Muszę tylko szwagra do tego namówić, bo nie chcę, żeby mi bak spadł na głowę ja sie meczylem ze 3 godziny zanim udalo mi sie go zdjac...sruby trudno dostepne,obkrecaly sie ...a potem zdejmij bez uszczerbku te weze powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2010 > ja sie meczylem ze 3 godziny zanim udalo mi sie go zdjac...sruby trudno dostepne,obkrecaly sie ...a > potem zdejmij bez uszczerbku te weze powodzenia tak, wiem, na szczęście węże mam zapasowe. Śruby swoją drogą, też boję się ,że będą zardzewiałe i trzeba będzie je potraktować czymś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 24 Marca 2010 Udostępnij Napisano 24 Marca 2010 > tak, wiem, na szczęście węże mam zapasowe. > Śruby swoją drogą, też boję się ,że będą zardzewiałe i trzeba będzie je potraktować czymś... Trzeba jeszcze zdjąć linkę ręcznego znaczy poluzować, bo na zbiorniku jest taka jakby prowadnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2010 > Trzeba jeszcze zdjąć linkę ręcznego znaczy poluzować, bo na zbiorniku jest taka jakby prowadnica. o, to przy okazji też sobie ręczny zrobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZEFU Napisano 24 Marca 2010 Udostępnij Napisano 24 Marca 2010 > Trzeba jeszcze zdjąć linkę ręcznego znaczy poluzować, bo na zbiorniku jest taka jakby prowadnica. nie jestem pewien ,ale czy zbiornik od 1.4 nie jest taki sam i ma jeszcze trzy wężyki tak jak jest w zbiornikach z silnikami 1.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.