novo Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 Haj. Mam mały problem z korkiem wlewu paliwka. Otóż przy szybciej pokonywanych lub ostrzejszych zakretach paliwo z baku wylewa sie przez korek wlewu. Miał ktos z czymś takim do czenienia? czy tylko wymiana korka pomoże? Sprawa druga. Co zrobic jak nie można odkręcic odpowietrzników przy hamulcach? Psikanie specyfikami róznymi ito nie pomogło. Boję sie kręcic na sile by nie ukręcic ich. Jeżeli nie da rady ich wykręcic to co zrobic? Da się to jakoś zreanimowac w sytuacji jak się jednak ukręcą? Trzeba już wymieniac całe zaciski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SikorCentomaniak Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 1. wymiana korka na nowy powinna pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > Haj. > Mam mały problem z korkiem wlewu paliwka. Otóż przy szybciej pokonywanych lub ostrzejszych > zakretach paliwo z baku wylewa sie przez korek wlewu. Miał ktos z czymś takim do czenienia? > czy tylko wymiana korka pomoże? > Sprawa druga. > Co zrobic jak nie można odkręcic odpowietrzników przy hamulcach? Psikanie specyfikami róznymi ito > nie pomogło. Boję sie kręcic na sile by nie ukręcic ich. Jeżeli nie da rady ich wykręcic to co > zrobic? Da się to jakoś zreanimowac w sytuacji jak się jednak ukręcą? Trzeba już wymieniac > całe zaciski? polej niech postoi pare godzin i kręć jakimś kluczem nasadowym .... jak się ukręci to wiertarka i heja ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > Haj. > Mam mały problem z korkiem wlewu paliwka. Otóż przy szybciej pokonywanych lub ostrzejszych > zakretach paliwo z baku wylewa sie przez korek wlewu. Miał ktos z czymś takim do czenienia? > czy tylko wymiana korka pomoże? > Sprawa druga. > Co zrobic jak nie można odkręcic odpowietrzników przy hamulcach? Psikanie specyfikami róznymi ito > nie pomogło. Boję sie kręcic na sile by nie ukręcic ich. Jeżeli nie da rady ich wykręcic to co > zrobic? Da się to jakoś zreanimowac w sytuacji jak się jednak ukręcą? Trzeba już wymieniac > całe zaciski? ad.2 z tyłu jak się ukręcą to żaden problem bo cylinderki kosztują grosze, z przodu jak się ukręca wypadałoby nawiercić i nagwintować pod odpowietrznik - jak tak robiłem i smiga już 2 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novo Napisano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > ad.2 z tyłu jak się ukręcą to żaden problem bo cylinderki kosztują grosze, z przodu jak się ukręca > wypadałoby nawiercić i nagwintować pod odpowietrznik - jak tak robiłem i smiga już 2 lata A jak wyglada sytuacja z tymi przwodami miedzianymi? One są gdzieś łączone czy lecą w całości pod autem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > A jak wyglada sytuacja z tymi przwodami miedzianymi? One są gdzieś łączone czy lecą w całości pod > autem? Masz laczenie za lewakiem, potem przy wahaczu przewod elastyczny i przy bebnie kawalek miedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 po odpowietrzniku postukac młotkiem, dobry klucz oczkowy 6-cio kątny i pójdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.