Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zawieszenie sportowe do CC704

Featured Replies

Napisano

Witam! Mam prośbę możecie mi doradzić jakiej firmy są najlepsze (kompletne) zawieszenia sportowe z obniżeniem 60/40. Wiem już od nie których że MTS Technik odpada. Proszę o radę ponieważ nie znam się za bardzo. Pozdrawiam!

Napisano

> Witam! Mam prośbę możecie mi doradzić jakiej firmy są najlepsze (kompletne) zawieszenia sportowe z

> obniżeniem 60/40. Wiem już od nie których że MTS Technik odpada. Proszę o radę ponieważ nie

> znam się za bardzo. Pozdrawiam!

Kolego po co ci sportowe zawieszenie do tego auta? Niestety z tym silnikiem na zbyt wiele sportu sobie nie będziesz mógł pozwolić ,a zawias będzie się marnował. Jak chcesz żeby auto fajnie wyglądało i trochę lepiej się prowadziło zmień same sprężyny, a zaoszczędzone pieniądze wydasz na 20.GIF

Napisano

> Witam! Mam prośbę możecie mi doradzić jakiej firmy są najlepsze (kompletne) zawieszenia sportowe z

> obniżeniem 60/40. Wiem już od nie których że MTS Technik odpada. Proszę o radę ponieważ nie

kupuj pzm1 i sprezyny FK

Napisano

> Kolego po co ci sportowe zawieszenie do tego auta? Niestety z tym silnikiem na zbyt wiele sportu

moze po to zeby jakos wygladalo??

> sobie nie będziesz mógł pozwolić ,a zawias będzie się marnował.

to zawias spelnia tylko swoja funkcje w CC/SC z silnikami wiekszymi niz 1,2 8v ? hmm.gif bede musial przemyslec czy zakladac

Jak chcesz żeby auto fajnie