Robson55 Napisano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2010 Witam wszystkich Unochdziarzy i mam pytanie. Jak wyregulować zapłon w Fire 1.0 bez aparatu zapłonowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2010 Sam się reguluje. To jest "bezobsługowe". A tak w ogóle ktoś ty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robson55 Napisano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2010 Jam jest Robson55, jestem nowym użytkownikiem na forum. Mówisz że sam się reguluje, oki a jak będzie po zmianie wałka rozrządu na wałek od Punto 1.1 z którym powinien być zapłon na 7st przed GMP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2010 uzupełnij profil, to się dowiesz więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robson55 Napisano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 > uzupełnij profil, to się dowiesz więcej Nie wiedziałem że na forum odpowiedź uzależniona jest od uzupełnienia profilu. Ale dzięki za obszerną naukę i pomoc w problemie!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 ale jest regulamin co do wałka, jeśli nie jest nim nic innego prócz zaworów napęzdzane, to możesz go zakładać i się przekonać, gdyby na jego końcu był aparat, to wycięcia mogłyby się nie pokrywać i byśmiał problem z ustawieniem zapłonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 > Nie wiedziałem że na forum odpowiedź uzależniona jest od uzupełnienia profilu. > Ale dzięki za obszerną naukę i pomoc w problemie!!!!! 1 - porównaj całe mapy zapłonu a nie tylko na wolnych obrotach (z uwzględnieniem stopnia sprężania w obu silnikach) i wtedy oceń czy trzeba coś przestawiać. 2 - jeśli już to jedyna możliwa korekta (bez inwestycji) to zrobienie fasolek na otworach w kole pasowym wału korbowego. 3 - Jeśli chcemy inwestować to możemy użyć wariatora do układów zapłonowych. ps - jeśli chodzi o profil to ludzie chętniej odpowiadają jeśli wiedzą z kim rozmawiają, skąd pochodzi itp - tak się tu już przyjęło. Wsio na ten temat jest w podwieszonych wątkach. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robson55 Napisano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 Dzięki za odp. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.