Adamowski Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 Witam kupiłem klocki do mojej sienki i maja one czujniki zużycia ( cena taka sama jak za normalne których nie było na magazynie ) I teraz moje pytanie, czy jak usunę tą wtyczkę, przedłuże kabel i podłączę się pod kabelek od czujnika płynu hamulcowego to czy to coś da ? Takie dostałem informacje i ponoć to działa. Co sądzicie ? Czy ktoś coś takiego już robił ? Pozdrawiam Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekSienka Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 A to Twoja Sienka nie miała wcześniej takich klocków ? Z tym podpięciem to niestety nie wiem ale w mojej było fabryczne wyprowadzone podpięcie przy każdym kole na klocki z czujnikiem. Może to było tylko w wersji HL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 > Może to > było tylko w wersji HL Tak. Ten bajer miały tylko wersje HL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamowski Napisano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 > Tak. Ten bajer miały tylko wersje HL Dokładnie, w sumie to wyjąłem te czujniki bez problemu, jak by kto chciał nówki to odstąpię bo mi nie potrzebne . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 ja w sumie miałem orginalnie z tymi czujnikami, ale cosik nie działały chyba bo jak zmieniałem klocki ostatnio to juz sama stal była, a nie okładzina cierna, tak więc w tych nowych powyrywałem czujniki i spokój. Jak się dba o auto i samemu robi przy niem to się wie co kiedy zmieniac itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slaw_ek Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 > Tak. Ten bajer miały tylko wersje HL i TD 70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > i TD 70 Tutaj to chyba tylko HL były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiox Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 Mi się zawsze czujniki urywały zanim zaczęły świecić. W końcu uwaliła mi się jedna złączka, a drugą urwałem bo i tak dyndała juz naderwana i teraz kupuje klocki bez czujników. Są z reguły pare złotych tańsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 te czujniki to fajna sprawa - trzeba tylko dbać o przewody, by nie pourywały się. odpowiednio je zabezpieczyć. dziwne że FIAT nakazał obcinanie końcówek przewodów i odłączanie tych czujników, zamiast zmodyfikować nieco przebieg przewodu w nadkolu... no i oczywiście tego przewodu z klocków nie podłącza się do zbiorniczka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamowski Napisano 15 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2010 > te czujniki to fajna sprawa - trzeba tylko dbać o przewody, by nie pourywały się. odpowiednio je > zabezpieczyć. > dziwne że FIAT nakazał obcinanie końcówek przewodów i odłączanie tych czujników, zamiast > zmodyfikować nieco przebieg przewodu w nadkolu... > no i oczywiście tego przewodu z klocków nie podłącza się do zbiorniczka... Ja się w ogóle dziwie że te czujniki w kolckach wytrzymuja do zużycia klacka bo szczerze mówiąc to wyciągłem je bez żadnego wysiłku ani zaparcia poprostu same wyszły... Niby fajna sprawa ale myślę że tak jak kolega wyżej napisał, każdy kontroluje swój przemieszczacz i czujniki to zbędna sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.