artur-wiater Napisano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2010 Witam Szanownych kolegów z kącika Chevroleta Mój kolega chce kupić auto: http://www.allegro.pl/item1000017278_opel_vectra_c_2_2_dti_gts_model_2004.html nie wiemy nic o tym ropnym silniku 2.2 no i ogólnie o aucie Bardzo proszę kolegów o ocenę tego konkretnego auta, a w szczególności silnika - czy są w nim problemy czy to udana konstrukcja i co i za ile w nim pada... Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2010 > Witam Szanownych kolegów z kącika Chevroleta > Mój kolega chce kupić auto: > http://www.allegro.pl/item1000017278_opel_vectra_c_2_2_dti_gts_model_2004.html > nie wiemy nic o tym ropnym silniku 2.2 no i ogólnie o aucie > Bardzo proszę kolegów o ocenę tego konkretnego auta, a w szczególności silnika - czy są w nim > problemy czy to udana konstrukcja i co i za ile w nim pada... > Z góry dzięki W tym roku było już kilka tematów (co najmniej dwa) o tym silniku. W skrócie: silnik nieudany, niewyróżniający się niczym na tle konkurencji, awaryjny i drogi w naprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 o coś na temat samego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 > o coś na temat samego auta Moja osobista opinia: wykonczenie wnetrza slabe, marnej jakosci plastiki i stylizacja. Zawieszenie naszczescie jest proste konstrukcyjnie i tanie w naprawie. 2,2 dti nie polecam, upierdliwy i drogi w obsludze. Jedynie, co zwrocilo moja uwage, to bardzo dobre prowadzenie w zakretach. Mialem kontakt z tym wozem przez kilka godzin, ale poza prowadzeniem, bardzo rozczarowuje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 Proste zawieszenie w VC? Ten wielowahacz z tyłu szczególnie? Wykończenie wnętrza co do jakości jest niestety tylko przeciętne, styl całkiem ok, funkcjonalny, ale nudny. Generalnie polecam - posiada swoje wady wrodzone niestety, które z biegiem lat eliminowano. Jak pamiętam sporo poprawek jest po MY'04 i prawie wszystko po lifcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2010 > 2,2 dti nie polecam, upierdliwy i > drogi w obsludze. a czy ten silnik to ten sam co w VB?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2010 > Proste zawieszenie w VC? Ten wielowahacz z tyłu szczególnie? Mialem na mysli zawieszenie przednie, co do tylu, faktycznie jest wielowahaczowe, ale i z zawieszenie tylne w VB rowniez jest upierdliwe...I wahaczy tez kilka... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2010 > a czy ten silnik to ten sam co w VB?? Ten sam, rowniez w OB po lifcie.. Przyklad: czujnik cisnienia paliwa, tylko oryginal w ASO, 1800 PLN.... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2010 > Ten sam, rowniez w OB po lifcie.. > Przyklad: czujnik cisnienia paliwa, tylko oryginal w ASO, 1800 PLN.... > Pozdrawiam kurde a każdy z VKP poleca mi tylko ten silnik do VB z diesli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2010 Z tego co słyszałem, czytałem na forach to VB koszty obsługi zawieszenia nie są duże, a w VC tylko przedliftowej sypie się tzw. banan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2010 > Z tego co słyszałem, czytałem na forach to VB koszty obsługi zawieszenia nie są duże, JA powiem ze swojego doświadczenia. Jak kupiłem auto to skrzypiało z tyłu i zmieniłem dwie tuleje metalowo gumowe (te dolne) później zmieniłem jeszcze gumy stabilizatora i spokój więc tragedi nie ma. Zrobiłem autem ponad 40kkm głównie po Polskich drogach. Jak dla mnie koszty do zniesienia za komfort który daje wielowahacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2010 > JA powiem ze swojego doświadczenia. Jak kupiłem auto to skrzypiało z tyłu i zmieniłem dwie tuleje > metalowo gumowe (te dolne) później zmieniłem jeszcze gumy stabilizatora i spokój więc tragedi > nie ma. Zrobiłem autem ponad 40kkm głównie po Polskich drogach. Jak dla mnie koszty do > zniesienia za komfort który daje wielowahacz U mnie dodatkowo pukał jeszcze stabilizator z tyłu. Też wymiana tulei gumowych pomogła. Koszt części niewielki, z tego co pamiętam to chyba po 12 zeta za tuleje stabilizatora 2 szt i po 35 zeta szt. za "pływające". W sumie to 164 zeta na 4 lata raczej jest to koszt nie wielki....a zapomniałem o kosztach po robocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2010 Oj tak, faktycznie wielowahaczowe zawieszenie ma zalety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tgp Napisano 1 Maja 2010 Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 > kurde a każdy z VKP poleca mi tylko ten silnik do VB z diesli Pewnie każdy z VKP się konsekwentnie myli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.