Skocz do zawartości

Ciekawostka koło zapasowe. gaz


vito79

Rekomendowane odpowiedzi

> Wielu z tych którzy mają gaz kombinuje gdzie by tu dać zapas. Odpowiedz jest prosta pod auto

> Kilka dni temu na parkingu pod jednym z marketów zaparkowałem koło takiej Pandy:

pod wszystkie Pandy tak zaglądasz? hehe.gif

Wiesz jak ja kupiłem swoją, to nie miała koła zapasowego, tylko zestaw naprawczy, więc można jeżdzic bez koła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam inny knif. Załatwiłem sobie felgę z dojazdówki od Punto i wsadziłem oponę z dojazdu od VW. Pasuje choć pracy jest dla wulkanizatora jest sporo. W takim wydaniu koło idealnie wchodzi do bagażnika i mam ja przymocowana do oparcia. Vito widział więc może potwierdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest jednak 10cm nizej

> jak zahaczysz to sodomia i gomoria

> alternatywa to pakiet fix&go

Ktoś to jednak robi bo to nie pierwsza panda w której widze takie rozwiązanie frown.gif bardziej od tego czy ktoś koszykiem przytrze o krawężnik interesuje mnie jak się na to patrzy Policja lub diagnosta grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś to jednak robi bo to nie pierwsza panda w której widze takie rozwiązanie bardziej od tego

> czy ktoś koszykiem przytrze o krawężnik interesuje mnie jak się na to patrzy Policja lub

> diagnosta

kraweznik to "pikus" zlosnik.gif lapinj tym garba na koleinie zlosnik.gif i kolo wyjdzie zderzakiem

policja nie zauwazy zlosnik.gif a diagnosta na 75% bedzie mial obiekcjie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kraweznik to "pikus" lapinj tym garba na koleinie i kolo wyjdzie zderzakiem

> policja nie zauwazy a diagnosta na 75% bedzie mial obiekcjie

Takie same obiekcje może mieć do gleby.

Pytanie jest inne - jak wykonane jest owo zawieszenie, czy zapewnia odpowiednią wytrzymałość (żeby tego koła nie zostawić na trasie). Generalnie to ja bym czymś takim nie chciał jeździć, bo przemawia do mnie argument koleinowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie same obiekcje może mieć do gleby.

> Pytanie jest inne - jak wykonane jest owo zawieszenie, czy zapewnia odpowiednią wytrzymałość (żeby

> tego koła nie zostawić na trasie). Generalnie to ja bym czymś takim nie chciał jeździć, bo

> przemawia do mnie argument koleinowy...

gleba to 3-5cm a koło to z 10 niżej grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie same obiekcje może mieć do gleby.

no raczej nie... przywalisz to ew. stracisz miske i to sie zdarza relatywnie rzadko

po za tym gleba ma to do siebie, ze nie pracuje w penym zakresie-> jest nizej, ale jest sztyniej + mniejszy skok amora, tutaj masz powiedzmy -50 i pelen zakres pracy zawieszenie

> Pytanie jest inne - jak wykonane jest owo zawieszenie, czy zapewnia odpowiednią wy trzymałość (żeby

> tego koła nie zostawić na trasie). Generalnie to ja bym czymś takim nie chciał jeździć, bo

> przemawia do mnie argument koleinowy...

nawet jak by bylo"profi" to cudow nie ma- miska przy zderzeniu z dziura znika zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie same obiekcje może mieć do gleby.

> Pytanie jest inne - jak wykonane jest owo zawieszenie, czy zapewnia odpowiednią wytrzymałość (żeby

> tego koła nie zostawić na trasie). Generalnie to ja bym czymś takim nie chciał jeździć, bo

> przemawia do mnie argument koleinowy...

Identycznie mocowane było koło z Clio II (przynajmniej w wersji VAN) Nie powiem, że cliówka siedziała wyżej niż Panda w standardzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.