darski2 Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Witam! Chciałbym kupić INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY ELM 327 ELM327 OBD2 i nie wiem czy to zadziała w Lacetti 1.8 .Może ktoś używał ten interfejs do podłączenia się z Lacettim a może są inne kable do podłczenia się? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 > Witam! Chciałbym kupić INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY ELM 327 ELM327 OBD2 i nie wiem czy to zadziała w > Lacetti 1.8 .Może ktoś używał ten interfejs do podłączenia się z Lacettim a może są inne kable > do podłczenia się? Pozdrawiam. Mam taki dziala jak nalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Portal Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 > Witam! Chciałbym kupić INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY ELM 327 ELM327 OBD2 i nie wiem czy to zadziała w > Lacetti 1.8 .Może ktoś używał ten interfejs do podłączenia się z Lacettim a może są inne kable > do podłczenia się? Pozdrawiam. ten jest najtanszy i dziala oczywiscie niczego nie przestawisz w kompie a jedynie zczytasz bledy , parametry itp Sa takze inne - ktore robia wszystko ale kosztuja kilkanascie tysiecy (ASO ma takie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 > ten jest najtanszy i dziala Masz to cudo? Kupilbym se cos co by pociagnelo Lacka i Fabie, ale w ciemno nie moge sie zdecydowac. Na razie nabylem interfejs do LPG, ale Skode ze stagiem podlacze, kolteca juz nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 20 Maja 2010 Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 kolteca juz nie masz GSI? Nie zam nikogo, kto połączyłby się z tym czymś innym niż interfejsem dedykowanym. Podobno Monio (program diagnostyczny) wymaga klucza sprzętowego, ale tego już zweryfikować nie mam jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aleks Napisano 21 Maja 2010 Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 > kolteca juz nie > masz GSI? > Nie zam nikogo, kto połączyłby się z tym czymś innym niż interfejsem dedykowanym. > Podobno Monio (program diagnostyczny) wymaga klucza sprzętowego, ale tego już zweryfikować nie mam > jak. panowie ale wy uzywacie tej zabawki zeby prewencyjnie ogarniac auto, czy tylko dlatego ze cos wam wyskoczylo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 21 Maja 2010 Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 Zależy, co masz teraz na myśli? Takim ELM nie zrobisz niestety nic więcej niż diagnostykę silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Portal Napisano 21 Maja 2010 Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 > Masz to cudo? > Kupilbym se cos co by pociagnelo Lacka i Fabie, ale w ciemno nie moge sie zdecydowac. > Na razie nabylem interfejs do LPG, ale Skode ze stagiem podlacze, kolteca juz nie Nie mam ale kiedys szwgier skas zalatwil to podlaczalem i sprawdzalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darski2 Napisano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 > Zależy, co masz teraz na myśli? > Takim ELM nie zrobisz niestety nic więcej niż diagnostykę silnika. W sumie chodzi mi tylko odczyt błędu i skasowanie.Nie wiem jak to się ma do tego kabla a opisując ten kabel można napisać co idzie tym zrobić odczytać a po kupnie wyjdzie na to że nawet się nie idzie połączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 21 Maja 2010 Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 > W sumie chodzi mi tylko odczyt błędu i skasowanie.Nie wiem jak to się ma do tego kabla a opisując > ten kabel można napisać co idzie tym zrobić odczytać a po kupnie wyjdzie na to że nawet się > nie idzie połączyć. Nie umiesz ,moze czytac ? Przeca napisałem ,że mam ELMA i działa jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darski2 Napisano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 > Nie umiesz ,moze czytac ? > Przeca napisałem ,że mam ELMA i działa jak należy Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 22 Maja 2010 Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 Jakiego programu używasz. Ja próbowałem posiadanym VAGiem z AutoEnginuity's ScanTool i nie chciało się skomunikować. Wiem, że VAG to nie to samo, co OBD, ale może z innym programem by zagadał? (linia K też jest na 7 pinie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 22 Maja 2010 Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 > Jakiego programu używasz. Ja próbowałem posiadanym VAGiem z AutoEnginuity's ScanTool i nie chciało > się skomunikować. Wiem, że VAG to nie to samo, co OBD, ale może z innym programem by zagadał? > (linia K też jest na 7 pinie). Scanpro bodajze czy PcScan Zostawiłem EeePc u rodzicow ,wieczorem do nich podjade to Ci dokladnie odpisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 22 Maja 2010 Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 > Scanpro bodajze czy PcScan Zostawiłem EeePc u rodzicow ,wieczorem do nich podjade to Ci dokladnie > odpisze p.s. z tym vagiem to raczej bezsensa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 23 Maja 2010 Udostępnij Napisano 23 Maja 2010 A czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darski2 Napisano 6 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2010 Witam ! Chciałem tylko powiedzieć że kabel który kupiłem działa idealnie na Lacettim 1.8 i nie ma z nim problemu nawet przy mierzeniu parametrów w czasie jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2010 > Witam ! Chciałem tylko powiedzieć że kabel który kupiłem działa idealnie na Lacettim 1.8 i nie ma z > nim problemu nawet przy mierzeniu parametrów w czasie jazdy. Mozesz napisac jaki/gdzie kupiles? Namierzam sie na tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Portal Napisano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 a czym sie rozni wersja 1.3 od wersji 1.3a - jakies znaczace zmiany itp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
narat Napisano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 > Witam ! Chciałem tylko powiedzieć że kabel który kupiłem działa idealnie na Lacettim 1.8 i nie ma z > nim problemu nawet przy mierzeniu parametrów w czasie jazdy. A ja dorzucę się jeszcze z pytaniem czy da się tym wykasować błąd poduszek powietrznych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 > a czym sie rozni wersja 1.3 od wersji 1.3a - jakies znaczace zmiany itp ? Nie wiem, ale powiem szczerze, ze nie szukalem. Znalazlem gdzies nawet wersje 1.5 albo 1.5a, to jak w wiekszosci przypadkow napisali, ze poprawiona stabilnosc polaczenia przy wspolpracy z vista i takie tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Portal Napisano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 aha , bo ja kiedys od szwagra pozyczalem 1.3 , myslalem ze moze nowsza wersja ma wiecej mozliwosci do odczytu itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 > A ja dorzucę się jeszcze z pytaniem czy da się tym wykasować błąd poduszek powietrznych? Nie za bardzo. Te urządzenia i programy są pod diagnostykę silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darski2 Napisano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2010 > Mozesz napisac jaki/gdzie kupiles? > Namierzam sie na tego Właśnie u tego gościa z allegro kupiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 > Scanpro bodajze czy PcScan Zostawiłem EeePc u rodzicow ,wieczorem do nich podjade to Ci dokladnie > odpisze wznowię temat - 1. czy za pomocą takiego kabelka można tylko zobaczyć błędy, czy da się równiez je skasować? 2. proszę ewentulanie link do allegro lub e-sklepu, gdzie można kupić sprawdzony kabelek co powiecie np. o tym jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 > wznowię temat - > 1. czy za pomocą takiego kabelka można tylko zobaczyć błędy, czy da się równiez je skasować? > 2. proszę ewentulanie link do allegro lub e-sklepu, gdzie można kupić sprawdzony kabelek > co powiecie np. o tym jakiś tekst Da sie kasowac. Ja kupilem u typa z Bialegostoku i dziala (z Fabia i Lacetti), wtedy byl chyba jednym z najtanszych. Z dolaczonej plytki niestety zaden testowy programik nie poszedl. Link byl wczesniej w tym watku ale juz aukcja wygasla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 > wznowię temat - > 1. czy za pomocą takiego kabelka można tylko zobaczyć błędy, czy da się równiez je skasować? Żebyśmy mieli jasność, zobaczysz i skasujesz jedynie błędy w sterowniku silnika. Niekiedy na aukcjach piszą o jakichś poduszkach, ABSach - bzdura. Przez EOBD podglądniesz też wybrane parametry rzeczywiste pracy silnika np. korekcje krótko- i długoterminową czasu wtrysku, ciśnienie bezwzględne w kolektorze dolotowym, czy też kąt wyprzedzenia zapłonu. Jednak w porównaniu ze skanerami z prawdziwego zdarzenia komunikującymi się ze sterownikiem silnika przy pomocy protokołu producenta (nie EOBD), to jest to raczej skromna namiastka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 > Żebyśmy mieli jasność, zobaczysz i skasujesz jedynie błędy w sterowniku silnika. Niekiedy na > aukcjach piszą o jakichś poduszkach, ABSach - bzdura. > Przez EOBD podglądniesz też wybrane parametry rzeczywiste pracy silnika np. korekcje krótko- i > długoterminową czasu wtrysku, ciśnienie bezwzględne w kolektorze dolotowym, czy też kąt > wyprzedzenia zapłonu. Jednak w porównaniu ze skanerami z prawdziwego zdarzenia komunikującymi > się ze sterownikiem silnika przy pomocy protokołu producenta (nie EOBD), to jest to raczej > skromna namiastka. A gdzie taki nabyc? Sa universalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 > A gdzie taki nabyc? Sa universalne? Scan 100, dostępny tylko w GM koszt 14 tyś zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 > Scan 100, dostępny tylko w GM koszt 14 tyś zł A na kaciku stilo maja taki robiony Zlacze takie same pewnie tylko jezyk programowania trzeba znac i sredni ogarniety elektronik da rade. Ale to tylko moja hipoteza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 > A na kaciku stilo maja taki robiony Zlacze takie same pewnie tylko jezyk programowania trzeba znac > i sredni ogarniety elektronik da rade. Ale to tylko moja hipoteza. Ruscy mają rozpracowany protokół Daewoo/Chevroleta. Koszt programu (tylko "pa ruski") i interfejsu, to około 1000 zł, więc nie jest to znowu jakiś dramat. Sam o tym myślałem, ale ostatnio nie śmierdzę groszem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 > Ruscy mają rozpracowany protokół Daewoo/Chevroleta. > Koszt programu (tylko "pa ruski") i interfejsu, to około 1000 zł, więc nie jest to znowu jakiś > dramat. Sam o tym myślałem, ale ostatnio nie śmierdzę groszem. Jak ktos zrobi instrukcje po polsku moze byc w pdf. To mozna sie zlozyc w kilka osob. Pewnie chodzi o program bo kabel kazdy bedzie mial swoj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 > Jak ktos zrobi instrukcje po polsku moze byc w pdf. To mozna sie zlozyc w kilka osob. Pewnie chodzi > o program bo kabel kazdy bedzie mial swoj. Sprzedają chyba tylko komplet: program i fejs Ja o tyle nie mam pełnej motywacji do zakupu, że w pracy mam Boscha KTS650, który Laczka "robi" bez zająknięcia. I wszystko jest po polsku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 > Sprzedają chyba tylko komplet: program i fejs > Ja o tyle nie mam pełnej motywacji do zakupu, że w pracy mam Boscha KTS650, który Laczka "robi" bez > zająknięcia. I wszystko jest po polsku. Chyba kupię sobie ten kabelek jakiś tekst Z opisu wynika, że będzie ok, zgadzacie się ze mną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 > Chyba kupię sobie ten kabelek jakiś tekst Z opisu wynika, że będzie ok, zgadzacie się ze mną? Tego typu kable działają (mam wyglądający tak samo), ale poza odczytem/kasowaniem błędów cudów niestety nimi nie zrobisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 > Tego typu kable działają (mam wyglądający tak samo), ale poza odczytem/kasowaniem błędów cudów > niestety nimi nie zrobisz. o to mi chodzi - kupując kabelek nie bedę płacił 50-100 zł za diagnozę i będę mógł sam skasować ewentualne błędy, śzkoda że tylko błędy "check engine" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 > o to mi chodzi - kupując kabelek nie bedę płacił 50-100 zł za diagnozę i będę mógł sam skasować > ewentualne błędy, Do tego celu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WacekPlacek Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 > Ruscy mają rozpracowany protokół Daewoo/Chevroleta. > Koszt programu (tylko "pa ruski") i interfejsu, to około 1000 zł, więc nie jest to znowu jakiś > dramat. Sam o tym myślałem, ale ostatnio nie śmierdzę groszem. Na rosyjskich stronach można ściągnąć program Chevrolet Explorer . Niestety menu napisane po rosyjsku i do tego ruska strona kodowa (pojawiają się napisy ???????) ale to można łatwo przejść i spolszczyć program. Współpracuje z interfejsem typu VAG-COM 409 patrz tutaj dostępnym na alegro za ok. 35zł. patrz tutaj. Program+interfejs umożliwiają dodatkowo odczyt błędów układu ABS i poduszek powietrznych. Należy wykonać modyfikację interfejsu polegającą na zmianie pinów w złączu ODBII. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 ooo cenna uwaga. W wolnej chwili podrząże temat. EDIT: No i trochę popróbowałem. Udało mi się nawet skomunikować poprzez fejs VAG ze sterownikiem silnika w moim aucie. Doszedłem też do tego, że instalator wyświetla mi się po rosyjsku, zamiast wcześniej wyświetlanych śmieci. Sęk w tym, że w programie dalej są same pytajniki, zamiast tekstu pisanego cyrylicą. Nie da się niestety w takim układzie za bardzo pracować. Jak to ugryzę, to dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2011 i zakupiłem elma po zainstalowaniu scan tool net - nie chciał się połączyć darmowa wersja PCMSCAN - można się połączyć ale nic nie dało się zrobić udało się dopiero za 3 razem easyOBDII, błąd zdiagnozowany, skasowany, zobaczymy czy pojawi się podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.