Robik99 Napisano 26 Maja 2010 Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 Czy to cholerstwo może być powodem podwyższonego spalania Jeżdżę jak zawsze, podobne "trasy" i komp pokazuje wieksze zużycie ok 1-1,5 litra (nie mogę znaleźć poprzednich postów o tym EGR) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 26 Maja 2010 Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 Może DPF ci się próbuje wypalać? Masz jeszcze jakieś inne objawy odbiegające od normy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robik99 Napisano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 > Może DPF ci się próbuje wypalać? 1.9 16V NO DPF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > Czy to cholerstwo może być powodem podwyższonego spalania > Jeżdżę jak zawsze, podobne "trasy" i komp pokazuje wieksze zużycie ok 1-1,5 litra > (nie mogę znaleźć poprzednich postów o tym EGR) Tak, może jeśli nie działa poprawnie. Sposób na to jest jeden Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > Tak, może jeśli nie działa poprawnie. Sposób na to jest jeden > Pozdro Tak.... naprawić Zaślepiony EGR lub zablokowany w pozycji zamknięty - powoduje wzrost spalania. Otwart EGR - zablokowany... powoduje brak przyspieszenia, brak mocy..... ale na dystansie spalanie spada do symbolicznych 3,6 litra .... oczywiście nie da sie tak jechać. Są to moje opinie jakie nabyłem na podstawie wieli km i kilku eksperymentów z EGR w Stilo JTD ..... i wiem, że nikt nie zgadza sie z nimi W MJTD sprawa wygląda podobnie ale tu już tak nie można zatkać Egr-a bez wycięcia z programu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 27 Maja 2010 Udostępnij Napisano 27 Maja 2010 > Tak.... naprawić > Zaślepiony EGR lub zablokowany w pozycji zamknięty - powoduje wzrost spalania. Jesteś chyba jedyną znaną mi osobą, której pali więcej. W masie aut ktorymi się bawiłem jest odwrotnie po modzie. Wzrost może miec miejsce tylko wtedy jesli zawór jest zaślepiony i nie zmieniono map ecu > Otwart EGR - zablokowany... powoduje brak przyspieszenia, brak mocy..... ale na dystansie spalanie > spada do symbolicznych 3,6 litra .... oczywiście nie da sie tak jechać. I tu się mylisz: - zadane cisnienie wzgl uzyskanego sie nie zgadza (map widzi za niskie) to paliwo jest dolewane aby rozkrecic sprezarke; jeśli na siłe probuje się dusic auto w ktorym egr padl palic moze wiecej, egt tez leci sporo do gory. Pytanie padło czy może, odpowiedź brzmi - w danych warunkach tak. Niemniej kursu wrózki nikt z nas nie ma i bez diagnostyki trudno powiedziec czy aby na pewno tak jest. Zwiększone spalanie moze byc spowodowane równiez innymi czynnikami. > Są to moje opinie jakie nabyłem na podstawie wieli km i kilku eksperymentów z EGR w Stilo JTD ..... > i wiem, że nikt nie zgadza sie z nimi W MJTD sprawa wygląda podobnie ale tu już tak nie > można zatkać Egr-a bez wycięcia z programu. Moje też na podstawie wielu km w moim kurduplu i setka km w dziesiatka innych wozow W poniedzialek pozbylismy sie owego ustrojstwa w cdti150 kumpla, soft poki co seria z jedynie modyfikacja egra. Wg zeznan spalanie w zaden sposob nie wzroslo, wrecz przeciwnie spadlo minimalnie. Nie znam cyferek itd, sam w zyciu na kropelce nie jezdzilem Pozdro P.S Ostatnio zawór zdechł w TDCI brata, flansza z kwasówki załatwiła problem. TDCI nie kopci zupelnie a co lepsze wyraźnie mniej spala (cięzka krowa na 18tkach pali obecnie 7l - wczesniej pod 8 bylo normą). Za miesiąc będę eksperymentował co da się z tego wycisnąc tak aby się nie rozleciało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robik99 Napisano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 Wg serwisu "egzaminer" nic nie wykazał (EGR sprawny) więc stawiam na EcoDrive=PSJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 Zasze sam możesz przeczyścić i miec w d ASO.... Czyszczenie EGR-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 > Czy to cholerstwo może być powodem podwyższonego spalania > Jeżdżę jak zawsze, podobne "trasy" i komp pokazuje wieksze zużycie ok 1-1,5 litra > (nie mogę znaleźć poprzednich postów o tym EGR) W T-jecie też jest to cholerstwo? W pewnym momencie samochód zaczął palić 1 litr więcej i nie chce spaść. Ostatnio był przegląd ale w kompie błędów brak. Styl jazdy się nie zmienił Można to siakoś samemu sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 > W T-jecie też jest to cholerstwo? W pewnym momencie samochód zaczął palić 1 litr więcej i nie chce > spaść. Ostatnio był przegląd ale w kompie błędów brak. Styl jazdy się nie zmienił Można to > siakoś samemu sprawdzić? wylacz klime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 > wylacz klime Mówisz..? Niestety to nie to zmiana nastąpiła w zimie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 > Mówisz..? Niestety to nie to zmiana nastąpiła w zimie. no to moze wylacz ogrzewanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robik99 Napisano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 > W T-jecie też jest to cholerstwo? W pewnym momencie samochód zaczął palić 1 litr więcej i nie chce > spaść. Ostatnio był przegląd ale w kompie błędów brak. Styl jazdy się nie zmienił Można to > siakoś samemu sprawdzić? Podobno problemów z turbiną ( PSJ ) komp nie pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2010 > Podobno problemów z turbiną ( PSJ ) komp nie pokazuje Czyli co - trzeba organoleptycznie zbadać? Zawór egr jest połączony z turbiną? - sorrki nie znam się, opisz jednym zdaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.