jacekgdy Napisano 31 Maja 2010 Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 Byłem dzis na przegladzie i okazało sie, ze mam z tyłu juz słabe hamulce. Przebieg 70kkm. Czy ktos juz wymieniał szczeki i przy jakim przebiegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > Byłem dzis na przegladzie i okazało sie, ze mam z tyłu juz słabe hamulce. Przebieg 70kkm. Czy ktos > juz wymieniał szczeki i przy jakim przebiegu? ja mam 110kkm i jeszcze seria, choć niedługo będzie wymiana zestawu całego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 cylinderki do wymiany na 99% szczęki powinny wystarczyć na ok drugie tyle- najlepiej zdjąć bęben i ocenić a jak wypadł ręczny hamulec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > Byłem dzis na przegladzie i okazało sie, ze mam z tyłu juz słabe hamulce. Przebieg 70kkm. Czy ktos > juz wymieniał szczeki i przy jakim przebiegu? i szczeki i bebny i cylinderki z tego co pamietam to cos przy ok 90-95 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rol_and Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 a jaki zestaw proponujecie tzn.szczeki+bębny ja już się nosze z zamiarem wymiany od wiosny na liczniku 135000 km i jeszcze seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hulajnoga10 Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 Jedyne czego nie polecam to bębnów i szczęk ZAMETO. Jeden z najtańszych zestawów a piszczą strasznie podczas hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antares Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 79kkm wymiana szczęk i cylinderków powód odklejenie się okładziny z jednej szczęki po rozebraniu okazało się, że cylinderek się poci. Wymieniono jedno i drugie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamowy Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 Powiedzcie mi do czego służą cylinderki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
victor89 Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 przy ok 90 tys wymienione tylne szczęki i cylinderki. Jeśli cylinderek jest zapieczony to hamulec nie odbija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > Powiedzcie mi do czego służą cylinderki? do rozpychania szczęk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamowy Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > do rozpychania szczęk hehe, no tak ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekgdy Napisano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > cylinderki do wymiany na 99% > szczęki powinny wystarczyć na ok drugie tyle- najlepiej zdjąć bęben i ocenić > a jak wypadł ręczny hamulec? bardzo możliwe, że to cylinderki, we fiatach zawsze były problemy z tylnymi hamulcami/ręcznym o ręcznym nic nie mówił, wiec chyba dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > o ręcznym nic nie mówił, wiec chyba dobrze no to masz to samo co ja w ub roku - wymiana 2 cylinderków jak się uda to przewody zostaną a jak nie plus przewody. przy okazji wymień płyn w układzie- CAŁYM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekgdy Napisano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > no to masz to samo co ja w ub roku - wymiana 2 cylinderków jak się uda to przewody zostaną a jak > nie plus przewody. przy okazji wymień płyn w układzie- CAŁYM do wymiany płynu juz sie troche przymierzałem, ale jak powiedziałem o tym mechanikowi, to zrobił niechetny wyraz twarzy i stwierdził, ze własnie to moze sie skonczyc wymianą przewodów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > do wymiany płynu juz sie troche przymierzałem, ale jak powiedziałem o tym mechanikowi, to zrobił > niechetny wyraz twarzy i stwierdził, ze własnie to moze sie skonczyc wymianą przewodów dla mnie - niemechanika- wymiana cylinderków wraz z przewodami zajęła godzinę po obu stronach łącznie wiec tragedii nie ma aha - Ty masz Pandę z ABS-em- poszukaj takowych cylinderków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekgdy Napisano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > dla mnie - niemechanika- wymiana cylinderków wraz z przewodami zajęła godzinę po obu stronach > łącznie wiec tragedii nie ma u mnie pewnie nigdy bębny nie były ruszane, wiec moze zejść troche dłuzej > aha - Ty masz Pandę z ABS-em- poszukaj takowych cylinderków wiem, juz sprawdziłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > u mnie pewnie nigdy bębny nie były ruszane, wiec moze zejść troche dłuzej > wiem, juz sprawdziłem 2004- 43kkm nieruszane 2005-81kkm nieruszane Ja bym sie tym nie przejmował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > 2004- 43kkm nieruszane > 2005-81kkm nieruszane > " ..Ja bym sie tym nie przejmował.." Witek - zlituj się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 > Witek - zlituj się Nie czaisz kontekstu? "u mnie pewnie nigdy bębny nie były ruszane, wiec moze zejść troche dłuzej " "ja bym sie tym nie przejmował" Co jest niejasne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czerwos Napisano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 > 2004- 43kkm nieruszane > 2005-81kkm nieruszane 2007 - 70kkm ruszane odpowietrzniki przy wymianie płynu. Nie było problemów. Pamiętajcie, że płyn w układzie hamulcowym praktycznie się nie miesza i to, że mechanik sprawdzi płyn w zbiorniczku i powie, że jest oki nie znaczy, że przy zaciskach jest oki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 > Pamiętajcie, że płyn w układzie hamulcowym praktycznie się nie miesza Nie mogę się zgodzić, a ruchy Browna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czerwos Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 > Nie mogę się zgodzić, a ruchy Browna? Obawiam się, że jest to zbyt mały ruch a średnica rurek zbyt mała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2010 > 2007 - 70kkm ruszane odpowietrzniki przy wymianie płynu. Nie było problemów. > Pamiętajcie, że płyn w układzie hamulcowym praktycznie się nie miesza i to, że mechanik sprawdzi > płyn w zbiorniczku i powie, że jest oki nie znaczy, że przy zaciskach jest oki. Razem z klockami i tarczami w lutym (pierwszy raz, przenieg 65 tys. wyiana przed przegladem rej. - 5 lat) wymieniłem tez płyn hamulcowy. Mechanik powiedział, że przy jednym tylnim kole czegos tam nie odkręcił, ale płyn sie wymiesza.. Nie pamietam juz czego, ale gdyby próbował to by sie skonczyło wymianą czegos wiekszego... moze cylinderka własnie.. tylne hamulce nieruszone. Badanie hamulców wypadło OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2010 > Obawiam się, że jest to zbyt mały ruch a średnica rurek zbyt mała. Mechanik na bystrego nie wyglądał... mógł sie mylić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirx Napisano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2010 > Mechanik na bystrego nie wyglądał... mógł sie mylić Moim skromnym zdaniem, to nie jest kwestia inteligencji, tylko braku doświadczenia. Każdy kto choć raz odpowietrzał hamulce, wie, że najpierw leci brudny płyn hamulcowy, a dopiero potem czysty. To najlepszy dowód na to, że płyn się nie miesza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.