woju Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 Noszę się z zamiarem montażu wariatora zapłonu - potrzebuje do tego info jaki typ czujnika polożenia wału jest laczku. A - Indukcyjny B - Cyfrowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > A - Indukcyjny > B - Cyfrowy nie wiem ale stawiam na A (czy coś wygrałem?) btw po co ci to ustrojstwo ("wariator"?) i czy przypadkiem już go nie masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > btw po co ci to ustrojstwo ("wariator"?) i czy przypadkiem już go nie masz? Nie mam... tylko poczatkowe FLY SF to mialy potem sobie odpuscili... Wrzuc w szukajce kacik gazowy i haslo wariator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > Noszę się z zamiarem montażu wariatora zapłonu - potrzebuje do tego info jaki typ czujnika > polożenia wału jest laczku. > A - Indukcyjny > B - Cyfrowy Wszystkie benzynowe Laczki mają czujnik indukcyjny. Pin 1 - Hi, 2 - Lo, 3 - Ekran. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > Wszystkie benzynowe Laczki mają czujnik indukcyjny. > Pin 1 - Hi, 2 - Lo, 3 - Ekran. Dziekowac Czyli bedzie TAP - 01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > Dziekowac > Czyli bedzie TAP - 01 Mam coś takiego w obecnie mało używanym Lanosie. Jest szansa, że w wolnej chwili przełożę to sobie do Laczka i zobaczę, czy to cokolwiek namacalnego daje. W Lanosie poprawa była, ale tam nie miałem czujnika spalania stukowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > Mam coś takiego w obecnie mało używanym Lanosie. Jest szansa, że w wolnej chwili przełożę to sobie > do Laczka i zobaczę, czy to cokolwiek namacalnego daje. W Lanosie poprawa była, ale tam nie > miałem czujnika spalania stukowego. i czujnika polozenia walka p.s. generalnie na gazowym same pozytywy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
narat Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > Dziekowac > Czyli bedzie TAP - 01 Zapytaj się najpierw p. Jacka Łabanowskiego z firmy AC (twórca wariatora) czy obsługuje toto Laczka. Jak kupiłem TAP-01 do Renault to nie dzialał, pomimo teoretycznej zgodności podanej w instrukcji obsługi. Pan Jacek pomógł mi w problemie przysyłając jakiś nowy soft, którego do dziś nie ma na stronie zresztą. Ja z uwagą będę przyglądał się dyskusji, gdyż na jesień też daję go do gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > Zapytaj się najpierw p. Jacka Łabanowskiego z firmy AC (twórca wariatora) czy obsługuje toto > Laczka. Jak kupiłem TAP-01 do Renault to nie dzialał, pomimo teoretycznej zgodności podanej w > instrukcji obsługi. Pan Jacek pomógł mi w problemie przysyłając jakiś nowy soft, którego do > dziś nie ma na stronie zresztą. Ja z uwagą będę przyglądał się dyskusji, gdyż na jesień też > daję go do gazu. Dzwonilem juz niby jeszcze nie ma go na liscie ale widze ,ze sa astry 1.4 a to chyba podobny motor . p.s. ja planuje to ,to w lipcu zapodac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 Masz moze fotke z tisa gdzie szukac tego czujnika , od skrzyni czy od rozrzadu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 Niestety nie mam pod ręką katalogu. W Łajnosach te silniki (w zasadzie ich poprzednie wersje) miały czujnik przy kole pasowym WK. Tu prawdę mówiąc nie wiem. EDIT: wg serwisówki powinien być pod filtrem oleju, czyli z przodu silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MIDO Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > Mam coś takiego w obecnie mało używanym Lanosie. Jest szansa, że w wolnej chwili przełożę to sobie > do Laczka i zobaczę, czy to cokolwiek namacalnego daje. W Lanosie poprawa była, ale tam nie > miałem czujnika spalania stukowego. W Felicii biedniejszy brat wariatora - emulator MAP`a, dał bardzo dobre rezultaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > EDIT: wg serwisówki powinien być pod filtrem oleju, czyli z przodu silnika. Feelowalem pod maska istotnie idzie sobie jakis kabel w te okolice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 ok teraz praktyczne infomacje po co to zakladac i ile rzeczywiscie toto daje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > ok teraz praktyczne infomacje po co to zakladac i ile rzeczywiscie toto daje? Pałer i mniejsze spalanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
narat Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Pałer i mniejsze spalanie A jeszcze jako efekt uboczny występuje mniejsze obciążenie cieplne głowicy (a ściślej gniazd i zaworów), bo mieszanka spala się dłużej w cylindrze. Ktoś na forum AC nawet podawał kiedyś o ile mu się temperatura spalin obniżyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > A jeszcze jako efekt uboczny występuje mniejsze obciążenie cieplne głowicy (a ściślej gniazd i > zaworów), bo mieszanka spala się dłużej w cylindrze. Ktoś na forum AC nawet podawał kiedyś o > ile mu się temperatura spalin obniżyła. No to jak bede montwal lpg do SX4 to na dziendobry to wsadze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2010 > Pałer i mniejsze spalanie a wartości w jednostkach SI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2010 > a wartości w jednostkach SI? Wszystko zalezy od auta i ustawien wrzuc w szukajke (bo ja nie mam do niej cierpliwosci) wariator i zaznacz kacik gazowy - sa nawey wykresy z hamowni. Generalnie pisza o 10nm i okolo litrze w dol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
narat Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 Woju - działałeś coś z wariatorem? Odgrzewam kotleta, bo sam się zastanawiam, czy go nie zamontować w wakacje. Może ktoś inny testował? Odnośnie firmy AC, to chyba mają ważniejsze sprawy na głowie - już 2 lata minie niedługo jak podesłali mi wersję softu 1.4 (dopiero na niej wariator mi zadziałał w silniku renault k7j), a na stronce jeszcze 1.3 wisi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.