Skocz do zawartości

silnik 1.2 85KM i skrzynia z 1.0 - da radę ?


fenix8

Rekomendowane odpowiedzi

> Teraz to mogę zrobić bez dokładania czegokolwiek

> Seryjne ECU daje ogromne możliwości, a np we wspomnianym wcześniej 49F mapy są wyskalowane w serii

> do 7300rpm. Oczywiście nad tym czuwa wcześniej odcinka, ale to tylko jedna wartość do poprawki

A powiedz mi jak to możliwe, że ECU mi podbija czasy nawet do 18ms powyżej 6krpm? spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jakie czasy masz do 6krpm? Występuje spory przeskok w momencie przekroczenia pewnej wartości rpm?

> Jakie ciśnienie widzi wtedy ECU?

Wcześniej mam tak do 9ms i nagle bach ostro w górę nawet dwukrotnie.

ECU ma zrobiony zaworek upustowy i widzi max atmosferyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wcześniej mam tak do 9ms i nagle bach ostro w górę nawet dwukrotnie.

> ECU ma zrobiony zaworek upustowy i widzi max atmosferyczne.

To chyba mówi więcej niż wszystkie tłumaczenia:

Oryginalne czasy wtrysków punto 1.2 8v 75 IAW08:

284515692-czasywtryskupunto1.275iaw8.jpg

Na benzynie wystarczyłoby wygładzić przebieg przy max obciążeniu i już strojenie na gazie byłoby łatwiejsze.

Jest też drugie rozwiązanie - tak by mapsensor widział troszkę niższe ciśnienie niż atmosferyczne - wtedy nie wejdziesz na skrajny obszar mapy, ale już nie wykorzystasz też jej pełnego zakresu (na benzynie, bo na gazie i tak sobie sam to ustawisz na zasadzie czas ECU max+Twoje nastawy na instalacji rosnące wraz z doładowaniem).

post-62928-14352510911766_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.