Glaca Napisano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2010 > Teraz to mogę zrobić bez dokładania czegokolwiek > Seryjne ECU daje ogromne możliwości, a np we wspomnianym wcześniej 49F mapy są wyskalowane w serii > do 7300rpm. Oczywiście nad tym czuwa wcześniej odcinka, ale to tylko jedna wartość do poprawki A powiedz mi jak to możliwe, że ECU mi podbija czasy nawet do 18ms powyżej 6krpm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > A powiedz mi jak to możliwe, że ECU mi podbija czasy nawet do 18ms powyżej 6krpm? A jakie czasy masz do 6krpm? Występuje spory przeskok w momencie przekroczenia pewnej wartości rpm? Jakie ciśnienie widzi wtedy ECU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 > A jakie czasy masz do 6krpm? Występuje spory przeskok w momencie przekroczenia pewnej wartości rpm? > Jakie ciśnienie widzi wtedy ECU? Wcześniej mam tak do 9ms i nagle bach ostro w górę nawet dwukrotnie. ECU ma zrobiony zaworek upustowy i widzi max atmosferyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2010 Hehe, Ty Glaca wybierz się do Kędzierzyna to Ci chłopaki i benzynę wystroją pod turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 > Hehe, Ty Glaca wybierz się do Kędzierzyna to Ci chłopaki i benzynę wystroją pod turbo. Za darmo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 > Za darmo? A to już pewnie kwestia dogadania się ile trzeba żeby to wszystko grało i jeździło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 > Wcześniej mam tak do 9ms i nagle bach ostro w górę nawet dwukrotnie. > ECU ma zrobiony zaworek upustowy i widzi max atmosferyczne. To chyba mówi więcej niż wszystkie tłumaczenia: Oryginalne czasy wtrysków punto 1.2 8v 75 IAW08: Na benzynie wystarczyłoby wygładzić przebieg przy max obciążeniu i już strojenie na gazie byłoby łatwiejsze. Jest też drugie rozwiązanie - tak by mapsensor widział troszkę niższe ciśnienie niż atmosferyczne - wtedy nie wejdziesz na skrajny obszar mapy, ale już nie wykorzystasz też jej pełnego zakresu (na benzynie, bo na gazie i tak sobie sam to ustawisz na zasadzie czas ECU max+Twoje nastawy na instalacji rosnące wraz z doładowaniem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.