arek_m Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 Witam. Mam stuki od 23kkm ,raczej z pod amorów z przodu .Dzisiaj przytrzymałem śrube i bujałem autem i jest wyczuwalny luz i stuk. Czy to jakieś łożysko sie wyrobiło tam? Stuki tylko na wiekszych nierównościach.Amorów nie chce wymieniać narazie lwey 77%,prawy 84% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 Zobacz obsady kolumn i ich łożyska, tam często wybija się i powstaje luz. same amorki nie mają nic do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelli40 Napisano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2010 a ja bym sprawdził sworzeń wahacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertsosna Napisano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2010 > a ja bym sprawdził sworzeń wahacza ja końcówki drążka ,lub gumy stabilizatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2010 > ja końcówki drążka ,lub gumy stabilizatora podłączam się i podpisuję pod tym u mnie zawsze jak coś stuka, puka to padają gumy - wybijają się w tempie 5-6 m-cy, końcówki drążków co 1,5 roku jakoś, na szczęście są to groszowe sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelli40 Napisano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2010 Musi jechać na szarpaki na ściezce diagnostycznej i sprawa będzie jasna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2010 Na oko jak ogladam ,to te elementy sa dobre, Gumy wszedzie sa nie zniszczone i pościskane .Nie wiem ,czy diagnosta zlokalizuje takie pukanie np przez przejazd kolejowy czy dołek w asfalcie.Wydaje mi sie że wtedy jak kołem wlatuje w nierówną drogę to stuka-amor sie ściska i tam puka.Ale podjade na SKP zobaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelli40 Napisano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2010 Jak wjeżdżasz na przejazd kolejowy i masz mocne głuche stuknięcie - to sworzeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markB Napisano 1 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2010 > Jak wjeżdżasz... Nie koniecznie,mam podobnie.W zawieszeniu przód wszystko , na SD sprawdzali mi co się dało i stwierdzili,że nie jest możliwe żeby coś stukało.W związku z tym zaprosiłem panów diagnostów do przejażdżki.Diagnoza-"coś faktycznie się tłucze".Ponownie wizyta na kanale i nowa diagnoza:"kość"-tylna poduszka silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2010 > Jak wjeżdżasz na przejazd kolejowy i masz mocne głuche stuknięcie - to sworzeń. Ostatnio miałem jedna śrubę od sworznia lużną. Przy ruszaniu taki stuk i przy jeżdzie gdy puściłem hamulec auto pływało. Ale juz mam nowa śrubę .Same sworznie są dobre. To jest bardziej przy ugięciu lewego czy prawego boku .Puk... A pisze bo teśc ma taka sama megane i ma cichutko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.