Skocz do zawartości

Kable do wspomagania


szmalec2406

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie.

Krótko i zwięźle. Jakie kable są potrzebne do montażu wspomagania?

Aktualnie posiadam:

-kolumnę, silnik, sterownik

-obudowę plastikową do kolumny

-przycisk CITY

Proszę o dość łopatologiczne tłumaczenie, typu: kabel łączący to z tamtym itd, mile widziane zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam ponownie.

> Krótko i zwięźle. Jakie kable są potrzebne do montażu wspomagania?

> Aktualnie posiadam:

> -kolumnę, silnik, sterownik

> -obudowę plastikową do kolumny

> -przycisk CITY

> Proszę o dość łopatologiczne tłumaczenie, typu: kabel łączący to z tamtym itd, mile widziane

> zdjęcia.

A sprawdzałeś czy body obsługuje? Bo jak nie to na "lewo" będziesz musiał podłączać .

Aha jeszcze maglownica do wymiany , ma inne przełożenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie sprawdzałem, a jeśli chciałbym na lewo podłączyć to jakie kable są potrzebne?

Z komory silnika potrzebujesz:

- grubaśny kabel masowy,

- grubaśny kabel prądowy (bezpiecznik na nim to 60A)

- fabrycznie jest jeszcze + po stacyjce (jednak można wykombinować jakiś z kabiny)

W kabinie instalacja jaką trzeba wykonać to cieniutkie kabelki przesyłające informacje:

- can-A do body compa

- can-B do body compa

- i drucik do gniazda eobd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i jeszcze kwestia migającego licznika

Pytanie było o instalację to też odpowiedziałem jak owa wygląda fabrycznie. Jeżeli body nie obsługuje wspomaganie to liczniczek będzie się pluł; jeżeli obsługuje to prawdopodobnie wystarczy osiowanie smile.gif

AHa. Jeżeli na lewo, to wystarczy pominąć przewody komunikacyjne, czyli can do body. Wtedy wspomaganie będzie działać po otrzymaniu zasilania jednak nie będzie sygnalizacji działania, ani korelacji z prędkością, city itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do licznika to już miga doskwierał brak obrotomierza. Czyli na dobrą sprawę potrzeba tylko

> zasilanie z aku i stacyjki. A co do tego trzeciego kabelka w kabinie, jest on potrzebny?

Ten trzeci odpowiada za komunikację centralki wspomagania z examinerem w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.