Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ustawienie staga 300

Featured Replies

Napisano

Hej

Na poczatu powiem, że pierwszy raz w zyciu ustawialem gaz wiec jestem zielony w temacie. Troche poczytalem w necie jak to robic i kilka razy widzialem jak mi ktos ustawial wink.gif

Pacjent-

Alfa Romeo 146 1.4 16v

103 KM

gaz- stag 300- wtryskiwacze magic jet, reduktor bodajze Zavoli Zeta N ( jakis do 140 KM ;P )

Teraz do rzeczy-

Zrobilem najpierw mapke na benzynie tak jak wyczytalem w internecie przy wylaczonych radiu, nawiewie itd... tylko na wlaczonych swiatlach

Potem zaczalem robic mapke gazowa i wprowadzilem korekty. Po wszystkich zabiegach wyglada ona tak-

jakiś tekst

wszytsko smigalo elegancko do momentu kiedy podjechalem pod dom zaniesc lapka. Po powrocie silnik zaczal sie dusic. Kiepsko ruszal pozniej tak samo kiepsko przyspieszal.

Teraz mam prosbe do was byscie mi podpowiedzili co moge zrobic by go uzdrowic :/

aha jezeli ktos by sie pytal czemu chcialem ustawiac gaz jak bylo to robione odpowiem, że w trasie palil mi wiecej niz w miescie przy predkosciach srednio 90-100km/h wiec cos musialo byc nie tak :/

Napisano

Jeżeli gaz był źle ustawiony przez dłuższy czas to pewnie się w sterowniku benzyny rozjechały mapy. Teraz pasowało by skasować adaptacje, pojeździć na benzynie chociaż 1 dzień i dopiero regulować gaz.

Pozdr

Napisano
  • Autor

> Jeżeli gaz był źle ustawiony przez dłuższy czas to pewnie się w sterowniku benzyny rozjechały mapy.